Jump to content

WoT | World of Tanks


Bassieboy35

Recommended Posts

Ik heb nou een beetje met de instellingen zitten klote en ik denk dat m'n laptop nou veel beter reageerd :)

mooi :tu:

weer een bonus code uitgekomen voor een extra premium day en

5 x Extra Combat Rations

5 x Case of Cola

5 x Chocolate

5 x Improved Combat Rations

5 x Strong Coffee

ENDWAREU

Niet dat ik ze echt ga gebruiken, maar je kan ze altijd nog verpatzen voor credits :D

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 991
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Bassieboy35

    191

  • commando

    168

  • myron.b

    138

  • MisterDM

    124

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hoe kun je ze verkopen?

In je Depot, voor 10.000 credits / stuk.

Ook kan je hier andere dingen, zoals ongebruikte guns, turrets en shells verkopen :tu:

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook irritant dat de IS-4 een 122mm als stock gun heeft, erg vervelend ik had op z'n minst een BL-9 verwacht.

WoT gaat trouwens wel héél snel de laatste tijd :puh:, inhoud van 7.4 is alweer bekend gemaakt. Zie dit voor meer info.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook irritant dat de IS-4 een 122mm als stock gun heeft, erg vervelend ik had op z'n minst een BL-9 verwacht.

Vrij logisch eigenlijk, gezien de IS-4 IRL de 122mm had. De meeste tanks hebben hun eigenlijke wapen als een optie, de meeste als stock, anderen als top of ergens in het midden.

7.4 patch laat me koud tbh, ben niet zo van de frenchies. De Duitse TD update des te meer.. ^^ Hallo 12.8cm @ tier VII. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook irritant dat de IS-4 een 122mm als stock gun heeft, erg vervelend ik had op z'n minst een BL-9 verwacht.

WoT gaat trouwens wel héél snel de laatste tijd :puh:, inhoud van 7.4 is alweer bekend gemaakt. Zie dit voor meer info.

Is inderdaad een beetje onzin, alsof iemand die gun ooit gaat gebruiken ( de nieuwe 122 mm M62-T2 heeft iedereen immers toch al geresearched om de IS-4 te unlocken... )

Alleen beetje bagger voor de mensen die een Gratis IS-4 kregen, die mogen nog lekker gaan researchen met hun tier-10 tank :clown:

Edit: de premium tanks van 7.3 ( IS-6 & JagdTiger mit 8.8cm KwK 43 L/71 ) zag ik al op de testserver langskomen :puh: keek al vreemd op toen ik ze zag ^_^ gewoon een Jagttiger met slappe gun en minder health :D maar voor een tier 8 lijkt het me wel een mooie TD

Bewerkt: door commando
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook irritant dat de IS-4 een 122mm als stock gun heeft, erg vervelend ik had op z'n minst een BL-9 verwacht.

Vrij logisch eigenlijk, gezien de IS-4 IRL de 122mm had. De meeste tanks hebben hun eigenlijke wapen als een optie, de meeste als stock, anderen als top of ergens in het midden.

7.4 patch laat me koud tbh, ben niet zo van de frenchies. De Duitse TD update des te meer.. ^^ Hallo 12.8cm @ tier VII. :D

Oh dat weet ik niet, maar voorheen zat er toch ook een BL-9 op toch? ;)

Ik vind het ook irritant dat de IS-4 een 122mm als stock gun heeft, erg vervelend ik had op z'n minst een BL-9 verwacht.

WoT gaat trouwens wel héél snel de laatste tijd :puh:, inhoud van 7.4 is alweer bekend gemaakt. Zie dit voor meer info.

Is inderdaad een beetje onzin, alsof iemand die gun ooit gaat gebruiken ( de nieuwe 122 mm M62-T2 heeft iedereen immers toch al geresearched om de IS-4 te unlocken... )

Alleen beetje bagger voor de mensen die een Gratis IS-4 kregen, die mogen nog lekker gaan researchen met hun tier-10 tank :clown:

Edit: de premium tanks van 7.3 ( IS-6 & JagdTiger mit 8.8cm KwK 43 L/71 ) zag ik al op de testserver langskomen :puh: keek al vreemd op toen ik ze zag ^_^ gewoon een Jagttiger met slappe gun en minder health :D maar voor een tier 8 lijkt het me wel een mooie TD

Helaas heb ik die M62-T2 heb ik namelijk nog niet onderzocht, omdat ik de IS-4 nog niet zo lang had voor de update ik speel daarom liever met de IS-8 (Gun: BL-9) om daarmee die gun vrij te spelen.

Van 7.4 verwacht ik ook niet zoveel, gelukkig komen er wel 2 mooie Maps aan de naam te zien (vooral Airfield) :).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook irritant dat de IS-4 een 122mm als stock gun heeft, erg vervelend ik had op z'n minst een BL-9 verwacht.

Vrij logisch eigenlijk, gezien de IS-4 IRL de 122mm had. De meeste tanks hebben hun eigenlijke wapen als een optie, de meeste als stock, anderen als top of ergens in het midden.

Oh dat weet ik niet, maar voorheen zat er toch ook een BL-9 op toch? ;)

Kan best, ben nooit zo van de Ruskies geweest. Weet alleen dat de IS-7's S70 eerst zijn topgun was. (nog steeds vaag hoe ze dat in een IS-4 turret zouden kunnen persen..) Lijkt me inderdaad dat je de nieuwe 122 eerst moet grinden met de IS-8 of ST-I, (sowieso slim om eerst de voorganger naar Elite status te krijgen) al is de KV-4 dan weer een vreemde eend in het geheel. De IS-8 kan de BL-9 van de IS-3 gebruiken, maar de ST-I moet eerst de BL-9 nog zien te unlocken. Dat is voor nieuwe spelers dan, die geen gratis IS-8 hebben, die doen er goed aan eerst de IS-3 te doen voordat ze met de ST-I beginnen.

Maargoed, dat probleem zien we op meerdere locaties. Zo is het ook beter eerst de KT te doen, alvorens aan de VK4502 Turm Hinten te beginnen gezien de VK4502 Turm Vorne de lange 10,5cm niet heeft.

Commando: Hoe deed de IS-6 het? Ziet eruit als een bounce-o-matic. Chassis-wise én gun-wise. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kun je ze verkopen?

In je Depot, voor 10.000 credits / stuk.

Ook kan je hier andere dingen, zoals ongebruikte guns, turrets en shells verkopen :tu:

Ik ga ze gebruiken :D

Is de Marder II een moneymaker?

Ik zit in de geld problemen en ik heb geld nodig voor diverse onderdelen en tanks.

Link to comment
Delen op andere websites

Is de Marder II een moneymaker?

Ik zit in de geld problemen en ik heb geld nodig voor diverse onderdelen en tanks.

Wat voor tier zit je? In een goede ronde kun je er 10k uitpersen, maar veel meer ook niet. Dat is uitstekent als je rond tier III, IV zit, maar de echte cash cows zijn (naast de prem. T8 natuurlijk) tier V en VI die vaak een 20k per ronde kunnen leveren. KV's, M4's, StuG, PzIV, T-34, SU-85, etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...