vice infernusX Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Net als in mods dat je koplampen om en om knipperen enzo en dat je een bordje omhoog kan doen met een stopteken of volgteken, dan kun je voor iemand gaan rijden en dat ze je dan ook echt volgen Ja ik wil het een beetje realistischer. Zoals in de VS. Daar heb je niet alleen de zwaailichten op het dak maar ook de koplampen knipperen en nog meer knipperende lichten bevestigd op de bumper voor en achter de auto. Net zoals bij de mods van IV. Die politieauto's zijn de bom!! Vooral de Chevrolet Suburban/Cadillac Escalade wil ik graag in zo'n politieuitvoering zien, maar dan gewoon met knipperende lichten op het dashboard. Niet de hele auto hoeft onder de lichten te zitten. FBI style Reageren
norik Geplaatst: 11 december 2011 Rapport Geplaatst: 11 december 2011 Ik wil een bugatti veyron die getunt is 8) 8) 8) 8) 8) 8) Reageren
glenn1805 Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Doe mij maar eens meer hulpverleningsvoertuigen, zoals een ladderwagen en een mooie ambulance niet die standaard die ze al 3 GTA's gebruiken Reageren
thebig Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Buiten de auto's waarvan die ik mooi vond in GTA SA (een heleboel) zou ik ook nog speciale voertuigen willen terugzien. Een echte racefiets of iets als dit: Reageren
Flokkert Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: Feltzer Hydra Cognoscenti Bullet GT Tampa Ik zou het overigens ook wel leuk vinden als er een Chevrolet Chevy Van G20 in zou zitten. Reageren
Davedavy Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Geplaatst: 7 januari 2012 De Jetpack lijkt me ook wel tof om terug te zien. ( En vooral handig ). Reageren
520860 Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 De Jetpack lijkt me ook wel tof om terug te zien. ( En vooral handig ). Inderdaad, die heb ik gemist in IV. Als het aan mij zou leggen zou ik er enorm veel voertuigen in stoppen, zo rond de 250 en ook weer in verschillende uitvoeringen. Bijv. in real-life heb je de Audi A4, maar ook de S4 en de RS4. Van de A4 en de RS4 heb je ook weer een cabrioversie en van de A4 en S4 heb je ook station-versie. En dan natuurlijk niet alleen uiterlijke verschillen, maar ook een verschillende handling. Reageren
Lebowski_ Geplaatst: 9 januari 2012 Rapport Geplaatst: 9 januari 2012 De Jetpack lijkt me ook wel tof om terug te zien. ( En vooral handig ). Inderdaad, die heb ik gemist in IV. Als het aan mij zou leggen zou ik er enorm veel voertuigen in stoppen, zo rond de 250 en ook weer in verschillende uitvoeringen. Bijv. in real-life heb je de Audi A4, maar ook de S4 en de RS4. Van de A4 en de RS4 heb je ook weer een cabrioversie en van de A4 en S4 heb je ook station-versie. En dan natuurlijk niet alleen uiterlijke verschillen, maar ook een verschillende handling. Ja, een jetpack zou inderdaad ideaal zijn. Alleen het moet wel passen bij het sfeertje. Als Rockstar de serieuze kant opgaat weet ik niet of een jetpack er wel bij past. En om van allemaal verschillende versies van de zelfde autos te doen lijkt me ook niet echt wat. Kunnen ze die data beter investeren in totaal andere auto's of minder pop-ups. Reageren
Maarten11 Geplaatst: 23 januari 2012 Rapport Geplaatst: 23 januari 2012 1. Infernus 2. Feltzer 3. Cognoscenti 4. Cavalcade 5. Sabre GT !-- JETPACK --! Reageren
xSDFx_Stunner Geplaatst: 28 januari 2012 Rapport Geplaatst: 28 januari 2012 1. Vliegtuigen 2. gangster autos zoals cognoscenti 3. tuning auto's zoals in gta sa 4. snelle Motoren 5. infernus Reageren
PatricknL Geplaatst: 29 januari 2012 Rapport Geplaatst: 29 januari 2012 De volgende voertuigen wil ik terug zien in GTA V: FIB Buffalo (Maar dan in LAPD style) SWAT Busje SWAT Tank (APC en dat hij ook echt op water rijdt. Helicopter Reageren
PatricknL Geplaatst: 29 januari 2012 Rapport Geplaatst: 29 januari 2012 In gta SA had je een Sleepwagen een packer een dumper enz. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 29 januari 2012 Rapport Geplaatst: 29 januari 2012 In de trailer is ondermeer een Truck met aanhanger te zien, dus dat zit er (hoogstwaarschijnlijk) in. Verder kan ik nog nergens opkomen Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 29 januari 2012 Rapport Geplaatst: 29 januari 2012 (bewerkt) Dan moeten ze die Packer wel goed aanpassen want het was leuk dat je het kon bewegen maar die auto's bleven er niet op staan. Dat vond ik wel jammer. Die sleepwagen was wel leuk Kon je treintje spelen met andere sleepwagens alleen als je het te lang maakte ging het fout Tip voor PatrickNL. Pas je hoofdpost even aan zodat dit een leuke topic kan worden voor speciale voertuigen. Bewerkt: 29 januari 2012 door GTAKevin023 Reageren
Recruut Geplaatst: 29 januari 2012 Rapport Geplaatst: 29 januari 2012 ja ik denk het wel. want zoals je in de Trailerziet de auto met open dak 0:23 en de jetski bij 0:19 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.