Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 3


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    106

  • vice

    93

  • R-fl3x

    66

  • Flokkert

    59

Top Posters In This Topic

Thanks! :) Ik had veel kritiek op mijn 1e, maar ze zeggen niet wat ik moet veranderen. Meeste haters waren van GTAF. Over 30 minuten is ie geupload.

Dat ze zelf eens een commentary doen dan, of zij het beter kunnen.. --

Ik vond hem best goed! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Elite lidmaatschap geeft je meer toegang tot extra's eerder/goedkoper/gratis DLC's.. En een paar dingen meer in Combat Record. Dus betalen voor niks.

@ R-Fl3x: Thanks. :)

(Commentary = Uploaded!)

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een uitmelkerij zeg, er zit echt niks vernieuwend in deze game buiten de nieuwe maps en de singleplayer.

Deze game koop ik misschien wel als die ergens goedkoop tweedehands staat, want hier ga ik echt geen 60 euro aan verspillen. :duh:

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een uitmelkerij zeg, er zit echt niks vernieuwend in deze game buiten de nieuwe maps en de singleplayer.

Deze game koop ik misschien wel als die ergens goedkoop tweedehands staat, want hier ga ik echt geen 60 euro aan verspillen. :duh:

Ik hoop dat de verkoopcijfers tegenvallen, dan zien ze misschien in dat ze is iets helemaal nieuws moeten maken. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een uitmelkerij zeg, er zit echt niks vernieuwend in deze game buiten de nieuwe maps en de singleplayer.

Deze game koop ik misschien wel als die ergens goedkoop tweedehands staat, want hier ga ik echt geen 60 euro aan verspillen. :duh:

Ik hoop dat de verkoopcijfers tegenvallen, dan zien ze misschien in dat ze is iets helemaal nieuws moeten maken. :duh:

Slechte dag gehad ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een uitmelkerij zeg, er zit echt niks vernieuwend in deze game buiten de nieuwe maps en de singleplayer.

Deze game koop ik misschien wel als die ergens goedkoop tweedehands staat, want hier ga ik echt geen 60 euro aan verspillen. :duh:

Ik hoop dat de verkoopcijfers tegenvallen, dan zien ze misschien in dat ze is iets helemaal nieuws moeten maken. :duh:

Slechte dag gehad ofzo?

Waar baseer je dat op ?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een uitmelkerij zeg, er zit echt niks vernieuwend in deze game buiten de nieuwe maps en de singleplayer.

Deze game koop ik misschien wel als die ergens goedkoop tweedehands staat, want hier ga ik echt geen 60 euro aan verspillen. :duh:

Buiten de nieuwe maps en de singleplayer kan je aan een schietspel ook niet veel veranderen lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat met een paar gasten in een party (xbox live) kom iemand die party binne die mw3 speelt hij hd hem bij gamedumper bestelt ofzo en hij had hem nu al.....

Het is echt niet de eerste keer dat een game eerder verzonden werd dan de echte releasedatum, wel kan die winkel een boete verwachten voor het te vroeg verzenden van een game.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zat met een paar gasten in een party (xbox live) kom iemand die party binne die mw3 speelt hij hd hem bij gamedumper bestelt ofzo en hij had hem nu al.....

Ik kon hem gisteravond al halen. Bleek dat die winkel waar ik hem had besteld open was tot 21u voor de release van MW3..

Link to comment
Delen op andere websites



:puh:

@Nick
Heb je commentary even helemaal bekeken, en ik vind 'em best leuk!
Je komt overal vrij relaxt over, maar wat me wel opvalt is dat je nogal.. ongeïnteresseerd overkomt, er is bv. een stukje waar je zegt 'MW3 is going to be a hell of a game', daar had ik nogal de indruk dat door je toon het niet zo ging zijn. :puh: Een tipje voor volgende commentary nog; Probeer eens wat meer met een Engels accent te praten, het kwam echt over alsof het eerder een Nederlandse comm. was voor mij.. Anyway, leuke commentary en goede gameplay, KUTGW! Bewerkt: door R-fl3x
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...