Chunky Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) Nissan Skyline R-34 Tunable gezocht, uit dit filmpje: (of iets soort gelijks..) (Dus de FNF nissan skyline) http://www.youtube.com/watch_popup?v=n570wpThKuA&vq=medium#t=11 Bewerkt: 2 augustus 2010 door Chunky Reageren
danny18 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) Nissan Skyline R-34 Tunable gezocht, uit dit filmpje: (of iets soort gelijks..) (Dus de FNF nissan skyline) http://www.youtube.c...&vq=medium#t=11 Voor welke gta? aangezien bij mij de link niet wil laden. EDIT: laat maar zal wel voor gta SA zijn. Hier heb ik hem voor je: nissan Skyline R-34 en op de fotos te zien is hij tuneable. Bewerkt: 2 augustus 2010 door danny18 Reageren
Fezz Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Er was iets met de link, aangepast: zie Reageren
danny18 Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 Er was iets met de link, aangepast: zie Heb het filmpje bekeken en volgensmij is m'n link naar de download de goeie ik weet alleen niet of de paintjobs erbij zitten. Reageren
Chunky Geplaatst: 2 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2010 (bewerkt) nee, dat is m niet wel bedankt voor je moeite die skyline zit alleen een frontbumper bij, das het enige.. van tuning parts.. en het is idd voor SA __ Heb m gevonden http://www.gta-downloads.com/en/gta-san-andreas/vehicles/10564-nissan-skyline-gtr-r34.html Bewerkt: 2 augustus 2010 door Chunky Reageren
Rikzone Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Ik ben op zoek naar een mod waarbij je zonder verandering van de main.scm Officer Tenpenny kan spelen, als vervanger van Carl. Ik speel hem nu via Tenpenny Stories, maar ik wil hem graag als vervanger van Carl. Reageren
Beagle Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 Je kan met bijv. BC7 mod jezelf veranderen in Tenpenny en andere mensen uit het spel. Dat is CLEO, verander je de main.scm niet mee. Reageren
Rikzone Geplaatst: 8 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2010 (bewerkt) Goeie mod, de skins zijn goed , maar ik haat het dat als ik rij in een auto automatisch de jump mode aanstaat. Kan ik deze ook uitzetten? Bewerkt: 9 augustus 2010 door Rikzone Reageren
Rikzone Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 (bewerkt) Ik ben op zoek naar een mod die de telefoon van Carl vervangt door een walkie-talkie van Tenpenny, Pulaski, Hernandez. Zoals deze in de afbeelding word weergegeven. Bewerkt: 9 augustus 2010 door Rikzone Reageren
HermanBerkhey Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 hoi ik ben opzoek naar een mod (trual mag ook) dat je een toeter op een boot kan zetten voor gta sa:eten: maar ik kan het niet vinden misschien dat jullie iets vinden. alvast bedankt herman Reageren
Davedavy Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 weet iemand waar ik voor gta iv , nl politie kan vinden incl skin. en kun je online als je mods gebruikt? Reageren
boydjuh Geplaatst: 25 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2010 bestaat er een mod dat je je homies belt dat ze dan komen en je ze bij je groep heb gemaakt dat als der dan auto's/motors staan, dat ze dan achter je aanrijde als je in je auto stapt en die zit vol dat hun andere auto pakke en achter je aan rijde?? Reageren
leonleetje Geplaatst: 28 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2010 Ik speel normaal de storyline zonder cheates, maar soms heb ik zin in wat anders. Dus ik start een nieuw spel en doe de cheat dat iedereen wapens heeft en elkaar vermoord. Maar als ik dat doe, zijn er alleen maar mensen met een rocket launcher, pistol, M4 en een shotgun. Nou is mijn vraag: bestaat er een mod dat mensen elkaar met alle wapens aan kunnen vallen???? gr. Reageren
tooske12345 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 heeft niemand een mod voor de opel sintra??? Reageren
EelkieJjj Geplaatst: 14 september 2010 Rapport Geplaatst: 14 september 2010 (bewerkt) Ik zoek een A-team busje, meestal als ik er eindelijk 1 gevonden heb, helemaal happy, test ik de mod... en dan is t'ie heel erg lelijk :S Dus weet iemand een mooi a-team busje te vinden? Edit: Voor Gta Sa! Eelke Bewerkt: 14 september 2010 door EelkieJjj Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.