$NeoSyp$ Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Dat lijkt me inderdaad dat straatje in Rodeo, de duurdere wijk van Los Santos. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) Herinnert er zich nog iemand dat straatje met waarschijnlijk dure winkels uit GTA San Andreas? Dat straatje kwam toen ook uit op een redelijk brede baan net als hier. Het straatje dat ik bedoel was zo'n bochtig geval in de buurt van die tennisvelden in Los Santos. Ik dacht aan Rodeo, maar jij bedoelt dat terrein naast de Cemetery aan Temple neem ik aan? Rodeo is de autovrije straat die gebogen in ene blok ligt. Edit: $NeoSyp$ was me voor. Bewerkt: 2 november 2011 door Hearv94 Reageren
OG-J Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ja ik dacht ook direkt aan dat straatje met die boutieks (Diedier Sachs enzo) Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Dit straatje bedoelde ik trouwens: Reageren
zemnas Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 waarschijnlijk de map. gezien op de politieauto in de trailer. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) Ben ik nu de enige die dat meer op een bever vind lijken? (Kijk naar de beer linksboven) Bewerkt: 2 november 2011 door Hearv94 Reageren
bugatti Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ben ik nu de enige die dat meer op een bever vind lijken? nu je het zegt! Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Mensen zeggen ook al dat dat plaatje rechtsonder bigfoot is. Reageren
OG-J Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Of te wel kan het 'hele vierkant' de hele map zijn, waarvan het grijze gedeelte Los Santos is, of te wel is het bruine gedeelte alleen Los Santos. Reageren
zemnas Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 waarschijnlijk de map. gezien op de politieauto in de trailer. betere versie van de waarschijnlijke map!. Reageren
gtaa Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) = Dat was de rijke buurt van Los Santos. Daarom wordt het hoogstwaarschijnlijk ook overvallen. Bewerkt: 2 november 2011 door gtaa Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Het blijft een bever weet je... Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Dat kan ook nog de kaart van Amerika zijn met een beetje fantasie. Misschien is dat het wel. Reageren
Mestdagh11 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Dit straatje bedoelde ik trouwens: jap dat is wat ik bedoelde! Reageren
tom_007 Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 waarschijnlijk de map. gezien op de politieauto in de trailer. betere versie van de waarschijnlijke map!. De waarheid Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.