Jump to content

Bin Laden is dood!


PrioX

Recommended Posts

  • Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferrigno

    56

  • Faenty.

    35

  • PowerPats

    18

  • Kenny-Petrovic

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

WASHINGTON - De eerste resultaten van de DNA-tests die op het lijk van Osama bin Laden zijn uitgevoerd, bevestigen dat het inderdaad om het stoffelijk overschot van de al-Qaedaleider gaat.

Dit heeft een Amerikaanse functionaris maandag gezegd. Er is sprake van ''zeer trefzekere overeenstemming'' met het vergelijkingsmateriaal.

Okee, het is 'm dus echt. Nu nog beelden en we hebben 100% zekerheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat verwacht je voor bewijs dan? :?

Ik wil niet voor Nandro spreken, maar ik denk dat je moet denken aan de uitslagen van die DNA test en een goede foto van het lijk van Osama.

Maarja als Amerika de dood van Bin Laden wil faken dan is het vervalsen van een DNA-test een koud kunstje.. Je zal ze toch echt op hun grote blauwe ogen moeten geloven ben ik bang.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon dikke Fotosoep. Wat denk je daar van. Geloof er niks van. :7

NSFW

ezk50j.jpg

1fddae341d7d12bc43cdf0c56b7ad9b6.jpg

@ Mp: Ja dat wist ik al, maar ik reageer op die afbeeldingen en dus plaats ik ze er bij. Heb al gezien dat ze op de vorige pagina staan...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben niet overtuigd dat hij écht dood is, maar we zullen nooit écht bewijs hebben. Bin Laden was weliswaar het kopstuk van het terrorisme, maar ik vraag me af of nu niet 1000 Bin Laden's opstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal nogal onverwachts, weet niet wat ik er allemaal van moet geloven.

"DNA Testen worden uitgevoerd om zijn identiteit te bevestigen"

Met welk DNA monster?

En btw, denken jullie echt dat die gast er uitziet zoals heel de wereld 'm kent? Met dat baardje? En natuurlijk zat ie ergens in een huisje, als het maar ver genoeg is van het de vijand is het goed hé.

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal nogal onverwachts, weet niet wat ik er allemaal van moet geloven.

"DNA Testen worden uitgevoerd om zijn identiteit te bevestigen"

Met welk DNA monster?

En btw, denken jullie echt dat die gast er uitziet zoals heel de wereld 'm kent? Met dat baardje? En natuurlijk zat ie ergens in een huisje, als het maar ver genoeg is van het de vijand is het goed hé.

Dat van z'n overleden zuster, zie hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal leuk en wel voor de Amerikanen dat hij nu dood is, maar had het niet beter geweest dat ze hem hadden gevangen en in een gevangenis hadden gestoken. In plaats van eerst 10 maanden zijn huis te bespioneren om dan chaotisch binnen te vallen en alles neer te schieten dat ze tegenkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal leuk en wel voor de Amerikanen dat hij nu dood is, maar had het niet beter geweest dat ze hem hadden gevangen en in een gevangenis hadden gestoken. In plaats van eerst 10 maanden zijn huis te bespioneren om dan chaotisch binnen te vallen en alles neer te schieten dat ze tegenkomen.

En hoe had jij dat dan gedaan? Die vent zat in een huis met metershoge muren vol bewakers met machinegeweren. Dan kom je als Amerikaan echt niet binnen als je alleen pepperspray en tasers gebruikt. Vermoedelijk is Osama gewoon in de chaos aangezien voor een gewone jihadist en neergeknald.

Link to comment
Delen op andere websites

En hij heeft niet meer broers? Anders is het onmogelijk vast te stellen wélke broer het is.

Daar zal men ongetwijfeld rekening mee gehouden hebben. Bijvoorbeeld door te checken of z'n broers nog leven of al dood zijn. Als je weet dat broer x in Londen zit en broer y in Las Vegas dan weet je dat dit Osama moet zijn.

Maar waarom geloven mensen niet dat die kerel dood is? :cab: Zijn de alu-hoedjes weer in de reclame?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...