Jump to content

[Wens] Voertuigen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja ik durf mooie auto's die ik heb nooit echt te gebruiken omdat ik bang ben dat ik hem op wat voor manier dan ook kwijt raak. Ik vind het dan ook zonde om auto's te importeren of te modden xD. Het zou fijn zijn dat je auto blijft staan waar die staat, tenzij je hem gewoon echt verlaat en ver er vandaan gaat, want dan vraag je er gewoon om. Maar niet als ik net een missie heb gestart en ik graag met die auto verder zou willen.

• Reacties 232
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

17

• GTAKevin023

14

• thebig

13

• Maarten11

7

Geplaatst: (bewerkt)

Ja nou en, en GTA IV ging om realisme toch?

Alsof dood gaan en dan wakker worden in het ziekenhuis reallistisch is :puh: Je moet ook dingen gescheiden houden van wat moet er wel realistisch zijn en wat hoort nou in een game. :)

Wie zegt dat je dood gaat? Je gaat knock-out, dat wel. Daarom wordt het beeld ook zwart-wit en draait het beeld zo vreemd rond, alsof je in elkaar zakt. Het is niet bedoeld als doodgaan, maar als flauwvallen / bezwijken. Logisch dus dat je bijkomt in een hospitaal. Probeer het maar eens uit op een pedestrian. Zodra je alle blokjes die je ziet in je aim hebt weggeschoten, is deze volledig uitgeschakeld maar nog niet dood. Pas wanneer je daarna nog een kogel erin jakkert verdwijnt ook het rondje van de aim en is de persoon pas echt dood. Details, dames, details. Maar dit zou voor iedere GTA IV speler basiskennis moeten zijn.. ^_^

Ontopic: Wat het openbreken van auto's betreft: Als het eindelijk mogelijk wordt om ook echt een "eigen" auto te kunnen hebben, gebuiken en houden in het spel (en hem ook gebruiken in plaats van voor je safehouse te moeten laten staan als je op missie gaat, omdat je bang bent 'm kwijt te raken.. :D ) dan ben ik best in voor een minigame die het jatten van auto's wat spannender maakt, anders liever niet, want dan moet je véél te vaak door die minigame heen... :7

eerste stukje :puh: : In prenciepe ben je dan alsnog dood, want hoelang je ook wacht, politie schiet toch wel door xD Maar alsnog vind ik met het ziekenhuis gewoon goede oplossing. stel je voor dat je telkens opnieuw moest laden als je dood word geschoten. net als met dat smsje met try again. Zeer en zeer handig, maar inderdaad dat is het verschil tussen,, wat wil je echter hebben en wat wil je egt GTA style houden.

2e stukje : over die eigen auto, dat wil ik ook al elke keer, maar dan neem je hem mee en de kans is gewoon groot dat je hem kwijt bent. Je moet net de missies weten waar het wel goed gaat.

Maar ik wil natuurlijk ook wel lekker random autootjes jatten. en met mini game zou je gek worden. tenzij het een minigame word met het openbreken het zelf. dus Dat de mini game eigenlijk word van, je kijkt de ogen van de hoofdpersoon en dat je dan knoppen en dingen moet drukken om die auto los te krijgen. hier in kun je natuurlijk steeds sneller worden.

Bewerkt: door dennis12345
Geplaatst:

stel je voor dat je telkens opnieuw moest laden als je dood word geschoten.

Dat doe ik hoor, ik ga niet dood in me Storyline en als dat wel gebeurt dan herlaad ik even me save, ik probeer het zo realistisch mogelijk te houden (ook geen aut-aim om er een extra challenge op te leggen)

Maar ja, het doodgaan in IV stelt inderdaad wel het flauwvallen voor, in hoeverre het altijd realistisch is natuurlijk... Want als ik van de Empire State naar beneden zou vallen dan zou er niet veel flauwvallen meer inzitten bij mij denk ik toch... Maar ja, het blijft wel de beste en meest realistische oplossing. De zogezegde Health-meter wordt in SA voor een reden de Energie- (en niet de Health-) meter genoemt, voor wie zich dat herinnert ;)

Geplaatst:

Dat doe ik hoor, ik ga niet dood in me Storyline en als dat wel gebeurt dan herlaad ik even me save, ik probeer het zo realistisch mogelijk te houden (ook geen aut-aim om er een extra challenge op te leggen)

Maar ja, het doodgaan in IV stelt inderdaad wel het flauwvallen voor, in hoeverre het altijd realistisch is natuurlijk... Want als ik van de Empire State naar beneden zou vallen dan zou er niet veel flauwvallen meer inzitten bij mij denk ik toch... Maar ja, het blijft wel de beste en meest realistische oplossing. De zogezegde Health-meter wordt in SA voor een reden de Energie- (en niet de Health-) meter genoemt, voor wie zich dat herinnert ;)

haha okee jaah sommige doen het wel jah, maarjah nog iets met de speedlimit, ik vind het prima dat je netjes kan rijden met een knop ofzo, maar je moet ook gewoon lekker kunnen scheure wanneer je dat wil. iedereen heeft wel is dat die zich zoerg verveeld dat die zich aan de snelheid gaat houden en netjes gaat rijden enzoxD

Geplaatst:

In San Andreas bestond er een cheat waarmee je de politie gewoon uit kon schakelen, mochten ze een speedlimit en dergelijke regels toepassen (wat ik toch hoop) dan zal een zo'n cheat wel aanwezig zijn om je de mogelijkheid te geven om je toch nog uit te leven. Het is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen, maar ik hoop er toch op ;)

• 3 weken later...

