Faenty. Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 IK HAAT ARKADEB. Mission en interchange zijn mijn toppers, dan zijn er ook nog een paar andere leuke en een paar andere HATELIJKE ROTMAPS zoals Bootleg, ik snap die heule kaart niet :'( Reageren
vice Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Dome, die sneeuwmap en lockdown ofzo behoren denk ik wel ongeveer tot mijn top 3. Maar ik kan nog niet echt exact zeggen welke omdat ik op iedere map nog niet zoveel gespeeld heb. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 een paar andere HATELIJKE ROTMAPS zoals Bootleg, ik snap die heule kaart niet :'( Waarom Reageren
kelwin Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 een paar andere HATELIJKE ROTMAPS zoals Bootleg, ik snap die heule kaart niet :'( Waarom Hij wordt erin geownd... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Probably Heb overigens nog een map waar ik nogwel goed op speel, namelijk Lockdown. Daar is ook een epic Easter Egg te vinden Reageren
Faenty. Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 een paar andere HATELIJKE ROTMAPS zoals Bootleg, ik snap die heule kaart niet :'( Waarom Hij wordt erin geownd... Wat is uw kill/death ratio, ik weet 100% zeker dat die van tekaloca hoger is, dus iedereen noob noemen of zeggen dat je geowned worden is best wel noob van jezelf.... Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Wat heb ik er nu weer mee te maken? Reageren
Faenty. Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Wat heb ik er nu weer mee te maken? Hij noemde jou noob :$ Reageren
kelwin Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 een paar andere HATELIJKE ROTMAPS zoals Bootleg, ik snap die heule kaart niet :'( Waarom Hij wordt erin geownd... Wat is uw kill/death ratio, ik weet 100% zeker dat die van tekaloca hoger is, dus iedereen noob noemen of zeggen dat je geowned worden is best wel noob van jezelf.... Je hoeft niet gelijk te huilen, het was maar een geintje..... Het is weer eens zondag avond, iedereen moet naar school morgen. Reageren
Faenty. Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Ik niet. Waarom beantwoord je mijn vraag niet? Reageren
kelwin Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Ik niet. Waarom beantwoord je mijn vraag niet? 1.15 tot 1.55. weet niet precies. ik check het vrij weinig. Reageren
Faenty. Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Kelwin QS-NOOB Tekaloca QS-pro Volgende keer mischien wat minder arrogant! Welke golden weapons hebben jullie al? Ik de UMP en de type 95 en ik heb het spel+live pas sinds gisteren 8 uur En ik ben lvl 40 Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Dean, ik ben verre van een quickscope-pro te zijn. Zoals ik al zei in een comment op YT, als ik 4 of 5 quickscopes maak in een match ben ik al blij Reageren
kelwin Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Geplaatst: 13 november 2011 Kelwin QS-NOOB Tekaloca QS-pro Volgende keer mischien wat minder arrogant! Welke golden weapons hebben jullie al? Ik de UMP en de type 95 en ik heb het spel+live pas sinds gisteren 8 uur En ik ben lvl 40 Quick scope vind ik, en de meeste voor n00bs omdat je een overpowered wapen gebruikt voor korte afstand. Speel je op Xbox, PC of PS3? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.