Tommie59 Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Geplaatst: 21 februari 2013 ik heb inmiddels na een jaar of anderhalf de t29 gekocht ik speel trouwens ook wot Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 6 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Zo, 8.4 is uit heb ik gezien, hier de trailer: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ihtBbkdoci0 Ik heb gehoord dat de nieuwe tankdestroyers overpowerd zijn dus ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen, moet alleen nog even wachten met spelen i.v.m. drukte. Reageren
myron.b Geplaatst: 6 maart 2013 Rapport Geplaatst: 6 maart 2013 Mensen uit mijn clan zeiden dat die tier 10 Tank Destroyer heel veel damage doet en alles kan oneshotten. De Reload tijd is wel lang. Reageren
MisterDM Geplaatst: 29 maart 2013 Rapport Geplaatst: 29 maart 2013 Die tier 10 TD van de Britten maakt nog meer damage dan de Jgdpanzer E-100.. dat jullie 't ff weten Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2013 Zojuist nog een goed potje gehad met de AMX12t voor de Lorraine 155 50, heb hem dan ook meteen vrij kunnen spelen. Nu nog even 3 ton sparen en dan kan ik genieten van een snelle arty. Overwinning! Gevecht: El Halluf dinsdag 9 april 2013 14:44:00 Voertuig: AMX 12t Ervaring ontvangen: 2.368 Credits ontvangen: 46.759 Reageren
myron.b Geplaatst: 10 april 2013 Rapport Geplaatst: 10 april 2013 (bewerkt) Ik moet 2 miljoen bij elkaar rapen voor de Obj 212 Bewerkt: 10 april 2013 door myron.b Reageren
Alexandeeeee Geplaatst: 20 mei 2013 Rapport Geplaatst: 20 mei 2013 Ik ben het met myron.b eens - de reload tijd is wel zeer lang! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2013 Vandaag is Update 8.6 uitgebracht, zojuist gespeeld en ik moet zeggen dat het wel een leuke update geworden is. Er zijn nieuwe voices toegevoegd, met name bij het unlocken van een target. Daarnaast heb ik de Objekt 261 vlak voor de update nog kunnen krijgen en mag ik weer een tier X aan mijn collectie toevoegen, ben benieuwd als er nog meer mensen zijn die het spelen/uitkeken naar de update. Reageren
-MessiaX- Geplaatst: 19 juni 2013 Rapport Geplaatst: 19 juni 2013 (bewerkt) Ik moet zeggen dat ik wel een beetje uitgekeken ben bij WoT. Waarschijnlijk komt dat doordat het allemaal een beetje hetzelfde is: Het is altijd tank tegen tank. Het leuke aan tankplay vind ik eigenlijk, dat het is bedoeld om te ondersteunen en niet zelf te dragen. Maar ze kunnen wel zelf een spearhead vormen ( tot aan een stad, dan zijn het weer sitting ducks, mits in combinatie met infanterie ). Even een paar missies, waar ik het 'tank element' redelijk goed terug zie in games: http://www.youtube.com/watch?v=cGkC2a6hJkk http://www.youtube.com/watch?v=tXRyk2LIQss helaas vind ik ( behalve soms in multiplayer ) de combinatie van infantry / tanks weinig tot z'n recht komt in games ( behalve in sommige gedeeltes van Arma / OFP ) . Bewerkt: 19 juni 2013 door -MessiaX- Reageren
MisterDM Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Ik heb pas geleden de Tiger ll gekocht, nog niet veel battles mee gedaan. Ik kan bijna de IS-8 unlocken, de Hummel is ook al unlocked ( tier 6 (VI) arty ). Nu ben ik eens van plan om te sparen voor de IS-8 als ie namelijk unlocked is. Reageren
myron.b Geplaatst: 9 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2013 Defeat! Map: Mines Date: vrijdag 9 augustus 2013 14:04:01 Vehicle: M4 Sherman Exp: 1.527 + Credits: 342.508 Achievements: : Pool's Medal, Top Gun, Defender, Ranger Lekker dat event van 30 kills binnen 24uur = 300k credits bonus! Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 10 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Zojuist een heel goed potje gehad op Vliegveld: Overwinning! Gevecht: Vliegveld zaterdag 10 augustus 2013 19:03:42 Voertuig: Lorraine 40 t Ervaring ontvangen: 2.061 Credits ontvangen: 98.057 Gevechtsprestaties: Top Gun, Meesterschapsbadge: Tank Aas Ben trouwens ook in een video te vinden van Highflyer15 a.k.a. theriisingsun: (seconde 50) Reageren
myron.b Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Haha, blijft geweldig hoe jij die T54E1 in brand had gezet. Wat vind men hier eigenlijk van de mappen Sacred Valley en Severogorsk ? Reageren
MisterDM Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 Severogorsk vind ik zo standaard, tanks gaan west de berg op en tanks gaan oost de berg op.. spelers maken amper gebruik van het dorpje midden op de map omdat je gewoon weet dat je ten dode bent opgeschreven. Spelers zullen nooit met een andere tactiek komen om hun vijand op een andere manier te pakken. De tactiek is het zelfde op Sacred Valley, ze gaan west en oost de berg op, maar als je door het dorpje gaat word je zo volgepompt met lood. Dat is ook het zelfde met Arctic Region, als je west en oost gaat zit je goed. Maar kom niet in het midden, op de map Arctic Region heb je dan nog geluk omdat je niet geblokkeerd word door huisjes die je snelheid verminderen. Maar in het open rijden is ook geen goed plan als je gespot word. Meestal gaan light tanks door het midden om te spotten, maar als je zelf gespot word zit je niet veilig daar. Aan de bergkant kan je dan amper gehit worden omdat ze je toch niet kunnen raken, maar je kan wel geraakt worden aan de andere kant, waarvan ze vanaf een heuveltje staan te campen op je. Je moet geluk hebben als jouw team daar alles al veilig gemaakt heeft en door gepushed heeft. Dan hoef jij misschien alleen de arty te pakken en ze te flanken aan de bergkant. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Alweer een tijdje geleden dat hier is gepost. In de tussentijd (gisteren) is update 8.8 uitgekomen, wat vinden jullie van deze update tot nu toe? Zelf vind ik de nieuwe stemmen het spel zoveel leuker maken en ook is er na mijn idee veel meer gebalanceerd wat ook minder frustraties oplevert. De nieuwe Russische lijn ga ik waarschijnlijk binnenkort spelen, maar eerst zorg ik dat ik mijn 5e tier X binnen haal (Objekt 268). Er zijn ook al wat speculaties over wat de volgende update komen gaat, waarschijnlijk wordt dat de 2e Duitse TD-lijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.