Jump to content

Saints Row 3


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 350
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    46

  • Sjaakswabber

    36

  • Tommy-Vercetti

    35

  • PowerPats

    22

PS3 versie zeker, die versie staat bekend om bugs. Op de Xbox 360 heb ik totaal nergens last van bugs, geen eentje zelfs. Alleen jammer dat er geen coversysteem in zit, ook al is dood gaan op normal zeldzaam.

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 versie zeker, die versie staat bekend om bugs. Op de Xbox 360 heb ik totaal nergens last van bugs, geen eentje zelfs. Alleen jammer dat er geen coversysteem in zit, ook al is dood gaan op normal zeldzaam.

Ik denk niet dat er verschil zit in de xbox en de ps3 versie. Lijkt me beetje raar...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog niet echt last van Bugs gehad op de Xbox.

Kheb hem nu 100% uitgespeeld.

Enne, Mythbuster. De auto's vanuit Saints Row 2 zijn best lelijk opzich.

Maar de Bulldog, Nelson, Criminal etc, zien er best mooi uit vind ik.

Plus de Tank Physics zijn helemaal mooi gedaan vind ik :D

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk ik wist wel dat het waar was, hetzelfde liedje als bij Saints Row 2. Saints Row 2 ziet er zelfs op de Xbox 360 iets mooier uit, de serie Saints Row heeft Xbox 360 wortels. Gewoon port naar de PS3 is het achter de schermen denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

SR3 is gewoon een uitgeklede versie van deel 2, ik zie alleen maar de zelfde auto's telkens, ( minder auto's dus) minder kleding keuze, alleen de wapens en de graphics zijn beter maar voor de rest niet dat je zegt wat een verbetering...

Link to comment
Delen op andere websites

Heey ik heb een vraag.

Ik heb nu weer Xbox Live genomen om onder andere de Camera in Saints Row The Third te kunnen gebruiken.

Maar als ik een foto wil maken krijg ik dit:

Waarschuwing.

Het gamerprofiel heeft geen toestemming om content van leden te bekijken.

Controleer je instellingen ouderlijk toezicht.

Wat moet ik hier nu doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het spel gisteren gaan halen :*D Ik snap niet waarom iedereen Saints Row 3 de grond inboort. Het is allesbehalve een slechte game met alweer een flinke dosis humor, net zoals het tweede deel. De animaties zijn een stuk smoother, de auto's rijden veel beter en ik ben blijkbaar de enige die vindt dat de stad er levendiger dan ooit uitziet. Geen lege plaatsen zoals soms het geval was in SR2 maar drukke wegen en gevulde voetpaden.

Het feit is dat het geen perfect spel is. Soms verdwijnen auto's uit het niets, textures zijn soms pixelated en de AI is ook niet erg snugger. Desondanks heb ik me in de circa 2,5 uur dat ik al heb gespeeld wel goed vermaakt, hoewel sommige missies, zoals de introductiemissies met Pierce, niet zo leuk zijn om te spelen.

Het is een spel met goeie en slechte kanten, al moet je de goeie leren appreciëren ;)

Bewerkt: door MidnightMayhem
Link to comment
Delen op andere websites

Heey ik heb een vraag.

Ik heb nu weer Xbox Live genomen om onder andere de Camera in Saints Row The Third te kunnen gebruiken.

Maar als ik een foto wil maken krijg ik dit:

Waarschuwing.

Het gamerprofiel heeft geen toestemming om content van leden te bekijken.

Controleer je instellingen ouderlijk toezicht.

Wat moet ik hier nu doen?

Nou precies wat de waarschuwing zegt. waarschijnlijk moet je 18+ zijn voor deze functie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het spel gisteren gaan halen :*D Ik snap niet waarom iedereen Saints Row 3 de grond inboort. Het is allesbehalve een slechte game met alweer een flinke dosis humor, net zoals het tweede deel. De animaties zijn een stuk smoother, de auto's rijden veel beter en ik ben blijkbaar de enige die vindt dat de stad er levendiger dan ooit uitziet. Geen lege plaatsen zoals soms het geval was in SR2 maar drukke wegen en gevulde voetpaden.

Het feit is dat het geen perfect spel is. Soms verdwijnen auto's uit het niets, textures zijn soms pixelated en de AI is ook niet erg snugger. Desondanks heb ik me in de circa 2,5 uur dat ik al heb gespeeld wel goed vermaakt, hoewel sommige missies, zoals de introductiemissies met Pierce, niet zo leuk zijn om te spelen.

Het is een spel met goeie en slechte kanten, al moet je de goeie leren appreciëren ;)

De missies daarna zijn allemaal erg orgineel en leuk om te spelen, die introductiemissies zijn inderdaad overbodig. Maar als je verder bent kun je kiezen voor wie je een missie gaat doen, dan staan er op eens een stuk of 4 missies waar je uit kunt kiezen tegelijkertijd in je telefoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Heey ik heb een vraag.

Ik heb nu weer Xbox Live genomen om onder andere de Camera in Saints Row The Third te kunnen gebruiken.

Maar als ik een foto wil maken krijg ik dit:

Waarschuwing.

Het gamerprofiel heeft geen toestemming om content van leden te bekijken.

Controleer je instellingen ouderlijk toezicht.

Wat moet ik hier nu doen?

Nou precies wat de waarschuwing zegt. waarschijnlijk moet je 18+ zijn voor deze functie.

Het is al gelukt.

Ik heb nu ook weer ff Xbox Live aangemaakt..

Dus als je me wilt toevoegen kan dat.

Kheb wel een of andere stomme naam gekregen :7

Link to comment
Delen op andere websites

De missies daarna zijn allemaal erg orgineel en leuk om te spelen, die introductiemissies zijn inderdaad overbodig. Maar als je verder bent kun je kiezen voor wie je een missie gaat doen, dan staan er op eens een stuk of 4 missies waar je uit kunt kiezen tegelijkertijd in je telefoon.

Ik ga straks beginnen eraan, er staan nu 4 missies in m'n telefoon :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...