Jump to content

Bin Laden is dood!


PrioX

Recommended Posts

Oja en WTF HEEFT BIN LADEN HIERMEE TE MAKEN? Baas van FBI qoute: "The reason why 9/11 is not mentioned on Usama Bin Laden's Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11."

Thunderduck? Enige verklaring?

Osama bin Laden was (ja, WAS) de leider van Al-Qaeda. Al-Qaeda heeft 9/11 gedaan.

Ik moet steeds meer om jou lachen. Ik zal nogmaals FBI's baas woorden qouten: "The reason why 9/11 is not mentioned on Usama Bin Laden's Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11."

Kun je engels?

Osama heeft dat vliegtuig er ook niet ingevlogen hoor. Nogmaals: Hij was leider van Al-Qaeda, DE ORGANISATIE VERANTWOORDELIJK VOOR 9/11. En leer spellen.

Hahahaha man wat ben jij naief. Het gaat erom of Bin Laden dit gepland heeft. Nee dat heeft hij niet en daar is geen bewijs voor. Dus dan wil het ook niet zeggen dat Al qiada erachter zit. Je failt hard.

Bewerkt: door MrApollo
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferrigno

    56

  • Faenty.

    35

  • PowerPats

    18

  • Kenny-Petrovic

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Oja en WTF HEEFT BIN LADEN HIERMEE TE MAKEN? Baas van FBI qoute: "The reason why 9/11 is not mentioned on Usama Bin Laden's Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11."

Thunderduck? Enige verklaring?

Osama bin Laden was (ja, WAS) de leider van Al-Qaeda. Al-Qaeda heeft 9/11 gedaan.

Ik moet steeds meer om jou lachen. Ik zal nogmaals FBI's baas woorden qouten: "The reason why 9/11 is not mentioned on Usama Bin Laden's Most Wanted page is because the FBI has no hard evidence connecting Bin Laden to 9/11."

Kun je engels?

Osama heeft dat vliegtuig er ook niet ingevlogen hoor. Nogmaals: Hij was leider van Al-Qaeda, DE ORGANISATIE VERANTWOORDELIJK VOOR 9/11. En leer spellen.

Hahahaha man wat ben jij naief. Het gaat erom of Bin Laden dit gepland heeft. Nee dat heeft hij niet en daar is geen bewijs voor. Dus dan wil het ook niet zeggen dat Al qiada erachter zit. Je failt hard.

Er zijn op 9/11 berichten onderschept door zowel de NSA als de Duitse inlichtingendienst die ernaar wijzen dat al-Qaeda 9/11 gedaan heeft. Verder was er van 2 van de terroristen bekend dat ze bij al-Qaeda zaten. En: Bin Laden heeft toegegeven dat al-Qaeda verantwoordelijk was voor 9/11. http://english.aljazeera.net/archive/2004/11/200849163336457223.html

Link to comment
Delen op andere websites

MRApollo, jij faalt hard! Je hebt al een aantal keer gezegd dat je niet meer door wilt posten hier en je reageert op iedereen behalve Mythbuster en de mensen die je de aanbeveling doen om op de post van Mythbuster te reageren.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol mensen wat zijn meeste van jullie naief. Weetje als jij dat hele al quada grap gelooft moet jij het lekker doen. De ratten die de tweede wereld oorlog gefinancierd hebben zitten nu op hun stoel als directeur van de federal reserve.

Heb je ook maar enig bewijs om je bewering te ondersteunen?

Waar ik mijn denkwijze uithaal dat zijn feiten of puzzel stukjes die zet ik in elkaar en kom ik tot eeb logische conclusie. De deeltjes wat in de wtc torens zijn gevonden kan een alquada terrorist niet aankomen ffs. En als dat zo was had amerika allang dat toegegeven en hoefde al die complot theoristen niet te klagen.

Leer en lees wat over de false flag operaties van amerika. Geloof me zet die domme arrogantie van jullie op zij. Want het is dranatisch om te zien, ookal heb je bewijs dat het een dikke inside job was en dat er toch mensen pro amerika blijven.

EEN LOGISCHE CONCLUSIE? WTF. Je ziet spoken. FYI: Je kunt als je genoeg geld heb aan alles komen. Zeker Al-Qaida. En wat voor deeltjes zouden dat zijn dan?

Net zoals dit bijv. Wtc 5 stond een dag in de fik en is niet eens neergestort en de drie wtc torens waarvan een niet geraakt was ook neer is gegaan binnen 6 seconden. Sorry dat ik van echte deskundige wat aanneem die hun reputatie op het spel zetten. Meeste forum ridders hier weten niet eens werkelijk wat er die dag gebeurd is en blijven amerika fan boys.

Wat is er mis met Amerika goed vinden? Zij vliegen niet met een vliegtuig een wolkenkrabber in en stenigen mensen niet icon_cab.gif

Man man wat ben jij toch fucking naief. Bewijs is hier: http://www.benthamscience.com/open/tocpj/articles/V002/7TOCPJ.pdf

Explosief materiaal.

