Jump to content

Bin Laden is dood!


PrioX

Recommended Posts

Wat ik destijds ook al met Sadam Hoessein had heb ik feitelijk nu weer: men is jaren op zoek naar iemand, je hoort er helemaal niets over (ja, vage beelden van de man zelf, maar geen voortgang van Amerikaanse zijde) en dan ineens zou hij dood zijn. Bewijs in de vorm van wat vage foto's en, wat frapant, het lichaam zou al in zee gegooid zijn (dus niemand die ook maar iets kan checken dus). Kortom: ik geloof er geen barst van.....

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferrigno

    56

  • Faenty.

    35

  • PowerPats

    18

  • Kenny-Petrovic

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ze waren nu bezig met DNA tests, die uitslagen daarvan zouden over enkele dagen bekend moeten zijn.

Daarom! Ik zie het echt al gebeuren dat Osama een filmpje opneemt om te bevestigen dat het een dubbelganger was die ze gepakt hebben.

@Sheep: Helemaal mee eens, ze moeten maar eerst met concreet bewijs komen.

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

@GloriousDa7: Foto komt weliswaar van GeenStijl, maar klopt volgens mij wel:

obamafake534.jpg

Vond de foto er toch sowieso al fake uitzien. Oh, en btw, dat "Terrorist in opleiding" is standaard GTAForum tekst bij een bepaald aantal posts ;)

Anyway, bij deze open ik de vacature dan maar: Al-Qaida CEO. Minimaal 200 aanslagen per minuut kunnen halen, explosief karakter is nooit weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik destijds ook al met Sadam Hoessein had heb ik feitelijk nu weer: men is jaren op zoek naar iemand, je hoort er helemaal niets over (ja, vage beelden van de man zelf, maar geen voortgang van Amerikaanse zijde) en dan ineens zou hij dood zijn. Bewijs in de vorm van wat vage foto's en, wat frapant, het lichaam zou al in zee gegooid zijn (dus niemand die ook maar iets kan checken dus). Kortom: ik geloof er geen barst van.....

Van Saddam Hoessein hebben we toen toch aardig wat beelden gezien hoor. Maar ik ben het met je eens dat er eerst wat bewijs op tafel moet komen dat echt laat zien dat Osama Bin Laden. Komt dat niet, dan geloof ik die Amerikanen ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof het niet. 40 minuten in Pakistan. Dus je komt het land binnen, schiet hem neer (met nog een paar), pakt zijn lichaam, gaat het land weer uit. En in die tijd is het lichaam ook nog geïdentificeerd. Toen toestemming gevraagd om het lichaam per vliegtuig te vervoeren, vliegtuig laten komen, alles voorbereiden, in zee droppen, speech maken en dan rustig voorlezen? Dat in één avond?

Foto die is uitgelekt is overigens nep. Verder zijn er geen beelden en daarnaast staat hij nog steeds op de site van de FBI als Most Wanted.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof het niet. 40 minuten in Pakistan. Dus je komt het land binnen, schiet hem neer (met nog een paar), pakt zijn lichaam, gaat het land weer uit. En in die tijd is het lichaam ook nog geïdentificeerd. Toen toestemming gevraagd om het lichaam per vliegtuig te vervoeren, vliegtuig laten komen, alles voorbereiden, in zee droppen, speech maken en dan rustig voorlezen? Dat in één avond?

Foto die is uitgelekt is overigens nep. Verder zijn er geen beelden en daarnaast staat hij nog steeds op de site van de FBI als Most Wanted.

De missie duurde 40 minuten. Niet zijn identificatie en alles erbij. Op FBI site staat er deceased bij.

Bewerkt: door GloriousDa7
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik destijds ook al met Sadam Hoessein had heb ik feitelijk nu weer: men is jaren op zoek naar iemand, je hoort er helemaal niets over (ja, vage beelden van de man zelf, maar geen voortgang van Amerikaanse zijde) en dan ineens zou hij dood zijn. Bewijs in de vorm van wat vage foto's en, wat frapant, het lichaam zou al in zee gegooid zijn (dus niemand die ook maar iets kan checken dus). Kortom: ik geloof er geen barst van.....

Van Saddam Hoessein hebben we toen toch aardig wat beelden gezien hoor. Maar ik ben het met je eens dat er eerst wat bewijs op tafel moet komen dat echt laat zien dat Osama Bin Laden. Komt dat niet, dan geloof ik die Amerikanen ook niet.

Wat verwacht je voor bewijs dan? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat verwacht je voor bewijs dan? :?

Ik wil niet voor Nandro spreken, maar ik denk dat je moet denken aan de uitslagen van die DNA test en een goede foto van het lijk van Osama.

Ik geloof anders echt wel dat Bin Laden dood is. Obama brengt dit echt niet naar buiten met een live persconferentie op CNN, FOX, BBC en weet ik wat nog meer als hij niet zeker wist dat Bin Laden ook daadwerkelijk dood is. Dat zou zijn reputatie te veel schade aandoen om ook nog maar enige kans te hebben in 2012.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof anders echt wel dat Bin Laden dood is. Obama brengt dit echt niet naar buiten met een live persconferentie op CNN, FOX, BBC en weet ik wat nog meer als hij niet zeker wist dat Bin Laden ook daadwerkelijk dood is. Dat zou zijn reputatie te veel schade aandoen om ook nog maar enige kans te hebben in 2012.

Daar heb je een punt.. Dit gaat misschien iets ver, maar misschien heeft hun regering een dergelijk bericht naar buiten gebracht om aan hun eigen bevolking te laten zien dat zij de baas zijn? Hmm, ik denk dat ik een beetje aan het dromen ben.

Hoe wilt hij het trouwens zeker weten als er nog geen enkele testuitslag is naar zijn DNA?

Bewerkt: door Gta Ripper
Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof het niet. 40 minuten in Pakistan. Dus je komt het land binnen, schiet hem neer (met nog een paar), pakt zijn lichaam, gaat het land weer uit. En in die tijd is het lichaam ook nog geïdentificeerd. Toen toestemming gevraagd om het lichaam per vliegtuig te vervoeren, vliegtuig laten komen, alles voorbereiden, in zee droppen, speech maken en dan rustig voorlezen? Dat in één avond?

Foto die is uitgelekt is overigens nep. Verder zijn er geen beelden en daarnaast staat hij nog steeds op de site van de FBI als Most Wanted.

Ja, Amerika gaat echt wel in de pers brengen dat ze de vermoedelijke schuilplaats van Osama Bin Laden hebben gevonden als ze hem nog niet hebben koud gemaakt..:7

En ach, hij is dood. Maar zoveel maakt het nou ook niet uit hé..Als je constant verscholen zit, dan kan je nou niet bepaald veel uitvreten als leider, dus zoveel verandering verwacht ik niet.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...