Dat doe ik hoor, ik ga niet dood in me Storyline en als dat wel gebeurt dan herlaad ik even me save, ik probeer het zo realistisch mogelijk te houden

Ik vind dit trouwens wel erg ver gaan. Je houd dus eigenlijk een beetje jezelf voor de gek. Als je 'dood' gaat, ga je dood.

Ontopic:

Ik hoop dat er cheats in zitten zoals in San Andreas. Je speelt dan de storyline eerst uit en kan daarna lekker ouwehoeren.

Bewerkt: door Radiohead
Geplaatst:

In San Andreas bestond er een cheat waarmee je de politie gewoon uit kon schakelen, mochten ze een speedlimit en dergelijke regels toepassen (wat ik toch hoop) dan zal een zo'n cheat wel aanwezig zijn om je de mogelijkheid te geven om je toch nog uit te leven. Het is natuurlijk niet met zekerheid te zeggen, maar ik hoop er toch op ;)

Ze moeten gewoon een cruise control inbouwen. Met een druk op een knop kun je je snelheid vastzetten en kun je netjes blijven rijden, of zoals ik al eens eerder heb gelezen op dit forum, dat je op elk stuk weg de maximale snelheid van die weg kunt rijden, en niet harden. Met één druk op de knop kun je dat uit/aan schakelen. Dan mogen de speedlimits en dergelijke er van mij in :)

Geplaatst:

De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V:

1. Sabre Turbo(Sabre GT)
  2. Squalo (Maar dan ook met de grote spoiler uit Vice City ^^)
  3. Stallion
  4. Banshee (GTA III/SA)
  5. Rhino (Altijd leuk, een tank!)
  6. RC Voertuigen (Baron/Bandit/Raider etc.)
  7. Skimmer
  8. Sabre (GTA VC/SA)
  9. Blista Compact (Leuk om mee te crossen, zo'n "Hot Hatchback")

Ik zou graag wat modellen uit de GTA III era zien, of iets wat meer op de GTA III era modellen lijkt. Ik vond die zo iconisch, en typisch GTA, hoe die wagens eruit zagen.

Als je die auto's zag dan dacht je echt zo van: "Yes! dit is GTA!"

Die van GTA IV vond ik allemaal maar op elkaar lijken, en ik vergat steeds weer hoe die wagens er uit zagen.

Ik vond ze saai, denk ik, voor een spel als GTA. Zelfs de supercars zoals de Infurnus of Super GT.

Geplaatst:

Ze moeten gewoon een cruise control inbouwen. Met een druk op een knop kun je je snelheid vastzetten en kun je netjes blijven rijden, of zoals ik al eens eerder heb gelezen op dit forum, dat je op elk stuk weg de maximale snelheid van die weg kunt rijden, en niet harden. Met één druk op de knop kun je dat uit/aan schakelen. Dan mogen de speedlimits en dergelijke er van mij in :)

Dat is iets dat ik ook al lang in GTA wil en samengaand met strengere snelheidsregels is dat ook wel zeer passend, nu nog die cheat erbij en alles is perfect.

Cruise control bestaat wel door middel van enkele mods, maar mocht het ingame zitten dan zou ik er toch echt wel blij mee zijn ;P

@WOOTinator: ik vond net vele modellen uit San Andreas op mekaar lijken, zet eens een Previon, Stratum, Bravura, Nebula etc op een lijntje en ga eens naar de voorkant van die auto's kijken, allemaal verschillende soorten auto's met verschillende vormen en afmetingen maar ze hadden allemaal dezelfde voorkant met 2 vierkant lichten en een strakke bumper...

Ik ben wel blij met de modellen uit de huidige generatie GTA, enkel wat meer diversiteit in elke klasse zou ik aanraden (daarmee bedoel ik meer stations en sedans etc...)

@WOOTinator: ik vond net vele modellen uit San Andreas op mekaar lijken, zet eens een Previon, Stratum, Bravura, Nebula etc op een lijntje en ga eens naar de voorkant van die auto's kijken, allemaal verschillende soorten auto's met verschillende vormen en afmetingen maar ze hadden allemaal dezelfde voorkant met 2 vierkant lichten en een strakke bumper...

Ik ben wel blij met de modellen uit de huidige generatie GTA, enkel wat meer diversiteit in elke klasse zou ik aanraden (daarmee bedoel ik meer stations en sedans etc...)

Maar zet nu eens ALLE wagens van GTA IV naast elkaar, en dan ALLE wagens van GTA Vice City naast elkaar.

Het spijt me, maar die GTA IV voertuigen vind ik toch wel een beetje eentonig. :7

Maar als ik dan die voertuigen van Vice City naast elkaar zit, dan zie ik al die verschillende kleuren, vormen en noem het maar op.

