myron.b Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 ... altijd grappig hem in het Nederlands zien Wat doe ik? Reageren
MisterDM Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 Ik hoop dat de Churchill terug komt in de Britse tank tree, dat is eigenlijk een Britse tank alleen is in mei 1942 aan de Sovjet-Unie gegeven Reageren
commando Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 ... altijd grappig hem in het Nederlands zien Wat doe ik? Explanation : je hebt de game in het Nederlands, ik in het Engels, het is dus een hele andere naamgeving enzo => grappig ... Speel nu op de Testserver met die French TD's en met die russische is-6, aparte TD's hebben die Fransen... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 IS-6 heb ik ook getest, niet echt een tank voor mij, maar hij is zeker niet slecht. Die TD's vind ik ook wel een beetje apart heb momenteel ARL V39 (Tier 6), die ervoor heb ik overgeslagen maar heb an de guns tot nu toe ben ik niet echt gecharmeerd maar de tier 7 t/m 9 lijken me zeker de moeite waard. Franse Arty's lijken me nog leuker met onder andere 4-drum auto loader voor Lorraine 155 50 (Tier , gun zijn goed, snelle richtlijn, ben er zeker tevreden over. Reageren
myron.b Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 je hebt de game in het Nederlands, ik in het Engels, het is dus een hele andere naamgeving enzo => grappig ... Speel nu op de Testserver met die French TD's en met die russische is-6, aparte TD's hebben die Fransen... Ooh oke.Ik vatte het verkeerd op. ---- Ik vind trouwens die nieuwe Franse tanks er niet echt uitzien moet ik toegeven. :$ Er komt ook een nieuwe jagdtiger en zoals Commando al zei een IS-6. Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Ik heb het spel vanmiddag even gespeeld, maar wat houd dat "onderzoeken" in? Ik wou namelijk een artillerie kopen. Reageren
myron.b Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 (bewerkt) Je kan daar met je xp dingen vrijspelen en dan kopen.Zo werkt dat ook bij de tanks die je dan kunt vrijspelen. Vaak moet je eerst een gun of een motor vrijspelen voordat je de (volgende) tank kan vrijspelen. Voorbeeld: Zoals je hier ziet moet je eerst de motor vrijspelen voordat je de tank kan vrijspelen.Rechts onderin zie je hoeveel xp je nodig hebt om dat onderdeel te unlocken. Bewerkt: 3 juni 2012 door myron.b Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Ah ok , en welk land kan ik het beste beginnen met vrijspelen? Reageren
MisterDM Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 (bewerkt) Sowieso de Sovjet-Unie, ik denk dat Bas, Myron, Commando en verdere spelers die tree jou ook aanraden Bewerkt: 3 juni 2012 door MisterDM Reageren
myron.b Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Je bedoelt welk land de beste tanks hebben? Ik zou dan de Sovjet-Unie kiezen.Die hebben wel killertanks. Hoewel Amerika ook wel goede tanks biedt. Reageren
MisterDM Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 De heavy's van de Duitsers vind ik ook best goed, ze zijn niet zo kolosaal als die van Amerika of de Sovjet-Unie. Maar toch vind ik dat ook goede tanks Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 Die artillerie's zijn wel moeilijk te besturen . Reageren
MisterDM Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 (bewerkt) Dat is altijd in het begin, je leert het besturen nog wel. Ik ben ook nog niet begonnen aan een Arty, het besturen vind ik ook nog moeilijk. Ik begin daar later aan Eerst speel ik gewoon verschilende tanks vrij en in de loop van de tijd kijk ik of ik een Arty kan besturen Voor hulp kan je sowieso terecht bij Bas, Myron en Commando en nog meer leden hier Bewerkt: 3 juni 2012 door MisterDM Reageren
Davedavy Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 En wat is een trainigsruimte? Reageren
myron.b Geplaatst: 3 juni 2012 Rapport Geplaatst: 3 juni 2012 (bewerkt) Die artillerie's zijn wel moeilijk te besturen . Weet het. Waar ik het slechts in ben is met arty's. En wat is een trainigsruimte? Daar kun je mensen uitnodigen voor een training. Je kunt zelf teams maken. Het is eigenlijk een normale battle maar als je dood bent kost je het niks maar je krijgt ook geen xp of credits. Bewerkt: 3 juni 2012 door myron.b Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.