Julez Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 als je iemand doodschiet en zijn geld afpakt: Ooooh! look at all that paper! ; Ooooh! moet je al dat papier(geld) zien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 van een hoer: No money no funny, funny honney Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 als CJ geld oppakt:" I need this stuff more than you, you know!" Ik heb dat (geld) meer nodig als jij, weet je! Is best wel grappig! :lol: weet niet of ie al gepst is; geen zin om hele topic door te lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boardah Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 of soms zegt cj i like to share to thank you(geen zin om heel topic door te lezen ) vertaling:ik hou ook van delen dank je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Of als Cj geld pakt zegt hij soms ook wel eens Don't worry. It go to a good call. Me. Oftewel: Geen zorgen. Het gaat naar een goed doel. Mij. Edit: sorry als hij er bij staat maar ik heb dezelfde rede als de 2 voor mij. Bewerkt: 8 juli 2005 door kortman_8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 En een agent: I need a donut before we start this :lol: NL: Ik heb een donut nodig voordat ik hier aan begin :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vincent M Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) kga dit niet helemaal lezen dus ik weet niet of die dr al is maar die gast in diedersachs en die ene sport winkel dievan train hard zitten met je te flirten ze zegggen honey en zo en studd muffin of og loc iam gangsta of die recklame da fietsen gevaarlijk is dan valt die jongen en dan zegt die moeder dat fietsen gevaarlijk is en dan zegt dat kind van maarik hou van mn vifies die moeder zegt dna nee dat is te gevaarlijk ik koop een auto voor je Bewerkt: 8 juli 2005 door vincent M Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vincent M Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 vondt ik wel grappig ook op de radio van T-roze ofzo:ohh my ex is living texis Ja, en dan op het laatst die presentatrise: Ow ya? All my ex'es lives 10 feet under the ground! vertaling: Aja, Al mijn exen leven 10 "meter" onder de grond duh dan leven ze niet meer en 10 feet is niet 10 meter t ff pbeter weten:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricardogta Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 toen ik een keer op een manetje richt zij hij welcom to america Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vincent M Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 weet je wat ook cool is dat in t begin hoe die big smoke praat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Vincent M niet dubbelposten graag daar is de EDIT KNOP voor. Bewerkt: 8 juli 2005 door kortman_8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 En kortman, niet mensen daarop wijzen, daar is de CREW voor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MaxiLopez Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Als CJ iemand onder schot houdt; What are you expecting this is America! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 En kortman, niet mensen daarop wijzen, daar is de CREW voor Oke daar heb je gelijk in maar dubbelposten is wel irri. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricardogta Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 ook nog een paar (grace up dude) (making at stup) (a this foul) (move hommie) (cj foul) (ey hommie dit your ass over here) (ah look a gun) (you have a good day now asshold) (you need this some more) (family for life hommie to down) B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.