myron.b Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2012 Weet iemand hoe je je naam kan wijzigen op WoT? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2012 Ik heb inmiddels de SU-85 alleen nog niet de 107mm gun en sinds gisteren heb ik ook de IS . Moet nu zien te zorgen dat ik de IS-4 haal voor update 7.3 dan krijg je een stuk of 3 gratis slots met tanks en 100% getrainde bemanning . die haal ik in m'n lang-zal-ze-leven niet voor die patch wel jammer dat die is nog stock is, mijn KV-3 was (/is) beter Weet iemand hoe je je naam kan wijzigen op WoT? kan volgens mij tegen gold ergens, maar je kan natuurlijk ook opnieuw beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2012 Weet iemand hoe je je naam kan wijzigen op WoT? kan volgens mij tegen gold ergens, maar je kan natuurlijk ook opnieuw beginnen Opnieuw beginnen doe ik zekers niet. Ik las op het forum dat als je een ticket ofzo daarvoor stuurt,dan ze dan glashard nee zeggen. Alleen als er een probleem is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2012 (bewerkt) Weet iemand hoe je je naam kan wijzigen op WoT? kan volgens mij tegen gold ergens, maar je kan natuurlijk ook opnieuw beginnen Opnieuw beginnen doe ik zekers niet. Ik las op het forum dat als je een ticket ofzo daarvoor stuurt,dan ze dan glashard nee zeggen. Alleen als er een probleem is. ja, die Russische developers hebben zich alleen maar op geld gemunt, heb ik wel gemerkt... Echt communiceren met de community doen ze niet echt Bewerkt: 4 maart 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2012 Gameplay footage van World of Warplanes: De game is gisteren in de Alpha testfase gegaan. Je kan je vanaf heden dus ook aanmelden als een Alpha tester. Meer informatie kan je hier vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 7 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2012 Ik had me al aangemeld maar heb nog steeds geen antwoord. Overigens lijkt me dit ook iets minder leuk en veel moeilijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 7 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2012 mij benieuwen wat ze er van maken, aangezien WOT nou niet echt bekend staat om zijn goede vehicle handling ( dat is erg van belang bij warplanes ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2012 Ik ga het ook maar is proberen, als ik die verhalen van jullie hoor. >>> Door Svenie: Lijkt me een verstandige beslissing.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 8 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2012 Kan echt niet wachten op update 7.2! Hier de trailer: http://www.youtube.com/watch?v=l7abB5jQ6xU Ik denk dat ik ga stoppen met de USSR TD's, ik geniet er niet echt van en denk dat ik met de amerikaanse TD's ga beginnen, als dat de nieuwe zijn weet ik nog niet. En leuk dat je ook WoT gaat spelen boertijger! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 8 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2012 Zeer mooie trailer! Maar is alleen de update dat er nieuwe Amerikaanse komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 8 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2012 Ja die tanks komen erin, bij update 7.3 komen nieuwe USSR tanks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2012 (bewerkt) dat vind ik wel mooi aan die US TD's met turrets; het zijn net Upgunned med-tanks ( nadeel is natuurlijk de open bovenkant ) en ow, wat miste ik de Hellcat 97 km/h topspeed ftw! Bewerkt: 9 maart 2012 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomato Geplaatst: 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2012 Zet mijn naam ook maar in het lijstje, kzal jullie toeveogen naam : Tommytoe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 9 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2012 Ik zal jullie er allemaal bij zetten en de hoofdpost wat 'up to date' maken vanmiddag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 9 maart 2012 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2012 Tommytoe added, ff de testserver 7.2 downlappen, altijd mooi om te kijken welke kant je op moet gaan en welke kant niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.