Tuurlijk als je in GTA IV bijvoorbeeld een Infernus naast een Flatbed zet, dan zie je natuurlijk wel veel verschil.

Maar als ik in Vice City een Idaho naast bijvoorbeeld naast een Oceanic zet, allebei van dezelfde klasse, dan zie ik toch echt meer verschil dan wanneer ik in IV een Merit naast een Lokus ofzo zet.

Maar, je hebt gelijk, in San Andreas zat er in de Sedan/Saloon sectie toch echt bijna geen verschil.

Ik had het ook grotendeels over Vice City vs. IV ;)

EDIT: Ik moest nou om die GTA IV wagens op te noemen even in de Wiki kijken hoe ze eruit zagen, voor Vice City wist ik het gelijk, en geloof me, ik heb beide spellen helemaal kapotgespeeld.

Maar zeg nou eerlijk, de wagens uit de GTA III era (Met name GTA III en Vice City) zijn toch wel veel iconischer en meer herdenkbaar dan de wagens uit GTA IV.

Bewerkt: door WOOTinator
Geplaatst:

Ik zag wel een mooie Futo in de trailer. Laten we het erover eens zijn dat dat al een leuke kart was in GTA 4.. Laat dit in GTA 5 ook zo wezen en dan ben ik al gelukkig.

Naja, en verder.. Ik hoop dat er weer de diversiteit van GTA San Andreas in zit.. Een overvloed aan alles in plaats van een klein beetje van het een en een klein beetje van het ander. En laat de opties ook weer terugkomen; dat een cabrio het dak omhoog en omlaag kan is een ding, maar de eerste stappen naar realisme zijn ruim 5-6 jaar geleden al gemaakt, door middel van aanhangertjes aan tractoren en trailers achter vrachtwagens.

Ik heb niet veel specifieke wensen qua voertuigen, maar behalve die Futo zou ik ook graag de Rustler terug willen zien. Puur en alleen omdat ie in de verte iets weghad naar de auto waar mijn account naar vernoemd is :)

Geplaatst:

Ik zag wel een mooie Futo in de trailer. Laten we het erover eens zijn dat dat al een leuke kart was in GTA 4.. Laat dit in GTA 5 ook zo wezen en dan ben ik al gelukkig.

Naja, en verder.. Ik hoop dat er weer de diversiteit van GTA San Andreas in zit.. Een overvloed aan alles in plaats van een klein beetje van het een en een klein beetje van het ander. En laat de opties ook weer terugkomen; dat een cabrio het dak omhoog en omlaag kan is een ding, maar de eerste stappen naar realisme zijn ruim 5-6 jaar geleden al gemaakt, door middel van aanhangertjes aan tractoren en trailers achter vrachtwagens.

Ik heb niet veel specifieke wensen qua voertuigen, maar behalve die Futo zou ik ook graag de Rustler terug willen zien. Puur en alleen omdat ie in de verte iets weghad naar de auto waar mijn account naar vernoemd is :)

Eigenlijk wil ik ook gewoon een overvloed aan diversiteit.

Zolang het maar niet een mager beetje troep is. (En dat wordt het ook niet, dat weet ik zeker)

Maar zeg nou eerlijk, de wagens uit de GTA III era (Met name GTA III en Vice City) zijn toch wel veel iconischer en meer herdenkbaar dan de wagens uit GTA IV.

Dat is puur omdat de wagens in Vice City en III gebaseerd zijn op oudere iconische auto's, iets wat een moderne game niet echt kan doen, die moet gewoon de huidige generatie sedans er door sleuren (die allemaal wat gelijkenissen hebben, maar toch stuk voor stuk verschillend zijn) Geef mij toch maar de Banshee uit IV, liever dan de op de Corvette C4-gebaseerde blokkenbak uit Vice City, dat was niet echt het mooiste model dat ze ooit hebben gemaakt ;P

De Rustler is gebaseerd op een P51 Mustang... dus ik neem aan dat je de Hustler bedoelt? :D

De Bug is trouwens gebaseerd op een Beetle, is dat niks voor jou dan? ^^

Bewerkt: door Phoenyxar
Geplaatst:

Geef mij die Hustler ook maar terug. En de Stallion en de Windsor ook. Natuurlijk ook die snelle schoonheden (Infernus en zo).

Dan ben ik al meer dan tevreden.

De Rustler is gebaseerd op een P51 Mustang... dus ik neem aan dat je de Hustler bedoelt? :D

De Bug is trouwens gebaseerd op een Beetle, is dat niks voor jou dan? ^^

Hustler ja, sorry haha. Lijkt ook allemaal op elkaar. En tja, was er mar een Bug. maar die is tot nu toe alleen in de 2D spellen gekomen he.. Dus het zou voor mij bijna een unicum zijn geweest als die uberhaupt nog eens zou doorkomen. In Gran Turismo 5 heb ik 12 van die kevertjes haha.

Edit: Die hustler is t achteraf ook niet. Misschien met veel fantasie, maar ik kan hem me anders herinneren haha.

Bewerkt: door Kevertje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...