Jump to content

[B&G] Raad de Artiest 2.0 Reactietopic


TomHagen

Recommended Posts

Ja, dat zal het zijn. :) Ik luister alleen goede muziek. :7

En welke genres en artiesten versta je daar dan onder? Want Miley Cyrus en Justin Bieber ben ik dan weer niet zo van.

Al zou ik wel wat meer moderne onbekende elektronische liedjes willen :puh:

Of wat meer rock en metal. :puh:

Tja, en zo heeft iedereen wel wat. Ik pak gewoon zowel bekende als minder bekende liedjes, mensen met een beperkte muziek kennis zullen dus niet ver komen.

Om de mensen die bang zijn achterop te raken even gerust te stellen, ik heb nog 0 inzendingen binnen voor fragment 8. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 182
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    29

  • MegaPilot

    28

  • Hayte

    25

  • NandroDavids

    21

Ik heb wel een vermoeden welke artiesten het kunnen zijn, maar ik kan het nummer maar niet vinden.

Niet vergeten om, als je het nummer niet kan vinden, wel nog een inzending te doen voor de artiest, wellicht scoor je er nog een punt mee. :) Dit geld overigens voor iedereen, gokken mag.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik nu gok band A en ik lever dat in, maar ik later een OOOH JAA momentje heb en ik wil band B met nummer 2 in wil leveren, mag dat dan ook of heb ik mezelf dan verkracht?

Fragment uit de regels:

Regels

Er zijn natuurlijk ook een paar regels waar je je aan moet houden:

  • Je eerste PM met het antwoord telt. Als je er dus vijf minuten later achter komt dat het iets anders moet zijn, heb je pech.

Dan heb je jezelf dus inderdaad 'verkracht', als je 't zo wilt noemen...ik vind 't een aparte uitdrukking :puh:

[table=header]Edit[/table]

Heb 't nieuwe fragment nog 's beluisterd en kreeg ineens een ingeving. Nu maar hopen dat 't een gouden ingeving was :)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar die nieuwe kan bijna uit elk liedje komen dat er ooit gemaakt is...

Mwa, valt mee hoor, vind ik. Na dit korte fragment kan ik zo verder neuriën en hele kleine flarden tekst schieten me ook te binnen. Alleen nu nog de titel en artiest en die komen nog niet bij op.

Link to comment
Delen op andere websites

Na dit korte fragment kan ik zo verder neuriën en hele kleine flarden tekst schieten me ook te binnen. Alleen nu nog de titel en artiest en die komen nog niet bij op.

Het heeft me heel wat hersenkracht gekost, maar volgens mij heb ik 'm toch gevonden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...