>$bram$< Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 Kan allebei, in RL heeft de Famas 3 Vuur opties: Burst , Vol Automatisch en Semi-Automatisch. Dit geld voor meer wapens. Zoals M16's M4's en nog veel meer.. M16A4 zoals in game alleen Burst en Semi M4A1 Alleen Full auto en semi M4 net als m16 alleen dan een verkorte versie oftewel een karabijn. Let op A1/A4 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 4 juni 2011 Rapport Geplaatst: 4 juni 2011 In de FAQ van Call of Duty: Elite is te lezen dat je, als je het premium membership aanschaft, alle DLC van Modern Warfare 3 gratis krijgt! If I get the premium membership to Elite, do I really get all of the DLC?Yes. Elite is an all-inclusive membership, and that means you get all of the playable game DLC for Call of Duty: Modern Warfare 3 as part of your premium membership. No need to buy additional DLC. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 Je kan hier de Beta testen, je moet je alleen even aanmelden. En je word geselecteerd uit een groep mensen. Je kan altijd proberen. http://www.callofduty.com/elite Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 juni 2011 Rapport Geplaatst: 5 juni 2011 DLC kopen als de game alleen al 60 euro kost Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 HHIIIIEEEER KLIKKEEEN OF JE LEVEN KIJK VANAF 1:46:00 !!!!!!!!!! Reageren
vice Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Omg. Kan echt niet wachten ^^. Ziet er prachtig uit. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 Ik vind het tegenvallen. De missie is misschien mooi qua omgeving, maar de rest, zelfde als mw2. Zelfs de horloge, bootjes, pakken.. allemaal hetzelfde ! Alleen een andere textuur. Vergeleken met BF3, is BF3 van veel hogere grapics. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 (bewerkt) Hier de E3 Gameplay Footage van Modern Warfare 3 Werkt momenteel niet. zometeen wel. Bewerkt: 6 juni 2011 door K1pc0rn Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 (bewerkt) Die video werkt nu nog steeds niet. Ik ga zo dadelijk eens kijken waarom mijn geluid het niet doet en daarna die persconferentie van Electronic Arts eens helemaal vanaf het begin bekijken. Denk overigens ook dat ik die van Microsoft ga bekijken alleen weet niet of ik dit vandaag ga doen, die gameplay van Modern Warfare 3 bekijk ik wel ergens op Youtube of een andere site. Edit: De gameplay van Modern Warfare 3 Die Drone missile's zijn volgens mij gewoon Predator Missile's alleen je kan ze vaker gebruiken. En dat wapen waar je die scope voor kan doen is ook wel mooi. Hopelijk kan dat bij meerdere wapens en ook in de multiplayer! Bewerkt: 7 juni 2011 door Kenny-Petrovic Reageren
Niiek Geplaatst: 7 juni 2011 Rapport Geplaatst: 7 juni 2011 Volgens mij zijn dat idd gewoon predators, en die scope is idd vet Reageren
madviper Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 Die Drone missile's zijn volgens mij gewoon Predator Missile's alleen je kan ze vaker gebruiken. En dat wapen waar je die scope voor kan doen is ook wel mooi. Hopelijk kan dat bij meerdere wapens en ook in de multiplayer! Reaper klopt wel. De predator drone is de originele UAV uit de familie. MQ-1 Predator: http://nl.wikipedia.org/wiki/MQ-1_Predator De Reaper: MQ-9 is daar een verbeterde versie van, eigenlijk de predator B, maar groter en kan beter de taak van armed UAV op zich nemen: http://en.wikipedia.org/wiki/General_Atomics_MQ-9_Reaper Maar kan nu al niet meer wachten op de game. Scope wisselen ziet er gaaf uit. Weet iemand welke shotgun dat is in die onderzeeër? Reageren
bram567 Geplaatst: 9 juni 2011 Rapport Geplaatst: 9 juni 2011 call of duty mw 3 lijkt me het geldt echt wel waard ga hem ook wel kope zal vele game uren geven:) Reageren
HA5H Geplaatst: 12 juni 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juni 2011 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 juni 2011 Rapport Geplaatst: 13 juni 2011 Ik wil hem misschien kopen, maar voordat ik MW3 koop, schaf ik BO aan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.