Jump to content

Saints Row 3


Kai-ShockWave

Recommended Posts

  • Reacties 350
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Cheers.

    46

  • Sjaakswabber

    36

  • Tommy-Vercetti

    35

  • PowerPats

    22

En waar heb jij het over? Wat is Pre-order?

Bij de pre-order versie ( een gereserveerd exemplaar van de game ) van Saints Row The Third zit een pakket met een extra wapen en een extra voertuig van Prof. Genki, leuke toevoegingen moet ik je zeggen. Alleen het had ook in de game zelf mogen zitten, want zoveel stelt het niet voor.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Ah ja :D nu schiet het me weer te boven.

De DLC's van Saints Row 1 en 2 heb ik ook ja, en die hadden ook Achievements.

Ik hoop alleen dat de DLC's goed zijn afgewerkt want ze zitten eigenlijk allemaal al in het originele spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat pakket ook gekocht, ik was net als jou toe aan nieuwe wapens. Het wapen aanbod is een beetje magertjes in Saints Row The Third, in Saints Row 2 had je dan wel geen upgrades voor je wapens. Maar je had wel veel meer soorten machinegeweren, pistolen, melee´s en noem het maar op. Waarom ze de M4 eruit hebben gehaald met dat fijne relaxe geluid erin is mij een raadsel.

Toch zijn de nieuwe wapens die in Saints Row The Third toegevoegt zijn zoals de Uzi met vuur plus kogels, de airstrikes en de verbeterde kettingzaag goed gedaan. Dat maakt het wapenarsenaal niet slechter, maar ook jammer genoeg niet beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is opzich wel grappig bedacht dat de paarse dildo zo krachtig is dat je er in 2 slagen auto's mee kan laten ontploffen, alleen zat de paarse dildo al in GTA San Andreas. Wat trouwens een aanrader is dat is die cheat dat je 2 grote vuisten krijgt, daarmee ram je iemand zo hard dat er niets meer van over blijft. En update je airstrike tot level 4, dat is zeer vermakelijk om hersenloos op politie en gangsters te schieten. Alleen wel jammer dat er geen teamdeathmatch in Saints Row The Third zit, daar had die airstrike wel wat aan toe kunnen voegen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is opzich wel grappig bedacht dat de paarse dildo zo krachtig is dat je er in 2 slagen auto's mee kan laten ontploffen, alleen zat de paarse dildo al in GTA San Andreas. Wat trouwens een aanrader is dat is die cheat dat je 2 grote vuisten krijgt, daarmee ram je iemand zo hard dat er niets meer van over blijft. En update je airstrike tot level 4, dat is zeer vermakelijk om hersenloos op politie en gangsters te schieten. Alleen wel jammer dat er geen teamdeathmatch in Saints Row The Third zit, daar had die airstrike wel wat aan toe kunnen voegen.

Die vuisten kun je toch ook zonder Downloadable Content krijgen of is dat niet zo? Je moet dan alleen Killbane in die missie niet zijn masker eraftrekken dacht ik. Ik vind downloadbare content altijd maar bullshit. Het is een goedkope manier om veel geld mee te verdienen. Vind je het dan gek dat veel mensen dan gaan downloaden? Ik zou het ´´bijna´´ zelf ook doen, maar ik heb het spel netjes gekocht. Opzich kon de humor nog wel beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat kan, als je bij select/extra's/cheats de cheat giveapoca intypt opslaat en daarna aan zet. Dan heb je inplaats van een honkbalknuppel/mes 2 grote vuisten. Wel erg grappig om lol mee te trappen in Steel Port.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...