MostWantedKid Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 Dat te jong gedoe is een beetje onzin als je het mij vraagt. Je leeftijd zegt niks over hoe en wat jij voelt. Er zijn mensen die al op hun 13e weten dat zij homo zijn, en mensen die er pas achter komen als ze 23, 33 of 43 zijn. Om bij voorbaat Tom te beschuldigen dat hij te jong is vind ik een beetje onzin. Want je kan het ook omdraaien, namelijk: Hoe weet jij zeker dat je hetero bent? Omdat ik niet op jongens val, simpel he ? Nee, maar ik voel me toch meer aangetrokken tot meisjes en niet tot jongens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 Want je kan het ook omdraaien, namelijk: Hoe weet jij zeker dat je hetero bent? Ik kijk liever naar een naakt meisje dan een jongen, want naar een naakte jongen kijken komt voor mij een beetje raar bij mij over (daarmee wil ik niet zeggen dat ik het raar vind al doen homo's het) en daar krijg ik ook geen boner van / krijg ik zin in seks van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 Nou precies, als jullie dat weten, kunnen homo's toch weten dat zij homo zijn. Die voelen dat net zoals jullie dat voelen bij meisjes. Tis niet zo moeilijk als je even na denkt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 Btw, een jongen die ik ken stuurde me dit: http://uitdekast.kro.nl/ Gaat over jongeren die uit de kast komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 (bewerkt) Ah, ja... Ik heb dat uiteraard ook gekeken. Gewoon omdat ik weleens wilde weten hoe de coming out van anderen is. @Hieronder: Heb je zelf betere ideeën voor een ondertitel dan? Bewerkt: 11 januari 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 Even voor de duidelijkheid: de crew van Lifestyle bepaalt wel of een topic wel of geen bestaansrecht heeft. Nu wordt 'r al op 8 pagina's regelmatig gezegd dat dit topic onnodig is. Ik zie geen probleem in een topic als deze, dus laat die discussie maar rusten: topic blijft. Wellicht dat de ondertitel niet helemaal goed is gekozen, speciaal voor homo's, lesbi's en bi's, maar neemt niet weg dat een topic als deze prima op z'n plek is hier. Discussiëren over een onderwerp als homoseksualiteit juich ik juist van harte toe. Of homoseksualiteit bijvoorbeeld is aangeboren of niet, vind ik toch een interessant onderwerp. Zelf weet ik niet echt wat ik ervan moet vinden...ik ben zelf hetero en kan me er dan ook moeilijk een voorstelling bij maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 Ik vraag me af he, veranderd het contact erg ''van aard'' als je uit de kast bent gekomen? Zien mensen om je heen je als een speciaal geval, of blijven mensen normaal tegen je doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 (bewerkt) Nou, mijn ouders en zus doen wel anders tegen me, maar niet negatief. Integendeel zelfs. Mijn zus vind het wel leuk om met mij over jongens te praten, bijvoorbeeld. Bewerkt: 11 januari 2011 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 Nou, mijn ouders en zus doen wel anders tegen me, maar niet negatief. Integendeel zelfs. Mijn zus vind het wel leuk om met mij over jongens te praten, bijvoorbeeld. Hoe doen je ouders dan precies, als ik vragen mag? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 (bewerkt) De aanbevolen leeftijd van dit forum is anders gewoon 18 jaar en ouder hoor , net als de aanbevolen leeftijd voor de games uit de GTA-serie. Aanbevolen leeftijd(aanbevolen leeftijd???) is iets heel anders dan de daadwerkelijke gemiddelde leeftijd.. Maar aan de hand daarvan weet je wel dat er onderwerpen ter sprake zouden kunnen komen die niet geschikt zijn voor personen onder de 18 jaar, waar dit onderwerp naar mijn mening niet onder valt aangezien hier nauwelijks erotiek aan bod komt. Maar Tom, heb je ook gevoelens voor meisjes soms? En weet je vriendenkring op school dit? Nope, ik voel echt niets (meer) voor meisjes... Toch wel vriendschap ofzeuh? Homoseksualiteit is een keuze. Maar geen die je bewust maakt, je weegt bijv. niet de voor- en nadelen van homoseksualiteit aan elkaar af. @Tom, ga je er ook proberen vanaf te komen? Ik heb gehoord dat wanneer je er eenmaal voor gekozen hebt het erg lastig kan zijn je keuze te veranderen. Het schijnt dat je de kerk je er goed mee kan helpen. En kwa moment bedoel ik, bij welke gebeurtenis dacht je, nu wil ik niet meer op vrouwen vallen maar op mannen? Waarom zou iemand dat willen? En dat laatste is helemaal belachelijk als je het mij vraagt. 14 en dan al zegge dat je homo bent...... misschien ga je de laatste tijd meer met jongens om dan met meisjes maar dat is ook logisch je bent nog maar 14 maarja ik ken je niet goed dus ja verder heb ik er niet veel over te zeggen Wat wil je daarmee zeggen? Nou, mijn ouders en zus doen wel anders tegen me, maar niet negatief. Integendeel zelfs. Mijn zus vind het wel leuk om met mij over jongens te praten, bijvoorbeeld. Ons pap zegt dat hij mij niet meer wil zien als uit de kast kom.. Wat ik eerlijk gezegd een beetje vreemd vind, Tom, dat je op het forum bekend maakt dat je homo bent? Ik bedoel; voor mij maakt dat geen verschil en mogelijk dat enkelen je anders gaan behandelen. Overigens nog eventjes iets anders; mogen homoseksuelen in Nederland eigenlijk het leger in? Bewerkt: 11 januari 2011 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 Nou, mijn ouders en zus doen wel anders tegen me, maar niet negatief. Integendeel zelfs. Mijn zus vind het wel leuk om met mij over jongens te praten, bijvoorbeeld. Hoe doen je ouders dan precies, als ik vragen mag? Nou, toen ze het net een dag wisten, was er op een gegeven moment een programma op TV over kleding van strippers (vrouwen) en toen kwam mijn vader met de opmerking van "Jij houdt niet van meisjes, hé? Je hebt liever jongens". Ik vind het wel leuk als er zulke opmerkingen over worden gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 (bewerkt) Nou, toen ze het net een dag wisten, was er op een gegeven moment een programma op TV over kleding van strippers (vrouwen) en toen kwam mijn vader met de opmerking van "Jij houdt niet van meisjes, hé? Je hebt liever jongens". Ik vind het wel leuk als er zulke opmerkingen over worden gemaakt. Ah mooi, dan sta je sterk in je schoenen, houden zo! Dat is natuurlijk altijd leuk als je een beetje lol om jezelf kan hebben! Bewerkt: 11 januari 2011 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 Ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 11 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 Overigens nog eventjes iets anders; mogen homoseksuelen in Nederland eigenlijk het leger in? Ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2011 Wat ik eerlijk gezegd een beetje vreemd vind, Tom, dat je op het forum bekend maakt dat je homo bent? Ik bedoel; voor mij maakt dat geen verschil en mogelijk dat enkelen je anders gaan behandelen. Nou, daar was dit topic ook niet voor bedoeld... Het ging erom dat homo's, lesbi's en bi's hier konden posten zonder commentaar van anderen, maar uiteindelijk draait het ook om het feit dat ik heb verteld dat ik homo ben, gezien de complimenten en respect die ik van leden heb gekregen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.