Jump to content

Bin Laden is dood!


PrioX

Recommended Posts

Op zich niet vreemd dat hij zich in een "gewoon" huis verstopt hield. Zonder duidelijke aanwijzingen zouden de Amerikanen daar nooit zijn gaan zoeken. Saddam Hoessein had zich ook verstopt in een gewone woning. De Taliban zullen wel gelachen hebben, elke keer dat de westerse troepen Tora Bora introkken op zoek naar Osama.

Ik denk niet dat het lichaam van Osama in zee is gegooid of op enige andere wijze is verdwenen. De Amerikanen zullen eerst wel een grondig onderzoek doen of dit hem werkelijk is, voordat ze zekerheid hebben of het hem is. Het zou nogal een afgang wezen als later blijkt dat het een look-a-like was.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 346
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ferrigno

    56

  • Faenty.

    35

  • PowerPats

    18

  • Kenny-Petrovic

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Osama nu ergens anders glimlachend naar het journaal zit te kijken omdat zijn dubbelganger is gepakt.

Maar eigenlijk kan het me echt aan mn reet roesten, of hij dood of levend is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Osama nu ergens anders glimlachend naar het journaal zit te kijken omdat zijn dubbelganger is gepakt.

Maar eigenlijk kan het me echt aan mn reet roesten, of hij dood of levend is. :puh:

Nee, dit zal ook voor hem dan een tegenslag zijn. Hij wil angst zaaien door middel van terreur en als hij nog "leefde" zou dit niet goed zijn voor zijn zaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Osama nu ergens anders glimlachend naar het journaal zit te kijken omdat zijn dubbelganger is gepakt.

Maar eigenlijk kan het me echt aan mn reet roesten, of hij dood of levend is. :puh:

Nee, dit zal ook voor hem dan een tegenslag zijn. Hij wil angst zaaien door middel van terreur en als hij nog "leefde" zou dit niet goed zijn voor zijn zaken.

Ja tuurlijk. Hij zal zijn zakenrelaties zeker wel inlichten of hij dood is of niet. Zijn partners zouden wel gek zijn blind op het nieuws dat de media afgeeft conclusies te trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het een dubbelganger zou zijn dan zou hij vanzelf wel een videootje uitbrengen met daarin het bericht dat hij niet is vermoord op 1 mei 2011. Ik denk wel dat ze hem te pakken hebben hoor, ze zeggen niet zomaar dat ze Osama Bin Laden te pakken hebben. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Of een dubbelganger komt met een filmpje waarop gezegd wordt dat Bin Laden niet dood is. :7

Ik vind het een goede zaak dat ze hem eindelijk te pakken hebben, maar dat hij zo snel na zijn dood in zee gedumpt is, vind ik wat vreemd op de een of andere manier.

Ik hoop ook dat er bewijs op film/foto staat waarin echt duidelijk is dat het om Bin Laden gaat, anders is het maar een vreemd verhaal.

Ik geloof ook niet dat het nu allemaal voorbij is. Er staat ongetwijfeld weer een of ander figuur op wat zijn taken zal overnemen en zal voortzetten. Het is een tegenslag voor de Taliban, maar stoppen zullen ze zeker niet doen. Volgens mij is de dood van Bin Laden "slechts" olie op het vuur gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk neemt er iemand zijn positie in, als ze die persoon doden of oppakken zal precies hetzelfde gebeuren maar ik denk wel dat er door deze actie toch wel een wraakactie komt op Amerika. Misschien niet vandaag, deze week of deze maand maar het gaat komen. Dit pikken ze niet zomaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk neemt er iemand zijn positie in, als ze die persoon doden of oppakken zal precies hetzelfde gebeuren maar ik denk wel dat er door deze actie toch wel een wraakactie komt op Amerika. Misschien niet vandaag, deze week of deze maand maar het gaat komen. Dit pikken ze niet zomaar.

Ben ik met je eens, denk ook dat er een wraakactie komt. Maar aangezien Bin Laden waarschijnlijk wel een van de slimste mensen van het spul was, zal zo`n wraakactie vast niet helemaal slagen...

(ja, slim ja... Ik denk niet dat je echt dom bent als je 10 jaar uit handen kunt blijven van het Amerikaanse leger, terwijl je de bovenaan de lijst van "America`s Most Wanted terrorists" staat, en dus de meest gezochte persoon ter wereld bent...)

Maar zoals David22 al zei in status updates: Osama the Dead Terrorist! :clown:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Vaak als de grote leider is uitgeschakeld duurt het niet lang voordat een oorlog is gestopt. Althans, zo gaat het in de geschiedenisboekjes.

BTW @David22 heb je een bron waaruit blijkt dat die nep is?

Hij heeft hem zelf gephotoshopt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...