Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Is dat echt zo groot? :-o Ik twijfel toch of het daadwerkelijk zo'n groot verschil is hoor, ik weet dat de map van RDR groot is, maar dat is wel ene idioot groot verschil Reageren
ruben-gta Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 My linkDit is om even te laten zien hoe groot de Red Dead Redemption map in verhouding is met GTA 4 Mocht dit zo zijn, dan is de kans zeer groot dat het alle drie de steden zijn en dus het volledige San Andreas. Toch ga ik ervanuit dat het alleen Los Santos is. Waarom zouden ze dan nog onderscheid maken tussen San Andreas en Los Santos? Dan hadden ze het net zo goed gewoon Los Santos kunnen noemen... Hoeveel tijd na de release van de 1e GTA IV trailer werd eigelijk de map bekend gemaakt? Als R* inderdaad zo'n strak schema houdt weten we wanneer we ongeveer deze man kunnen verwachten. Ze houden natuurlijk wel vast aan het verhaal en aangezien Los Santos in de staat San Andreas ligt hebben de kentekens dus "San Andreas". Ik denk echter dat ze alleen Los Santos gebruiken, met het oog op detail. Ik bedoel in RDR hadden ze ook veel detail, maar dat waren over het algemeen alleen "lege gebieden" met "dorpjes" en niet al te veel huizen. Ik denk dat ze met volledig San Andreas dit nog niet in 1 game kunnen proppen. Maar wie weet! Ik hoop zelf persoonlijk ook op het gehele San Andreas en niet alleen Los Santos. Reageren
OG-J Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Maar natuurlijk is het Los Santos niet alleen Dan zou er nergens 'San Andreas' staan hé... En dan zouden er ook geen vliegtuigen zijn want je zou opstijgen in Los Santos en waar the hell zou je dan moeten naartoe vliegen? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Maar natuurlijk is het Los Santos niet alleen Dan zou er nergens 'San Andreas' staan hé... En dan zouden er ook geen vliegtuigen zijn want je zou opstijgen in Los Santos en waar the hell zou je dan moeten naartoe vliegen? Naar een godvergeten vliegveld in Verdant Meadows... In Vice City en Liberty City stijgen ook vliegtuigen op, waar landen die...? Reageren
Venzio Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Maar natuurlijk is het Los Santos niet alleen Dan zou er nergens 'San Andreas' staan hé... En dan zouden er ook geen vliegtuigen zijn want je zou opstijgen in Los Santos en waar the hell zou je dan moeten naartoe vliegen? Van de ene kant van Los Santos naar de andere kant? Het kan misschien zijn dat er een vliegveld bij komt (net als bij die golfbaan die toch in LS waarschijnlijk ligt) en die was er eerst ook niet. Reageren
OG-J Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Maar natuurlijk is het Los Santos niet alleen Dan zou er nergens 'San Andreas' staan hé... En dan zouden er ook geen vliegtuigen zijn want je zou opstijgen in Los Santos en waar the hell zou je dan moeten naartoe vliegen? Naar een godvergeten vliegveld in Verdant Meadows... In Vice City en Liberty City stijgen ook vliegtuigen op, waar landen die...? Maar daar kan je niet zélf vliegen Reageren
gtaa Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Dit lijkt het meest op het zuid-oosten van Los Santos. Rechtsonder. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Maar daar kan je niet zélf vliegen In Vice City kan je wel vliegen hoor, ook gewoon van en naar Escobar... of gewoon van en naar een of andere straat waar je die ene verkeerspaal toch weer eens niet zag staan... Er bestaat natuurlijk de kans dat er meerdere steden zijn, maar ik betwijfel het :3 Reageren
ruben-gta Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Maar natuurlijk is het Los Santos niet alleen Dan zou er nergens 'San Andreas' staan hé... En dan zouden er ook geen vliegtuigen zijn want je zou opstijgen in Los Santos en waar the hell zou je dan moeten naartoe vliegen? Naar een godvergeten vliegveld in Verdant Meadows... In Vice City en Liberty City stijgen ook vliegtuigen op, waar landen die...? Maar daar kan je niet zélf vliegen Waar leid je uit af dat je hier wel zelf kan vliegen? Reageren
OG-J Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Maar daar kan je niet zélf vliegen In Vice City kan je wel vliegen hoor, ook gewoon van en naar Escobar... of gewoon van en naar een of andere straat waar je die ene verkeerspaal toch weer eens niet zag staan... Er bestaat natuurlijk de kans dat er meerdere steden zijn, maar ik betwijfel het :3 Ja, maarja, dat is nu niet te vergelijken hé En dan die foto waar op je een brandend voertuig ziet op de snelweg? Van waar komt die dan? Reageren
gtaa Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 My linkDit is om even te laten zien hoe groot de Red Dead Redemption map in verhouding is met GTA 4 Mocht dit zo zijn, dan is de kans zeer groot dat het alle drie de steden zijn en dus het volledige San Andreas. Toch ga ik ervanuit dat het alleen Los Santos is. Waarom zouden ze dan nog onderscheid maken tussen San Andreas en Los Santos? Dan hadden ze het net zo goed gewoon Los Santos kunnen noemen... Hoeveel tijd na de release van de 1e GTA IV trailer werd eigelijk de map bekend gemaakt? Als R* inderdaad zo'n strak schema houdt weten we wanneer we ongeveer deze man kunnen verwachten. Ze houden natuurlijk wel vast aan het verhaal en aangezien Los Santos in de staat San Andreas ligt hebben de kentekens dus "San Andreas". Ik denk echter dat ze alleen Los Santos gebruiken, met het oog op detail. Ik bedoel in RDR hadden ze ook veel detail, maar dat waren over het algemeen alleen "lege gebieden" met "dorpjes" en niet al te veel huizen. Ik denk dat ze met volledig San Andreas dit nog niet in 1 game kunnen proppen. Maar wie weet! Ik hoop zelf persoonlijk ook op het gehele San Andreas en niet alleen Los Santos. Het stedelijke gebied van IV was groter dan het stedelijke gebied van GTA San Andreas. Om er dan nog 50042359 hectare platte land bij te doen zoals RDR is niet heel moeilijk lijkt me. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Het stedelijke gebied van IV was groter dan het stedelijke gebied van GTA San Andreas. Om er dan nog 50042359 hectare platte land bij te doen zoals RDR is niet heel moeilijk lijkt me. Die platte grond is tamelijk heuvelachtig en dat vereist een immense lading aan poly's om juist te plaatsen, net als alle planten die in RDR in overvloed aanwezig waren, dat neemt tijd. Reageren
goldboy76 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik weet niet of jullie Gary forman kennen, een rockstar medewerker. Hij zei, niet schrikken, op zijn facebook dat GTA 5 2,5x de map is van RDR. Reageren
GTARM Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Dat zo mooi zijn, en ik geloof het ook wel, het ziet er al groot uit maar volgens mij is het nog groter. Reageren
thebig Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) Ik weet niet of jullie Gary forman kennen, een rockstar medewerker. Hij zei, niet schrikken, op zijn facebook dat GTA 5 2,5x de map is van RDR. ... Je hebt me zojuist heel blij gemaakt. Ik ga echt goed slapen vannacht. Bewerkt: 2 november 2011 door thebig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.