Visser23 Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Ik denk dat ze turkije er niet bij hebben gedaan vanwege de omkoopingschandaal daar. maar dan hadden ze daarvoor in de plaats wel een andere competitie in moeten zetten -_-" bijvoorbeeld oekraiene ofzo. Euhm... SpanjeTurkije Uruguay Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 10 september 2011 Rapport Geplaatst: 10 september 2011 Euh begrijpend lezen is ook een vak. Ik heb het over de competitie Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 september 2011 Rapport Geplaatst: 13 september 2011 Heb de demo gespeeld en qua graphics vind ik het tegenvallen.. het is gewoon raar. Maar voor de rest is alles perfect. Hoop alleen dat ze Fabregas al bij Barça hebben gezet wanneer het spel uitkomt. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Tuurlijk hebben ze dat Toen pantelic op de laatste dag naar ajax ging 2 jaar terug toen zat hij ook gewoon bij de selectie, eigelijk zoals wel meerdere spelers. Nja je hoeft je geen zorgen te maken Reageren
BoerTijger Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Demo doet het niet op de PC.. Ik druk dan op Spelen. Krijg dat begin schermpje met FIFA 12, hoppa valt ie uit Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Ligt het aan mijn TV/mijn ogen of zijn de clubwapens op de demo niet super-zuiver? Hier zijn ze ietwat pixelig, terwijl mijn 360 (beter gezegd: TV) op 1080p staat.. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Ik moet echt wennen aan dit spel, de hele verdediging is anders. Ik krijg bijna geen bal afgepakt, ze blijven er steeds met een afstand omheen hangen. EDIT: Laatmaar, opeens loopt het. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Ik vind FIFA12 niks bijzonders, het enige wat er aangepast is de interface en een aantal verdedigings'moves', nou daar koop ik hem niet voor.. Reageren
commando Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 ja elke keer denk ik bij mezelf: jongens, stop er gewoon een paar jaar mee... en breng daarna een kei van een game uit maarja, zo denken zij er niet over... elk jaar game => elk jaar geld... ik vind het in ieder geval niet waard... als ik denk wat ik in meer GTA4 kan t.o.v. GTASA , en in FIFA11 t.o.v. FIFA12 dan vind ik dat ik me geld er niet aan moet besteden... Reageren
MrIndependent Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Ik heb FIFA 12 in UK besteld nu krijg ik tenminste niet van die sukkels voorop ik krijg wilshere in plaats van, die ontzettend grote drol van een kaka :$ Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Ik ga hem gewoon in Belgie kopen. Later als de prijs wat gedaald is haal ik hem wel in Spanje, dan heb ik Piqué en Xabi Alonso op de cover Reageren
MrIndependent Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Voor mensen die goedkoop fifa 12 willen ik heb hem voor 45 euro uit UK Reageren
BoerTijger Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Ik zie wel verbetering in Fifa 12 hoor, het tackelen e.t.c gaat gewoon eenvoudiger simpeler. Maar het lijkt nog wel op Fifa 11, de graphics dan. Reageren
Visser23 Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Het is sowieso een verbetering. De graphics zijn beter geworden en het schieten en verdedigen een stuk moeilijker. Ben nog redelijk aan het oefenen op het nieuwe verdedigingssysteem. Overigens, de reactie van EA dat er niet 'getikt' kon worden is echt totaal niet waar. Je kan heerlijke aanvallen opbouwen met één keer raken elke keer Daarnaast vind ik de ingooi beter en bij blessures de stuitbal een geniale toevoeging. Het spel werd opeens stilgelegd, vroeg me af waarom. Kreeg je opeens dat geblesseerde naar de kant moest en dat er een stuitbal kwam. De bal werd terug geschoten naar de keeper xD Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 september 2011 Rapport Geplaatst: 15 september 2011 Voor mensen die goedkoop fifa 12 willen ik heb hem voor 45 euro uit UK En hoeveel dagen na de release krijg je hem en de verzendkosten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.