Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan allebei, in RL heeft de Famas 3 Vuur opties: Burst , Vol Automatisch en Semi-Automatisch.

Dit geld voor meer wapens. Zoals M16's M4's en nog veel meer..

M16A4 zoals in game alleen Burst en Semi

M4A1 Alleen Full auto en semi

M4 net als m16 alleen dan een verkorte versie oftewel een karabijn.

Let op A1/A4

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

106

• vice

93

• R-fl3x

66

• Flokkert

59

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

In de FAQ van Call of Duty: Elite is te lezen dat je, als je het premium membership aanschaft, alle DLC van Modern Warfare 3 gratis krijgt! :dans:

If I get the premium membership to Elite, do I really get all of the DLC?Yes. Elite is an all-inclusive membership, and that means you get all of the playable game DLC for Call of Duty: Modern Warfare 3 as part of your premium membership. No need to buy additional DLC.

Geplaatst:

Ik vind het tegenvallen. De missie is misschien mooi qua omgeving, maar de rest, zelfde als mw2. Zelfs de horloge, bootjes, pakken.. allemaal hetzelfde ! Alleen een andere textuur. Vergeleken met BF3, is BF3 van veel hogere grapics.

Geplaatst: (bewerkt)

Hier de E3 Gameplay Footage van Modern Warfare 3

Werkt momenteel niet. zometeen wel.

Bewerkt: door K1pc0rn
Geplaatst: (bewerkt)

Die video werkt nu nog steeds niet. Ik ga zo dadelijk eens kijken waarom mijn geluid het niet doet en daarna die persconferentie van Electronic Arts eens helemaal vanaf het begin bekijken. Denk overigens ook dat ik die van Microsoft ga bekijken alleen weet niet of ik dit vandaag ga doen, die gameplay van Modern Warfare 3 bekijk ik wel ergens op Youtube of een andere site.

Edit: De gameplay van Modern Warfare 3

Die Drone missile's zijn volgens mij gewoon Predator Missile's alleen je kan ze vaker gebruiken. En dat wapen waar je die scope voor kan doen is ook wel mooi. Hopelijk kan dat bij meerdere wapens en ook in de multiplayer! :tu:

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Geplaatst:
Die Drone missile's zijn volgens mij gewoon Predator Missile's alleen je kan ze vaker gebruiken. En dat wapen waar je die scope voor kan doen is ook wel mooi. Hopelijk kan dat bij meerdere wapens en ook in de multiplayer!

Reaper klopt wel.

De predator drone is de originele UAV uit de familie. MQ-1 Predator: http://nl.wikipedia.org/wiki/MQ-1_Predator

De Reaper: MQ-9 is daar een verbeterde versie van, eigenlijk de predator B, maar groter en kan beter de taak van armed UAV op zich nemen: http://en.wikipedia.org/wiki/General_Atomics_MQ-9_Reaper

Maar kan nu al niet meer wachten op de game. Scope wisselen ziet er gaaf uit.

Weet iemand welke shotgun dat is in die onderzeeër?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...