Bewijs twee voor explosieven:

Voor WTC7 explosieven in Lobbie.

Dus jij komt hier fucking beweren dat deze mensen dom zijn? Alleen omdat iemand van het CNN jou verteld heeft dat Al qiada dat gedaan heeft?

Echt gast hoeveel getuigenissen heb je nodig?

Jullie geesten zijn te zwak om te accepteren dat er elementen zijn in het Amerikaanse regering die dit gepland hebben met het elite om oorlogen te voeren en jullie privacy steeds meer af te nemen.

Debunk deze video ook even aangezien je zo goed bent met qouten:

GASTEN TIM OSMAN AKA BIN LADEN is fucking 10 jaar lang CIA agent geweest en nu is ie plots werelds meest gezochte terrorist? LEARN HISTORY!

EDIT: Sorry voor het woord FUCKING maar mensen irriteren al gauw als ze BEWIJS proberen te ontkrachten.

Mijn reactie voor mythbuster:

Graag ontkrachting van het video over de Blueprint en over de brandweermannen.

En @ Thunderduck

Please zet jezelf niet voorschud. Er is nooit bewezen dat Bin Laden achter de aanslagen zit.

Dat heeft de heer Gerad Spong ook bewezen en de eigen baas van FBI zegt het. Die lullige site van je met een hoop tekst verklaart niks.

Bovendien was er ook nog een fake tape van Bin Laden die zogenaamd geclaimt heeft dat hij het gedaan had. Maar al gauw kwam men erachter dat ie fake was en met de vertaling is gekloot.

En @ kenny STFU

Laat mytbuster even Richard Gage ontkrachten. En ik ga helemaal niet op in als zinnen " Bin Laden zou die explosieven geplaats hebben ". Zo dom ben ik niet om te geloven dat een Al quada terrorist de CIA, FBI en de militaire sector weet te ontsnappen. Jullie misschien maar ik niet.

Een systeem waar biljoenen is in gestopt kan een grot terrorist niet doorheen.

Dat bedoel ik met dat jullie een zware grote bord voor jullie hoofden hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Graag ontkrachting van het video over de Blueprint en over de brandweermannen.

En @ Thunderduck

Please zet jezelf niet voorschud. Er is nooit bewezen dat Bin Laden achter de aanslagen zit.

Dat heeft de heer Gerad Spong ook bewezen en de eigen baas van FBI zegt het. Die lullige site van je met een hoop tekst verklaart niks.

Bovendien was er ook nog een fake tape van Bin Laden die zogenaamd geclaimt heeft dat hij het gedaan had. Maar al gauw kwam men erachter dat ie fake was en met de vertaling is gekloot.

Ik zet mijzelf niet voor "schud". Dat doe jij! Dat van Spong heb ik nog nooit van gehoord en ik zou ook graag bewijs willen hebben dat die FBI-gast dat heeft gezegd. En ik weet zeker dat die tape van Al-Jazeera echt wel goed vertaald was aangezien dat een Arabisch televisiestation is.

Link to comment
Delen op andere websites

Graag ontkrachting van het video over de Blueprint en over de brandweermannen.

En @ Thunderduck

Please zet jezelf niet voorschud. Er is nooit bewezen dat Bin Laden achter de aanslagen zit.

Dat heeft de heer Gerad Spong ook bewezen en de eigen baas van FBI zegt het. Die lullige site van je met een hoop tekst verklaart niks.

Bovendien was er ook nog een fake tape van Bin Laden die zogenaamd geclaimt heeft dat hij het gedaan had. Maar al gauw kwam men erachter dat ie fake was en met de vertaling is gekloot.

Ik zet mijzelf niet voor "schud". Dat doe jij! Dat van Spong heb ik nog nooit van gehoord en ik zou ook graag bewijs willen hebben dat die FBI-gast dat heeft gezegd. En ik weet zeker dat die tape van Al-Jazeera echt wel goed vertaald was aangezien dat een Arabisch televisiestation is.

Hahahaha jij bent zo grappig!

Hier :

Bin Laden en FBI :

http://www.youtube.com/watch?v=zL-IqWavoAE

ff doorspoelen.

Oh en Mythbuster, ontkracht het explosief bewijs PDFje en Richard Gage please.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn reactie voor mythbuster:

Graag ontkrachting van het video over de Blueprint en over de brandweermannen.

Je gaat dieper in op posts die minder zinvol zijn dan die van Mythbuster. Dat zegt veel over je geloof in je eigen theorie.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn reactie voor mythbuster:

Graag ontkrachting van het video over de Blueprint en over de brandweermannen.

Je gaat dieper in op posts die minder zinvol zijn dan die van Mythbuster. Dat zegt veel over je geloof in je eigen theorie.

