TekaLoca Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Ik iig niet. Zit nietmeer bij een clan ofzo en ga sowieso geen DLC halen dus niks voor mij Reageren
R-fl3x Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Ik vind Elite eigenlijk maar pure geldverspilling.. xD Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Ik vind Elite eigenlijk maar pure geldverspilling.. xD Tuurlijk niet! Je kunt dan... uhm... niks? Reageren
vice Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Ik vind Elite eigenlijk maar pure geldverspilling.. xD Betaal dan niet. De mensen achter MW3 bevestigde zelf dat de gratis functies eigenlijk groter zijn dan wat je als betalend krijgt. Je kunt bv. allerlei dingen doen gratis, terwijl je maar 1 of 2 extra features bent als je ervoor betaald. Éen daarvan is dat je de DLC's vroeger kunt krijgen (of soms misschien een exclusieve DLC), en tweede is volgens mij iets met clans of zo (groepen / clans zijn gratis, maar je zou dan iets extra kunnen dacht ik). Elite is dus geen betalende functie, je kunt het gewoon gratis gebruiken, en EIGENLIJK zijn de betalende functies begrijpbaar. Ze kunnen moeilijk allemaal gratis DLC's geven aan COD Elite leden. Reageren
R-fl3x Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Ik vind Elite eigenlijk maar pure geldverspilling.. xD Tuurlijk niet! Je kunt dan... uhm... niks? Stats vergelijken met anderen of zo, en DLC's vroeger krijgen voor een kleine 50 euro. Reageren
Davedavy Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Ik vind Elite eigenlijk maar pure geldverspilling.. xD Tuurlijk niet! Je kunt dan... uhm... niks? Stats vergelijken met anderen of zo, en DLC's vroeger krijgen voor een kleine 50 euro. Als mensen te veel geld hebben, dan moeten ze dat kopen Maar niet erg veel mensen hebben TE veel geld Wel béétje duur. Reageren
vice Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Ik vind Elite eigenlijk maar pure geldverspilling.. xD Tuurlijk niet! Je kunt dan... uhm... niks? Stats vergelijken met anderen of zo, en DLC's vroeger krijgen voor een kleine 50 euro. Stats vergelijken is gratis & (misschien soms exclusieve) DLC's vroeger krijgen is inderdaad deel van het betalende, als je de Hardened edition koopt dan krijg je oa een jaar lang Elite. Anders betaal je 5 euro per maand dat je lid bent. Waarom maakt iedereen alles altijd zo dramatisch :s. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Hardened Edition: 120 euro MW3 normaal: 60 euro Elite per maand 5 euro; 5x12 = 60 dus met Hardened ben je goedkoper uit. Omdat je meer extra's krijgt. Reageren
vice Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 En Elite zal pas later op de pc komen, maar wel met een begrijpbare reden. http://pc.4gamers.be/nieuws/10293/1/Call-of-Duty-Elite-uitgesteld-op-pc Reageren
R-fl3x Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Hardened Edition: 120 euro MW3 normaal: 60 euro Elite per maand 5 euro; 5x12 = 60 dus met Hardened ben je goedkoper uit. Omdat je meer extra's krijgt. Elite kost toch maar 50 euro? Altans in de PSN-store.. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 5 euro per maand.. Ik heb een falende commentary gemaakt. Geweldig Engels ook! Lach maar: http://www.youtube.com/watch?v=zG_EEkLqvGY&feature=feedbul Reageren
TekaLoca Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Zo, MW3 besteld bij mijn plaatselijke gameboer. Toen ik hem vroeg wanneer ik hem zou komen halen zei die: zodra je een SMS krijgt, en ik bleef aandringen met de vraag van wanneer komt die dan binnen. Dan zei die "surprise".. wie weet kan ik d'r morgen al om Reageren
R-fl3x Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Zo, MW3 besteld bij mijn plaatselijke gameboer. Toen ik hem vroeg wanneer ik hem zou komen halen zei die: zodra je een SMS krijgt, en ik bleef aandringen met de vraag van wanneer komt die dan binnen. Dan zei die "surprise".. wie weet kan ik d'r morgen al om Bij Game Mania? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Storegames, Brussel Oh.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.