bouzywouzy Geplaatst: 23 april 2012 Rapport Geplaatst: 23 april 2012 Ok, dankjewel!! Die update 1.5 zal ook veel bugs verholpen hebbben, dus zal ik hem zeker halen binnenkort. Reageren
moechy Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 Ben er net terug mee begonnen. Was eerste 2handed maar ben overgeschakeld op 1handed en shield. Wat ik nu wel heb is dat als ik op bepaalde stukken het water in ga, men hele spel blijft hangen. Ligt dit aan mij of hebben andere mensen hier soms ook last van? Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 Ben er net terug mee begonnen. Was eerste 2handed maar ben overgeschakeld op 1handed en shield. Wat ik nu wel heb is dat als ik op bepaalde stukken het water in ga, men hele spel blijft hangen. Ligt dit aan mij of hebben andere mensen hier soms ook last van? Ik heb dit ook gehad. Het komt door de laatste update (patch 1.5). Gelukkig is dit gemakkelijk te fixen. Ervan uitgaande dat je hem hebt op de PS3. Mocht je er nog last van hebben dan kun je het volgende doen: Ga naar: PS3 menu Ga naar: "Game" Ga naar: Game Data Utility (Ga niet naar Saved Data Utility! Je gooit anders je savegame weg!) Verwijder zowel de update (genaamd: Skyrim Update) als de installatie (genaamd: Skyrim) van Skyrim. Start Skyrim opnieuw op en installeer het spel + update. Water freeze bug is gefixt! (veel zwem plezier!) Reageren
moechy Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 Ben er net terug mee begonnen. Was eerste 2handed maar ben overgeschakeld op 1handed en shield. Wat ik nu wel heb is dat als ik op bepaalde stukken het water in ga, men hele spel blijft hangen. Ligt dit aan mij of hebben andere mensen hier soms ook last van? Ik heb dit ook gehad. Het komt door de laatste update (patch 1.5). Gelukkig is dit gemakkelijk te fixen. Ervan uitgaande dat je hem hebt op de PS3. Mocht je er nog last van hebben dan kun je het volgende doen: Ga naar: PS3 menu Ga naar: "Game" Ga naar: Game Data Utility (Ga niet naar Saved Data Utility! Je gooit anders je savegame weg!) Verwijder zowel de update (genaamd: Skyrim Update) als de installatie (genaamd: Skyrim) van Skyrim. Start Skyrim opnieuw op en installeer het spel + update. Water freeze bug is gefixt! (veel zwem plezier!) Dus als ik dat doe, behoud ik wel men save game? Reageren
.Levi. Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 Je behoudt je savegame als je gaat naar "Game Data Utility". Je behoudt je savegame niet als je gaat naar "Saved Data Utility". Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Iemand die Dawnguard heeft gespeeld? Reageren
Kloep Geplaatst: 27 augustus 2012 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2012 Ik niet, ik speel voornamelijk op de PS3, en daar is hij voor zover ik weet nog niet uit. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 15 september 2012 Rapport Geplaatst: 15 september 2012 Heb Dawnguard op de PC alleen nog geen tijd voor gehad om het te spelen, er zijn wel kruisbogen toegevoegd en je kan nu zelf pijlen maken bij de blacksmiths. Reageren
moechy Geplaatst: 17 september 2012 Rapport Geplaatst: 17 september 2012 Heb Dawnguard op de PC alleen nog geen tijd voor gehad om het te spelen, er zijn wel kruisbogen toegevoegd en je kan nu zelf pijlen maken bij de blacksmiths. Beetje nutteloos die pijlen, je vind ze met hopen. Kruisbogen daarentegen zijn wel netjes. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 27 september 2012 Rapport Geplaatst: 27 september 2012 Is dit spel het waard om te kopen? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 27 september 2012 Rapport Geplaatst: 27 september 2012 Dan zal ik het misschien gaan kopen! Reageren
Bodemloos Geplaatst: 12 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2012 Dan zal ik het misschien gaan kopen! oke........ ik heb Skyrim speciaal gehaald voor de pc vanmiddag speciaal voor de mods samen met een xbox controller met een usb aansluiting. speelt harstikke fijn heb wat races mod geinstalleerd en armor mods en ben voorlopig niet klaar, ben nu begonnen met snow elf en ik ga nu de companions questline doen. Reageren
commando Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 " I didn't use to be an adventurer like you, then I took your arrow in the heart... And now I eat Arrows out of my knee for breakfast" an adventurer, to his tutor adventurer ---- commando Reageren
Bodemloos Geplaatst: 16 november 2012 Rapport Geplaatst: 16 november 2012 LOL, trouwens iemand die dit baas spel nog speelt? mijn karakter: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.