hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) als cj lang blijft stilstaan of soms gwn wandelt ZINGT hij: move your body, move your body , echt grappig.hij zegt ook veel: don't blame me, blame your society vert.: spot niet met mij, maar met je maatschappij ook nog: vele anderen, maar ik kan er niet opkomen, als ik er op kom edit ik wel :rolleyes: het meeste wat ie dan zegt zijn stukjes van de nummers die je op de radio hoort Express yourself, cause I'm from grove street. oh ja don't blame me, blame society betekent: geef mij niet de schuld maar de maatschappij, tenminste zo is mij geleerd op school. Bewerkt: 7 juli 2005 door hanff Reageren
J.V.D Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Als cj stilstaat zingt hij ook rollercoaster :lol: :rolleyes: Reageren
hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 als je door het spel heen af en toe eens op wctr het nieuws hoort zul je merken dat dat naarmate het spel vorderd die uitzendingen veranderen. Bijvoorbeeld als je madd dog heb gered geeft hij een intervieuw waarin hij zegt dat alles weer goed met hem gaat en dat hij een nieuwe manager heeft: carl johnson. Reageren
hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 op het nieuws krijg je een stuk te horen over een ramp en de verslaggever daar is zo maf als wat. hij begint ook aan het roven te slaan en jat een blender en hij jouwt een reddingswerker uit als hij aan de kant moet omdat die erbij moet Reageren
hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 als je heel dik bent en je heb de politie achter je aan zitten zeg zon wout soms: 'shoot the fat guy!' khad der nog meer maar die benk wer vergeten edit: ojah, als je bij een chick'n bell komt en je bestelt wa te eten zegt die gast ook wel eens ' I hope you'l CHOKEeldoedadoel ' (ik hoop dat je stikt) :lol: en hij zegt: don't choke on the bonefragments betekent: stik niet in de stukjes bot. En: only 20% guano betekend: maar 20% kippestront En: if you come back, you're a moron betekend: u bent gek als u ooit terugkomt Reageren
hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 als iemand iets over je kleren zegt of zo zegt cj: don't you have a family to bore? betekent: heb je geen familie die je kan vervelen? Reageren
hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 politie achter je aan zegt zoiets als: Can you pick up the soap, dear? betekend: Wil je dat stuk zeep voor me oprapen, schat? Reageren
hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 op WCTR:Maurice: "Well why don't you just buy your vegetables at the grocery store, you sycophant? God, I just don't understand people..." Vrouw: "You go to hell!" Maurice: "Well screw you too, Mom vertaling:wel waarom ga je je groenten niet bij de kruidenierszaak kopen jij beroepsverklikker? God , ik versta de mensen niet vrouw: ga naar de hel maurice: wel f*ck you , mom(*) *niet zeker van de vertaling is zoiets als: ja neuk jij ook maar jezelf, moeder. Reageren
robaa Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 op de radio had ik eerst gehoord zoiets van: If you spend more time with your farm-animals, your wife will get a lonely hart.... and a nasty infection... vertaling: Als je meer tijd met je boerderij-dieren doorbrengt, word je vrouw eenzaam en krijgt ze een vieze infectie... die vond ik wel erg grappig (weet niet of hij al genoemd was maar ik had niet zo'n zin om alles door te lezen Reageren
hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 of bij de eerste missie van zero: CJ Who the fuck is Berkley? ZERO Just a man I once beat in fair competition. A man literally obsessed with revenge. CJ Oh, you put hands on him? ZERO No, please. I never initiate violence. CJ Oh, I know - you knocked his bitch! ZERO No. I won the prize in the science fair. First prize, that is. CJ And now he wanna pop you? (laughs) And they say gang bangers is petty and small minded! Hey, what's that bleeping sound? Het is natuurlijk wel handig dat je het even vertaald zodat mensen die geen of weinig engels kennen het ook kunnen lezen. Ik vertaal het wel even: CJ Wie is berkley in godsnaams? ZERO Gewoon een man die ik wel eens verslagen had in eerlijke concurentie.Een man letterlijk geobsedeerd met wraak. CJ Oh, dus u wilt hem in elkaar slaan? ZERO Nee, alstublieft. Ik stel nooit in werking met geweld. CJ Oh, Ik weet het - u heeft zijn wijf in elkaar geslagen. ZERO Nee. Ik won de prijs in de wetenschap eerlijk. Eerste prijs, dat is het. CJ En nu wilt hij u in elkaar slaan? (lach) En zij zeggen dat gang bangers Gelet op mooi en klein zijn! Hey, wat is dat piepend geluid? Zo,dat heb ik vertaald. Oh, Ik weet het - u heeft zijn wijf in elkaar geslagen. volgens mij wordt daar met "knocked" bedoelt dat of hij zijn vrouw geneukt heeft daar zero geweldloos is Reageren
david Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ooit al eens gehoord van een edit-knop?? :rolleyes: , lees eerst eens de helpdesk door Reageren
Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) ooit al eens gehoord van een edit-knop?? :rolleyes: , lees eerst eens de helpdesk door Inderdaad, in de regels staat er dat je niet mag dubbelposten, en jij post een 7-dubbel post. :huh: (@ hanff) Bewerkt: 7 juli 2005 door SayHello! Reageren
Kraay Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Inderdaad, in de regels staat er dat je niet mag dubbelposten, en jij post een 7-dubbel post. :huh: (@ hanff) Het zijn er 'maar' 6 :lol: Reageren
tobi_ Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 als CJ een auto steelt zegt de 'eigenaar' van de auto: 'now i have to steal another car!' :lol: Reageren
MaxiLopez Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Als je met je auto tegen iemand aan rijdt zegt ie soms; Did you steel your licence? NL: Heb je je rijbewijs gestolen, ofzo?! Als je iemand killt en zijn geld opraapt; Thank you, you're too kind. Dank je, je bent te vriendelijk. I like to share too, thanks Ik vind het ook leuk om te delen, dankje Bewerkt: 9 juli 2005 door MaxiLopez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.