Teh_Ninja Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Word nog spannend . Het vorige nummer heb ik echt nog nooit gehoord. De nieuwe weet ik gelukkig wel weer .
NandroDavids Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Word nog spannend . Het vorige nummer heb ik echt nog nooit gehoord. De nieuwe weet ik gelukkig wel weer . Ja, de spanning lijkt weer terug te zijn, maar dan moet ik het nieuwe fragment nog wel even zien te plaatsen. Toen ik 'm vanochtend voor 't eerst hoorde had ik nog geen idee, maar nu ik 'm nog weer 's luister komt het me wel bekend voor. Dat wordt weer hersens kraken de komende dagen.
Teh_Ninja Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Deze weet ik totaal niet En toch weet ik zeker dat jij hem meer dan eens gehoord hebt .
MegaPilot Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Deze weet ik totaal niet Welkom in mijn wereld.
Remcconen Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 MP, als je deze niet weet dan moet je je schamen. :$
Velaro Geplaatst: 10 maart 2011 Rapport Geplaatst: 10 maart 2011 Zelfs ik weet het. En MegaPilot!!! SCHAAM JE!
MegaPilot Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Ik moet toegeven dat het bekend klinkt, maar je moet de song echt door en door kennen wil je't met 2 seconden doen..
Cabyon Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Ik moet toegeven dat het bekend klinkt, maar je moet de song echt door en door kennen wil je't met 2 seconden doen.. Ehh.. nee. Ik wist hem zelfs. En ik luister in geen duizend jaar dat soort muziek.
NandroDavids Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Ik heb nog altijd geen idee in welke hoek ik dit nummer moet zoeken...dat worden geen punten voor mij dit keer, vrees ik
Teh_Ninja Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Ik heb nog altijd geen idee in welke hoek ik dit nummer moet zoeken...dat worden geen punten voor mij dit keer, vrees ik Nu maar hopen dat je geen verstoppertje speelt .
Teh_Ninja Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Deze weet ik totaal niet Welkom in mijn wereld. Heerlijk ironisch . Nieuwe weet ik nog niet, maar het komt me al wel bekend voor.
NandroDavids Geplaatst: 12 maart 2011 Rapport Geplaatst: 12 maart 2011 Ongelooflijk dat ik die vorige niet wist...echt zo'n OHJA!-momentje was dat toen ik 't antwoord net zag. De nieuwe weet ik ook nog niet, maar daar gaan we morgen 's even goed over nadenken.
Gtaboy107 Geplaatst: 13 maart 2011 Rapport Geplaatst: 13 maart 2011 Ik dacht eerst dat ik hem wist, maar hij klinkt na paar keer luisteren niet naar het nummer dat ik dacht. Geen flauw idee.
Recommended Posts