Kloep Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 A ok, vandaar. Thx! Was al aan het zoeken of ik het bij iemand kon kope maar kon niemand vinden. Reageren
moechy Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 Valt me wel op dat je niet zo heel veel draken tegenkomt. Of is dit pas van een bepaald level? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 Nee, ik kom er ook heel weinig tegen. Wel heel veel wolven, ongeveer elke 10 meter lijkt het. Reageren
Therobster Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 Op een gegeven moment levelen de vijanden niet meer, dit verschilt wel. De beer capt out op lvl 15 terwijl sommige dat pas bij lvl 30 doen. wat is cappen? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 Op een gegeven moment levelen de vijanden niet meer, dit verschilt wel. De beer capt out op lvl 15 terwijl sommige dat pas bij lvl 30 doen. wat is cappen? Als iets gecapt is, betekend het dat iets begrenst is of een bepaalde limiet qua level heeft. Reageren
Therobster Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 (bewerkt) Op een gegeven moment levelen de vijanden niet meer, dit verschilt wel. De beer capt out op lvl 15 terwijl sommige dat pas bij lvl 30 doen. wat is cappen? Als iets gecapt is, betekend het dat iets begrenst is of een bepaalde limiet qua level heeft. oke bedankt weer wat geleerd Ik kwam wat grappig tegen vandaag ik was van makareth of of die stad heet gaan lopen kwam ik onderweg een draak tegen die at mij op wel grappig te zien. Ben inmiddels lvl 10 Breton. weet iemand waar Lydia is ik ben haar kwijtgeraakt in whiteholm ze is ook niet in dragonreach enig iedee? >>> Door Kai-ShockWave: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan de Bewerk-knop. <<< Bewerkt: 27 november 2011 door Kai-ShockWave Reageren
Faenty. Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 Ze is dood waarschijnlijk, of je hebt haar ergens achtergelaten en hebt een probleem, veel plezier met zoeken! Reageren
Kloep Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 Als je een huis hebt in Whiterun, gaat ze daar vaak zitten. Heb je daar al gekeken? Reageren
Therobster Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 (bewerkt) Als je een huis hebt in Whiterun, gaat ze daar vaak zitten. Heb je daar al gekeken? ik heb dat huis wel gezien in whiterun alleen ik kan dat huis nog niet kopen heb gezien dat ie 5000 gold kost. moet nog flink doorsparen heb nu iets van 1850 gold . bedankt voor je tip. Bewerkt: 27 november 2011 door Therobster Reageren
moechy Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 Als je een huis hebt in Whiterun, gaat ze daar vaak zitten. Heb je daar al gekeken? ik heb dat huis wel gezien in whiterun alleen ik kan dat huis nog niet kopen heb gezien dat ie 5000 gold kost. moet nog flink doorsparen heb nu iets van 1850 gold . bedankt voor je tip. Als je Thane bent van Whiterun kan je veel items meenemen uit Dragonsreach. Zo ook stuk of 10 Silver ore's die wel wat geld opbrengen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 november 2011 Rapport Geplaatst: 27 november 2011 In Dragonsreach ligt ook een goed one-handed zwaard. Moet je wel even lockpicken uit een showcase ding vandaan. Reageren
Therobster Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Als je een huis hebt in Whiterun, gaat ze daar vaak zitten. Heb je daar al gekeken? ik heb dat huis wel gezien in whiterun alleen ik kan dat huis nog niet kopen heb gezien dat ie 5000 gold kost. moet nog flink doorsparen heb nu iets van 1850 gold . bedankt voor je tip. Als je Thane bent van Whiterun kan je veel items meenemen uit Dragonsreach. Zo ook stuk of 10 Silver ore's die wel wat geld opbrengen. Wat is thane? Sorry weet het niet en waar kan je thane krijgen Reageren
moechy Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 (bewerkt) Als je een huis hebt in Whiterun, gaat ze daar vaak zitten. Heb je daar al gekeken? ik heb dat huis wel gezien in whiterun alleen ik kan dat huis nog niet kopen heb gezien dat ie 5000 gold kost. moet nog flink doorsparen heb nu iets van 1850 gold . bedankt voor je tip. Als je Thane bent van Whiterun kan je veel items meenemen uit Dragonsreach. Zo ook stuk of 10 Silver ore's die wel wat geld opbrengen. Wat is thane? Sorry weet het niet en waar kan je thane krijgen Thane is een titel die je krijgt na de quest : " Dragon Rising". Overigens gisteren men 2de draak afgemaakt. Kwam in Riften aan en daar was ie . En daar ging men 3de draak. Ze zijn nog relatief gemakkelijk vind ik. Bewerkt: 29 november 2011 door moechy Reageren
Sentasi Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Ik ben momenteel bezig met de quest "Bleak Falls Barrow" en tegelijkertijd "The Golden Claw". Ik zit nu in de Black Falls Sanctum, bij een deur die ik moet openen met 3 draaischijven. Ik kom alleen niet uit de juiste combinatie, volgens mij mis ik iets. Iemand die me op weg kan helpen misschien? Reageren
.Levi. Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Ik ben momenteel bezig met de quest "Bleak Falls Barrow" en tegelijkertijd "The Golden Claw". Ik zit nu in de Black Falls Sanctum, bij een deur die ik moet openen met 3 draaischijven. Ik kom alleen niet uit de juiste combinatie, volgens mij mis ik iets. Iemand die me op weg kan helpen misschien? Als het goed is heb je een "claw" (klauw) in je inventory (zie MISC). Wanneer je op de palm van de claw kijkt, zie je drie symbolen. De rest spreekt voor zich. Op het moment dat je de claw pakt verschijnt dan ook de volgende tekst in beeld: "the solution is in the palm of your hands". Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.