Gijsso Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 <div align='left'>De Colin McRea serie heeft altijd gestaan voor rally rijden, racen tegen de klok. Maar op het eind liep het heel slecht met de verkoop en besloot Codemasters om een nieuwe weg in te slaan. DiRT werd geboren. In deze game kon je hnaast het rally rijden, ook heel veel andere races rijden. Nu, bijna 3 jaar later, komt de langverwachte opvolger: DiRT 2. Het spel begint waar je in 1 bent gestopt. De beste auto's van 1 zullen jouw startauto's zijn in 2. Je krijgt de mogelijkheid om je auto te tunen en upgrades te kopen, zodat jouw auto de beste is op elk soort parcour. In DiRT 2 krijg jij een caravan toe gewezen en dat is jouw headquarters. Verder zullen er nieuwe soorten races uitkomen, nieuwe auto's met allemaal upgrade packs, het realisme en graphics zijn flink opgeschroefd en misschien wel het allerbelangrijkste: online 'deathmatch' multiplayer. Je zult tegen elkaar echt kunnen racen, en niet tegen de klok zoals in 1. Omdat McRea in een tragisch helikopter ongeval is overleden, zal Ken Block zijn taak als rally held vervangen. Dit is de eerste CM titel die na zijn dood is uitgebracht.RIP Colin McRea 5 augustus 1968 - 15 september 2007DiRT 2 zal beschikbaar zijn voor de PlayStation 3, PlayStation Portable, Xbox 360, Nintendo DS, Wii en de PC. Release datum zal ergens eind september 2009 zijn. In dit topic kunnen jullie allemaal praten over een van de beste race games die er dit jaar komt.<div align='center'>De officiële site:http://www.dirt2game.com/Eerste trailer<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Ken Block Trailer<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=g8Uu6Q2sZB4&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=g8Uu6Q2sZB4&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=g8Uu6Q2sZB4&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>http://www.youtube.com/watch?v=g8Uu6Q2sZB4Studio Tour<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=kPYDgVha4xA&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=kPYDgVha4xA&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=kPYDgVha4xA&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>http://www.youtube.com/watch?v=kPYDgVha4xAE3 Trailer #1<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> E3 Trailer #2<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=6F2Caz9Oq-w&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=6F2Caz9Oq-w&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=6F2Caz9Oq-w&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>http://www.youtube.com/watch?v=6F2Caz9Oq-wBattersea Rallycross<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=MsvBwtvzDB0&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=MsvBwtvzDB0&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=MsvBwtvzDB0&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>http://www.youtube.com/watch?v=MsvBwtvzDB0Wii Gameplay<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> ScreenshotsBoxart </div> </div> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Ik kan echt neit wachten, ik vond DiRt al ubervet, en nu je upgrades kan doen word hij nog vetter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 3 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Ik ook niet. Ik ga 'm echt gelijk kopen. Als er een Special Edition komt, is die voor mij Het gaat echt zo'n über vette game worden. Een waardige concurrent voor GT5. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Ik ook niet. Ik ga 'm echt gelijk kopen. Als er een Special Edition komt, is die voor mij Het gaat echt zo'n über vette game worden. Een waardige concurrent voor GT5. Ligt eraan hoe de rally gedeelte van GT5 word he , want we weten nog amper hoe Polyphony met de Rally gedeelte gaat doen, en of ze zich goed focussen op het rally gedeelte. Maar ik denk dat dit ook een goede game gaat worden, ik moet Dirt nog uitspelen, maar het was ene hele goede game! