TekaLoca Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Blijft hoe dan ook een klasbak, die Balotelli Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Moet je nagaan wat voor een fantastische speler hij was geweest als hij zich niet gedroeg als een "enfant terrible". In de loop der jaren zijn er wel meer hele goeie voetballers geweest die zich ook als een eikel gedroegen. Zou dat iets zijn wat nodig is om te overleven in het wereldje? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 februari 2014 Rapport Geplaatst: 15 februari 2014 Ook dit nog. Wat een fantastisch voetbalweekend. http://www.youtube.com/watch?v=Zu9-zYlRq0Q Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 februari 2014 Rapport Geplaatst: 16 februari 2014 Moet je nagaan wat voor een fantastische speler hij was geweest als hij zich niet gedroeg als een "enfant terrible". In de loop der jaren zijn er wel meer hele goeie voetballers geweest die zich ook als een eikel gedroegen. Zou dat iets zijn wat nodig is om te overleven in het wereldje? Nee, dat zijn gewoon misselijke mannetjes met talent, waardoor ze zich verheven voelen boven alle "aardse mensen". Messi gedraagt zich niet zo - althans niet in het openbaar, en die heeft toch aardig goed overleefd. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 februari 2014 Rapport Geplaatst: 22 februari 2014 http://p.zentr.cc/M2udf5/ De derde goal van Hamburg. Magistraal, onhoudbaar voor de keeper. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 22 februari 2014 Rapport Geplaatst: 22 februari 2014 Het doelpunt van Bale tegen Elche mag er ook wezen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Geen woorden en geen excuses voor Barcelona. Met 3-1 de boot ingaan tegen Real Sociedad is een SCHANDE!! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 Ik heb m'n twijfels over je ticket. Barcelona moet gaan winnen op Anoeta.. Als ik het goed gelezen had, heeft Barça daar sinds 2007 of 2008 nietmeer gewonnen. En nog een seizoen zonder te winnen in San Sebastian.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 http://p.zentr.cc/M2udf5/ De derde goal van Hamburg. Magistraal, onhoudbaar voor de keeper. Kan ik niet bekijken vanuit Nederland. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 februari 2014 Rapport Geplaatst: 23 februari 2014 http://p.zentr.cc/M2udf5/ De derde goal van Hamburg. Magistraal, onhoudbaar voor de keeper. Kan ik niet bekijken vanuit Nederland. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 5 maart 2014 Rapport Geplaatst: 5 maart 2014 Carles Puyol heeft gisteren zijn vertrek aangekondigd bij Barcelona. Hierbij vertrekken gelijk weer 2 legendes aan het einde van het seizoen. Ik weet niet of ik blij moet zijn (vanwege de nieuwe spelers die zullen komen) of toch een beetje triestig omdat net zij weggaan.. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Carles Puyol heeft gisteren zijn vertrek aangekondigd bij Barcelona. Hierbij vertrekken gelijk weer 2 legendes aan het einde van het seizoen. Ik weet niet of ik blij moet zijn (vanwege de nieuwe spelers die zullen komen) of toch een beetje triestig omdat net zij weggaan.. Het is ook triest dat hij bij de aankomende Classico (zijn laatste) niet kan spelen Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Carles Puyol heeft gisteren zijn vertrek aangekondigd bij Barcelona. Hierbij vertrekken gelijk weer 2 legendes aan het einde van het seizoen. Ik weet niet of ik blij moet zijn (vanwege de nieuwe spelers die zullen komen) of toch een beetje triestig omdat net zij weggaan.. Het is ook triest dat hij bij de aankomende Classico (zijn laatste) niet kan spelen Dat is de laatste niet he. Het is nog mogelijk dat Barcelona Real Madrid loot in de Champions League en er is ook nog de bekerfinale tegen Madrid. Ik heb alleen geen idee wanneer die weer fit is, want hij was alweer uit. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Carles Puyol heeft gisteren zijn vertrek aangekondigd bij Barcelona. Hierbij vertrekken gelijk weer 2 legendes aan het einde van het seizoen. Ik weet niet of ik blij moet zijn (vanwege de nieuwe spelers die zullen komen) of toch een beetje triestig omdat net zij weggaan.. Het is ook triest dat hij bij de aankomende Classico (zijn laatste) niet kan spelen Dat is de laatste niet he. Het is nog mogelijk dat Barcelona Real Madrid loot in de Champions League en er is ook nog de bekerfinale tegen Madrid. Ik heb alleen geen idee wanneer die weer fit is, want hij was alweer uit. Da's waar maar denk zelfs al als die fit is dat ie toch niet meer veel speelt, ook geen Classico. Martino heeft al onnodig puntenverlies geleden en moet dus overal met de sterkste elf, indien mogelijk, spelen. Met alle respect, maar Puyol hoort niet meer bij de sterkste 11. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 20 maart 2014 Rapport Geplaatst: 20 maart 2014 Da's waar maar denk zelfs al als die fit is dat ie toch niet meer veel speelt, ook geen Classico. Martino heeft al onnodig puntenverlies geleden en moet dus overal met de sterkste elf, indien mogelijk, spelen. Met alle respect, maar Puyol hoort niet meer bij de sterkste 11. Daar ga ik mee akkoord, maar over het algemeen zuigt de verdediging van Barcelona redelijk hard tegenwoordig. Er worden teveel doelpunten geslikt, cijfers liegen niet. Ik hoop dan ook dat Barcelona enkele tientallen miljoenen aan verdedigers(inclusief een keeper, liefst Courtois) gaat hangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.