Jump to content

Bin Laden is dood!


PrioX

Recommended Posts

  • Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferrigno

    56

  • Faenty.

    35

  • PowerPats

    18

  • Kenny-Petrovic

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

En laat ons eerlijk zijn, mensen die totaal niet geloven dat hij dood is kan je met een foto niet overtuigen dat het effectief zo is. Zij zullen altijd met een of ander argument voor de dag komen om hun gelijk te bewijzen. Daarnaast zien ze het vrijgeven van foto's als provocatie naar de moslimwereld toe, hoewel in mijn ogen zullen de rasechte moslims zijn dood wel als een grondige reden zien voor wraakacties. Wel vreemd dat er foto's zijn opgedoken van zijn dode lijfwachten (kunnen natuurlijk ook fake zijn), dacht dat er totaal niets zou uitlekken. Hoe dan ook, opgeruimd staat netjes. Eentje dood, nu Al-Zawahiri en de rest van dat gepeupel nog.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat dit een leuk parade paardje is voor Obama, maar ik vrees dat de dood van Bin Laden weinig doet aan de praktijken van Al-Qaeda, het heeft namelijk een structuur met meerdere koppen waarvan Osama er een van was ( Ayman al-Zawahiri is een andere grote kop ).

Link to comment
Delen op andere websites

Al Qaida heeft gezegd dat hij dood is, de taliban ook. Dus hoezo zouden mensen het nu niet meer geloven? Als die nog zou leven zouden ze allang een video hebben uitgebracht waarop hij een krant in zijn handen houd met daarop het bericht dat hij dood zou zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Al Qaida heeft gezegd dat hij dood is, de taliban ook. Dus hoezo zouden mensen het nu niet meer geloven? Als die nog zou leven zouden ze allang een video hebben uitgebracht waarop hij een krant in zijn handen houd met daarop het bericht dat hij dood zou zijn.

Denk je echt dat hij dat zou doen? Bekijk het nu eens op deze manier: mensen denken dat je dood bent, je wordt niet meer gezocht, je kan in alle stilte aanslagen beramen. Lijkt me een ideale leefwereld voor Bin Laden mocht hij nog leven. Maar het is zoals Commando zegt, de dood van Bin Laden verandert weinig aan Al Qaida zelf, hun haat tegenover de westerse wereld zal alleen maar gesterkt zijn door deze geslaagde 'raid' op Osama. Het lijkt me trouwens niet dat Al Qaida zich echt vast houdt aan één bepaalde leider, maar dat er in de organisatie zaken beraamd worden vanuit verschillende hoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Moest ik Osama zijn had ik al lang een boodschap gemaakt waarin ik kenbaar maak niet te zijn vermoord. Dat zou pas onrust veroorzaken. :7

Die beelden, zijn die dan opgenomen in diezelfde villa? Ik dacht dat daar geen tv/telefoon/pc was. En waarom zou iemand bin Laden filmen als hij tv kijkt? :puh:

VHS, USB-flashdrives, DVD's, CD's etc :) Hoeven geen connectie te hebben met daarbuiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het niet :puh: , ik was op vakantie, kan iemand een samenvatting geven?

Dit is wereldnieuws zelfs op je vakantie had je wel van deze kwestie moeten horen, of je vakantieplek was onder een steen.

Ik ben niet zo goed in Italiaans en de kranten waren steeds op en het internet was te duur :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bewijs rondom Bin Laden verdwijnt in dezelfde doofpot als 9/11

Net als bij 11 september lijkt de Amerikaanse overheid nu weer met beperkte informatie en bewijzen te komen, ditmaal rondom de dood van Bin Laden. Het Witte Huis twijfelt nu of ze wel de foto's van het stoffelijk overschot van terroristenleider Osama bin Laden moeten vrijgegeven. Ze zouden te schokerend zijn. Maar veel mensen waaronder belangrijke parlementariërs en leden van het congres willen de foto’s wel zien en vrijgeven als bewijs voor de dood van de Boogeyman.

Net als bij 11 september 2001 lijkt de overheid nu weer met minimaal bewijst te komen om het volk te overtuigen van haar daad. Nu is dat nog al makkelijk gedaan lijkt het wel. Toch in mijn eigen omgeving ,waarbij de meeste mensen vertrouwd de MSM volgen gaat deze keer de propaganda er niet in. Vele twijfelen over de echtheid van zijn dood of stellen dat hij waarschijnlijk al langer dood is. Het geen waar de meeste mensen overvallen is wel dat het lichamelijk overschot van Bin Laden nu op de zeebodem ligt.

