Jump to content

[Wens] Voertuigen


PrioX

Recommended Posts

Net als in mods dat je koplampen om en om knipperen enzo en dat je een bordje omhoog kan doen met een stopteken of volgteken, dan kun je voor iemand gaan rijden en dat ze je dan ook echt volgen :bonk:

Ja ik wil het een beetje realistischer. Zoals in de VS. Daar heb je niet alleen de zwaailichten op het dak maar ook de koplampen knipperen en nog meer knipperende lichten bevestigd op de bumper voor en achter de auto. Net zoals bij de mods van IV. Die politieauto's zijn de bom!!

Vooral de Chevrolet Suburban/Cadillac Escalade wil ik graag in zo'n politieuitvoering zien, maar dan gewoon met knipperende lichten op het dashboard. Niet de hele auto hoeft onder de lichten te zitten. FBI style 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    17

  • GTAKevin023

    14

  • thebig

    13

  • Maarten11

    7

  • 4 weken later...

De Jetpack lijkt me ook wel tof om terug te zien. ( En vooral handig ).

Inderdaad, die heb ik gemist in IV.

Als het aan mij zou leggen zou ik er enorm veel voertuigen in stoppen, zo rond de 250 en ook weer in verschillende uitvoeringen. Bijv. in real-life heb je de Audi A4, maar ook de S4 en de RS4. Van de A4 en de RS4 heb je ook weer een cabrioversie en van de A4 en S4 heb je ook station-versie. En dan natuurlijk niet alleen uiterlijke verschillen, maar ook een verschillende handling.

Link to comment
Delen op andere websites

De Jetpack lijkt me ook wel tof om terug te zien. ( En vooral handig ).

Inderdaad, die heb ik gemist in IV.

Als het aan mij zou leggen zou ik er enorm veel voertuigen in stoppen, zo rond de 250 en ook weer in verschillende uitvoeringen. Bijv. in real-life heb je de Audi A4, maar ook de S4 en de RS4. Van de A4 en de RS4 heb je ook weer een cabrioversie en van de A4 en S4 heb je ook station-versie. En dan natuurlijk niet alleen uiterlijke verschillen, maar ook een verschillende handling.

Ja, een jetpack zou inderdaad ideaal zijn. Alleen het moet wel passen bij het sfeertje. Als Rockstar de serieuze kant opgaat weet ik niet of een jetpack er wel bij past.

En om van allemaal verschillende versies van de zelfde autos te doen lijkt me ook niet echt wat. Kunnen ze die data beter investeren in totaal andere auto's of minder pop-ups.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Dan moeten ze die Packer wel goed aanpassen want het was leuk dat je het kon bewegen maar die auto's bleven er niet op staan. Dat vond ik wel jammer. Die sleepwagen was wel leuk smile3.gif Kon je treintje spelen met andere sleepwagens alleen als je het te lang maakte ging het fout icon_mrgreen.gif

Tip voor PatrickNL. Pas je hoofdpost even aan zodat dit een leuke topic kan worden voor speciale voertuigen.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...