Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

106

• vice

93

• R-fl3x

66

• Flokkert

59

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

Ik vind Elite eigenlijk maar pure geldverspilling.. xD

Betaal dan niet. De mensen achter MW3 bevestigde zelf dat de gratis functies eigenlijk groter zijn dan wat je als betalend krijgt. Je kunt bv. allerlei dingen doen gratis, terwijl je maar 1 of 2 extra features bent als je ervoor betaald. Éen daarvan is dat je de DLC's vroeger kunt krijgen (of soms misschien een exclusieve DLC), en tweede is volgens mij iets met clans of zo (groepen / clans zijn gratis, maar je zou dan iets extra kunnen dacht ik).

Elite is dus geen betalende functie, je kunt het gewoon gratis gebruiken, en EIGENLIJK zijn de betalende functies begrijpbaar. Ze kunnen moeilijk allemaal gratis DLC's geven aan COD Elite leden.

Geplaatst:

Tuurlijk niet! Je kunt dan... uhm... niks?

Stats vergelijken met anderen of zo, en DLC's vroeger krijgen voor een kleine 50 euro. :7

Geplaatst:

Stats vergelijken met anderen of zo, en DLC's vroeger krijgen voor een kleine 50 euro. :7

Als mensen te veel geld hebben, dan moeten ze dat kopen :D Maar niet erg veel mensen hebben TE veel geld :7 Wel béétje duur.

Geplaatst:

Stats vergelijken is gratis & (misschien soms exclusieve) DLC's vroeger krijgen is inderdaad deel van het betalende, als je de Hardened edition koopt dan krijg je oa een jaar lang Elite. Anders betaal je 5 euro per maand dat je lid bent.

Waarom maakt iedereen alles altijd zo dramatisch :s.

Geplaatst:

Hardened Edition: 120 euro

MW3 normaal: 60 euro

Elite per maand 5 euro; 5x12 = 60 dus met Hardened ben je goedkoper uit. Omdat je meer extra's krijgt.

Geplaatst:

Hardened Edition: 120 euro

MW3 normaal: 60 euro

Elite per maand 5 euro; 5x12 = 60 dus met Hardened ben je goedkoper uit. Omdat je meer extra's krijgt.

Elite kost toch maar 50 euro? Altans in de PSN-store..

Geplaatst:

Zo, MW3 besteld bij mijn plaatselijke gameboer. Toen ik hem vroeg wanneer ik hem zou komen halen zei die: zodra je een SMS krijgt, en ik bleef aandringen met de vraag van wanneer komt die dan binnen. Dan zei die "surprise".. wie weet kan ik d'r morgen al om :D

Geplaatst:

Zo, MW3 besteld bij mijn plaatselijke gameboer. Toen ik hem vroeg wanneer ik hem zou komen halen zei die: zodra je een SMS krijgt, en ik bleef aandringen met de vraag van wanneer komt die dan binnen. Dan zei die "surprise".. wie weet kan ik d'r morgen al om :D

Bij Game Mania? :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...