Bron: Wearechange.org

Met andere woorden, ik geloof er geen ene barst van!

Bewerkt: door MrApollo
Link to comment
Delen op andere websites

Bewijs rondom Bin Laden verdwijnt in dezelfde doofpot als 9/11

Net als bij 11 september lijkt de Amerikaanse overheid nu weer met beperkte informatie en bewijzen te komen, ditmaal rondom de dood van Bin Laden. Het Witte Huis twijfelt nu of ze wel de foto's van het stoffelijk overschot van terroristenleider Osama bin Laden moeten vrijgegeven. Ze zouden te schokerend zijn. Maar veel mensen waaronder belangrijke parlementariërs en leden van het congres willen de foto’s wel zien en vrijgeven als bewijs voor de dood van de Boogeyman.

Net als bij 11 september 2001 lijkt de overheid nu weer met minimaal bewijst te komen om het volk te overtuigen van haar daad. Nu is dat nog al makkelijk gedaan lijkt het wel. Toch in mijn eigen omgeving ,waarbij de meeste mensen vertrouwd de MSM volgen gaat deze keer de propaganda er niet in. Vele twijfelen over de echtheid van zijn dood of stellen dat hij waarschijnlijk al langer dood is. Het geen waar de meeste mensen overvallen is wel dat het lichamelijk overschot van Bin Laden nu op de zeebodem ligt.

Bron: Wearechange.org

Met andere woorden, ik geloof er geen ene barst van!

Denk na gozer wat de gevolgen zouden zijn als ze Bin Laden hadden laten leven of zijn graf niet op een onbekende locatie op zee hadden gemaakt. Foto's vrijgeven is een no-no, Al-Qaida heeft het zelf bevestigd etc. Als ze gewoon campagne wilden voeren konden ze simpelweg hoppatee een Tomahawk op dat huis vuren of met die übermoderne helikopter dat huis opblazen en dan zeggen dat het lijk van die kerel as is geworden.

Link to comment
Delen op andere websites

Bewijs rondom Bin Laden verdwijnt in dezelfde doofpot als 9/11

Net als bij 11 september lijkt de Amerikaanse overheid nu weer met beperkte informatie en bewijzen te komen, ditmaal rondom de dood van Bin Laden. Het Witte Huis twijfelt nu of ze wel de foto's van het stoffelijk overschot van terroristenleider Osama bin Laden moeten vrijgegeven. Ze zouden te schokerend zijn. Maar veel mensen waaronder belangrijke parlementariërs en leden van het congres willen de foto’s wel zien en vrijgeven als bewijs voor de dood van de Boogeyman.

Net als bij 11 september 2001 lijkt de overheid nu weer met minimaal bewijst te komen om het volk te overtuigen van haar daad. Nu is dat nog al makkelijk gedaan lijkt het wel. Toch in mijn eigen omgeving ,waarbij de meeste mensen vertrouwd de MSM volgen gaat deze keer de propaganda er niet in. Vele twijfelen over de echtheid van zijn dood of stellen dat hij waarschijnlijk al langer dood is. Het geen waar de meeste mensen overvallen is wel dat het lichamelijk overschot van Bin Laden nu op de zeebodem ligt.

Bron: Wearechange.org

Met andere woorden, ik geloof er geen ene barst van!

Denk na gozer wat de gevolgen zouden zijn als ze Bin Laden hadden laten leven of zijn graf niet op een onbekende locatie op zee hadden gemaakt. Foto's vrijgeven is een no-no, Al-Qaida heeft het zelf bevestigd etc. Als ze gewoon campagne wilden voeren konden ze simpelweg hoppatee een Tomahawk op dat huis vuren of met die übermoderne helikopter dat huis opblazen en dan zeggen dat het lijk van die kerel as is geworden.

Hallo daar,

Allereerst ben ik bang dat mijn denkvermogen en die van jou heel anders in elkaar steken.

Dat jij misschien dat zogenaamde '' Al-qaida '' gelooft, wat in 1986 door de CIA verzonnen is, best.

Bin Laden was zelf ooit (misschien nu nog steeds) een CIA agent geweest en werd door Zbigniew Brzezinski gefinancierd.

Hier een foto van hen samen Osama Bin Laden and Zbigniew Brzezinski

Sorry maar ik geloof eenmaal niet in dat hele '' War on terror ''. Als jij erin wilt geloven en dat er boogeymans zijn in grotten die de wereld terroriseren dan mag jij gerust je mening daarover hebben.