Gast ga slapen a.u.b. ik reageer ook op de post van Mythbuster. Nu ik ALWEER bewijs post ga jij net zoals die vriendjes van je hier eromheen draaien. Goed tactiek opzich, maar dat valt wel op na tien keer hetzelfde doen.

Jullie failen een voor een met elke belachelijke post van jullie en absurde gedachtes over een grot terrorist die een heel CIA FBI en militaire sectie weet te ontsnappen en vervolgens het hele gebouw volplaatsen met bommen en dan lach je mij uit over complot theorieen? LOL

Bewerkt: door MrApollo
Link to comment
Delen op andere websites

Gast ga slapen a.u.b. ik reageer ook op de post van Mythbuster. Nu ik ALWEER bewijs post ga jij net zoals die vriendjes van je hier eromheen draaien. Goed tactiek opzich, maar dat valt wel op na tien keer hetzelfde doen.

Graag ontkrachting van het video over de Blueprint en over de brandweermannen.

Dat is geen bewijs, ga nu alsjeblief in godsnaam dieper in op de reactie van Mythbuster.

Link to comment
Delen op andere websites

MrApollo kun je even op de post van Mythbuster reageren (met zijnargumenten te ontkrachten en niet je eigen argumenten komen.

@ Thunderduck: Goedzo vlieg maar een eind weg met je belachelijke posts.

En @ pwnd : Ben je dom of zo? Ik heb toch gereageerd hierboven? En een ontkrachting van een video gevraagd? Is dit je enige manier om door te gaan met een discussie?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee dat heb je niet, reageer op al zijn argumenten met een ontkrachtin, kom niet met je eigen argumenten ga in op zijn argumenten.

En noem me niet dom wil je hier nog lang rondlopen om ons te brainwashen met je idiote ideeën die niemand geloof, als ik iedereen hier zo hoor vinden ze jou dommer dan ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Meneer Mythbuster.

Ik vind het erg goed van je dat je een lap tekst hebt getypt maar er zijn toch een aantal punten waar ik het echt niet mee eens ben en hooguit belachelijk vind en wat eerder een gekke complot theorie is.

Dus volgens jou denk jij dat een grot terrorist? Wat sinds 2001 verzonnen is de WTC7 binnen kan lopen waar de CIA, FBI en een militaire sectie zit weet te ontlopen en vervolgens maandenlang bommen te plaatsen zonder dat de CIA of FBI een keer natrekt wie die mensen zijn? Sorry ben ik nu gek of wordt het steeds gekker hier?

Over het WTC : Kun jij verklaren waarom de WTC staal precies dezelfde kenmerken heeft als een het staal van gebouw die met controlled demolition plat is gelegd? Zie je deze pic :

tn-thermite_thermate_wtc_steel400.jpg

Hoe is dat toch mogelijk? Jij als een trouwe mythbuster fan moet toch weten dat natuurlijke gevallen niet dit soort juiste diagonale explosies kunnen maken?

En sorry dit is niet gephotoshopt. Ik vind het belachelijk dat er meteen fake wordt geroepen terwijl dit gewoon een echte foto is.

historychannel-wreckingball-cdi-cutter1.jpg

Hier boven zie je hoe dat diagonale wordt gedaan.

Sorry maar je kunt met argumenten komen die niks bewijzen. Het lijkt mij overduidelijk dat er die dag te veel dingen zijn gebeurd die precies dezelfde kenmerken hebben als een controlled demolition.

En graag zou ik willen dat je Richard Gage ontkracht.

EDIT: @ Pwnd, wie noem jij iedereen? De vier figuren hier die steeds domme opmerkingen maken zonder enig bewijs? Gast jij bent al gebrainwashed dat hoef ik niet te doen. Ik probeer je juist wakker te maken.

Bewerkt: door MrApollo
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, mensen van het forum die ik msn heb noemen jou: "idioot" "gek" "mocrosahbi versie2". Dat zegt wel iets..... Maar het gaat nu de off-topic kant uit.

Waarom zeg jij dit allemaal? wat wil je hiermee bereiken? Als je me dat kunt zeggen wil ik er wel over denken om al die punten van jou stuk voor stuk te ontrachtigen met mijn yt-filmpjes van 10 minuten die het ontkrachten. Tevens ben ik zeer skeptisch en geloof dus zeer weinig wat de media zegt. Wat kan jij over mij zeggen als je me niet kent? Hoe zou jij weten dat ik gebrainwashed ben? En ag nu niet met termen zoals "dom" gooien want dit is een discussie, als je daar niet tegen kan ga je toch naar een ander forum waar jij je complotten kwijt kunt, want eerlijk gezegd denk ik niet dat er met jou een discussie te voeren valt. Zouden we jou op enige manier van mening laten veranderen? Of ben je hier om ons dom te noemen en met zinloze argumenten te komen die je maar blijft herhalen en niet eens de moeite neemt onze lange posts te lezen en ieder punt te ontkrachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...