En je hoeft me ook geen complot theorist te noemen, want ik hou niet van theorieen maar van feiten. En dit zijn feiten.

Het is een kwestie van puzzelstukjes in elkaar zetten en beetje van je menselijke brein gebruiken, wat tegenwoordig nooit wordt gedaan.

Als media wat zegt dan klopt het! Zo denkt men tegenwoordig.

Maar als je eenmaal onderzoek doet en beetje moeite doet om te zien wie de media controleert dan weet je gauw genoeg dat het dezelfde mensen zijn die de hele '' War on terror '' hebben georkestreerd.

Net als alle andere Fals flag operations in de geschiedenis.

Bovendien als ze geen foto's willen laten zien omdat er ophef over zou onstaan. Waarom hebben ze destijds Saddam en zijn zonen laten zien? Daar waren die Amerikanen zo trots op toch?

Maargoed ik mag een andere denkwijze erover hebben en jij ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle mensen die geloven in Illumati ofzo, koop een roze bril en kijk er elke dag 2 uur door..:)

Beste Megapilot,

Er zijn inderdaad debiele verhalen over dat groep. Hun staan meer bekend als Vrijmetselaars.

Dezelfde groep die eigenlijk vanaf het begin van de mensheid een grote rol speelt in de wereld. De mensen die Amerika hebben opgericht.

Vergeet niet dat de eerste 14 presidenten van Amerika vrijmetselaars waren. De eerste 14 zijn nog maar bekend daarvan.

De meeste vrijmetselaars hebben een grote functie in de maatschappij zoals je weet wordt hollywood en grote mainstream media ook door hen gerund

Er zit een kern van waarheid in. Maar er is ook een hoop onzin op het internet te vinden wat het weer verschrikkelijk ongeloofwaardig maakt.

Ik zou zeggen doe zelf onderzoek.

Link to comment
Delen op andere websites

Alle mensen die geloven in Illumati ofzo, koop een roze bril en kijk er elke dag 2 uur door..:)

Beste Megapilot,

Er zijn inderdaad debiele verhalen over dat groep. Hun staan meer bekend als Vrijmetselaars.

Dezelfde groep die eigenlijk vanaf het begin van de mensheid een grote rol speelt in de wereld. De mensen die Amerika hebben opgericht.

Vergeet niet dat de eerste 14 presidenten van Amerika vrijmetselaars waren. De eerste 14 zijn nog maar bekend daarvan.

De meeste vrijmetselaars hebben een grote functie in de maatschappij zoals je weet wordt hollywood en grote mainstream media ook door hen gerund

Er zit een kern van waarheid in. Maar er is ook een hoop onzin op het internet te vinden wat het weer verschrikkelijk ongeloofwaardig maakt.

Ik zou zeggen doe zelf onderzoek.

Alle mensen die geloven in Illumati ofzo, koop een roze bril en kijk er elke dag 2 uur door..:)

Link to comment
Delen op andere websites

Alle mensen die geloven in Illumati ofzo, koop een roze bril en kijk er elke dag 2 uur door..:)

Beste Megapilot,

Er zijn inderdaad debiele verhalen over dat groep. Hun staan meer bekend als Vrijmetselaars.

Dezelfde groep die eigenlijk vanaf het begin van de mensheid een grote rol speelt in de wereld. De mensen die Amerika hebben opgericht.

Vergeet niet dat de eerste 14 presidenten van Amerika vrijmetselaars waren. De eerste 14 zijn nog maar bekend daarvan.

De meeste vrijmetselaars hebben een grote functie in de maatschappij zoals je weet wordt hollywood en grote mainstream media ook door hen gerund

Er zit een kern van waarheid in. Maar er is ook een hoop onzin op het internet te vinden wat het weer verschrikkelijk ongeloofwaardig maakt.

Ik zou zeggen doe zelf onderzoek.

Alle mensen die geloven in Illumati ofzo, koop een roze bril en kijk er elke dag 2 uur door..:)

Altijd lekker makkelijk om zo een post te posten en niet op feiten ingaan. Maargoed je hebt mensen die er totaal geen benul hebben wat er werkelijk gebeurd in de wereld wie er achter zit. Het wordt altijd maar in een doofpot gestopt en men accepteerd alles wat hen voorgeschoteld wordt. Ik denk dat het niveau ocer dit soort discussies voor sommigen te hoog ligt.

Bewerkt: door MrApollo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...