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 4 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 Ik ook niet. Ik ga 'm echt gelijk kopen. Als er een Special Edition komt, is die voor mij Het gaat echt zo'n über vette game worden. Een waardige concurrent voor GT5. Ligt eraan hoe de rally gedeelte van GT5 word he , want we weten nog amper hoe Polyphony met de Rally gedeelte gaat doen, en of ze zich goed focussen op het rally gedeelte. Maar ik denk dat dit ook een goede game gaat worden, ik moet Dirt nog uitspelen, maar het was ene hele goede game! Ik denk (wat ik ook al heb gezegd in het GT5 topic), dat PolyPhony dat niet zo goed gaat maken. Ze kunnen dan wel elke millimeter van een 22km lang circuit uitmeten, maar bijvoorbeeld gravel, dat veranderd altijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 (bewerkt) Ik denk (wat ik ook al heb gezegd in het GT5 topic), dat PolyPhony dat niet zo goed gaat maken. Ze kunnen dan wel elke millimeter van een 22km lang circuit uitmeten, maar bijvoorbeeld gravel, dat veranderd altijd. En waarom kan Codemasters dit dan wel goed, als die precies hetzelfde doen? Het rally gedeelte in GT4 was al niet slecht, zelfs al was het niet echt dominant aanwezig in het spel, maar het was er wel. Ik denk dat Polyphony dit ook goed gaat doen in GT5, maar je moet GT5 en DiRT II niet met elkaar vergelijken. Bewerkt: 4 juni 2009 door Galiorix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2009 Ik denk (wat ik ook al heb gezegd in het GT5 topic), dat PolyPhony dat niet zo goed gaat maken. Ze kunnen dan wel elke millimeter van een 22km lang circuit uitmeten, maar bijvoorbeeld gravel, dat veranderd altijd. En waarom kan Codemasters dit dan wel goed, als die precies hetzelfde doen? Het rally gedeelte in GT4 was al niet slecht, zelfs al was het niet echt dominant aanwezig in het spel, maar het was er wel. Ik denk dat Polyphony dit ook goed gaat doen in GT5, maar je moet GT5 en DiRT II niet met elkaar vergelijken. bij een rally spel hoef je je daar ook alleen maar op te focussen, dus kunnen ze ene hoop werk doen om het gravel zo realistisch mogelijk te maken, net zoals het water. En Gt5 en Dirt2 zijn idd niet met elkaar te vergelijken, dirt draait compleet om het rallyrijden terwijl dat in GT5 maar ene heel klein deel is. Ik hoop dat in het spel er ook dgelijk verschil is tussen eerste en laatste de proef moetne rijden, en dat er tijdens ene klassementsproef er ook andere deelnemers op de baan zijn, die dus voor je pech kunnen krijgen enzo waardoor je ze kunt inhalen. Ik vrees na het zien van de trailer dat het een sepl word met ene story line, en met evenementen, dat zie ik niet echt zitten, ik wil gewoon kunnen scheuren zoals dat in Dirt en Grid kon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 5 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2009 Ik denk (wat ik ook al heb gezegd in het GT5 topic), dat PolyPhony dat niet zo goed gaat maken. Ze kunnen dan wel elke millimeter van een 22km lang circuit uitmeten, maar bijvoorbeeld gravel, dat veranderd altijd. En waarom kan Codemasters dit dan wel goed, als die precies hetzelfde doen? Het rally gedeelte in GT4 was al niet slecht, zelfs al was het niet echt dominant aanwezig in het spel, maar het was er wel. Ik denk dat Polyphony dit ook goed gaat doen in GT5, maar je moet GT5 en DiRT II niet met elkaar vergelijken. bij een rally spel hoef je je daar ook alleen maar op te focussen, dus kunnen ze ene hoop werk doen om het gravel zo realistisch mogelijk te maken, net zoals het water. En Gt5 en Dirt2 zijn idd niet met elkaar te vergelijken, dirt draait compleet om het rallyrijden terwijl dat in GT5 maar ene heel klein deel is. Ik hoop dat in het spel er ook dgelijk verschil is tussen eerste en laatste de proef moetne rijden, en dat er tijdens ene klassementsproef er ook andere deelnemers op de baan zijn, die dus voor je pech kunnen krijgen enzo waardoor je ze kunt inhalen. Ik vrees na het zien van de trailer dat het een sepl word met ene story line, en met evenementen, dat zie ik niet echt zitten, ik wil gewoon kunnen scheuren zoals dat in Dirt en Grid kon. Dat kan je zeker wel doen, maar in de trialers laat CM zien waarop ze zijn vooruit gegaan, waar de echte fanatiekelingen op letten. Veel meer realisme. Maar er is multiplayer. Dat is de ultieme vorm van lekker scheuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Hopelijk haalt hij de release van eind deze zomer, want ik wacht al lang op Dirt 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Ik denk (wat ik ook al heb gezegd in het GT5 topic), dat PolyPhony dat niet zo goed gaat maken. Ze kunnen dan wel elke millimeter van een 22km lang circuit uitmeten, maar bijvoorbeeld gravel, dat veranderd altijd. En waarom kan Codemasters dit dan wel goed, als die precies hetzelfde doen? Het rally gedeelte in GT4 was al niet slecht, zelfs al was het niet echt dominant aanwezig in het spel, maar het was er wel. Ik denk dat Polyphony dit ook goed gaat doen in GT5, maar je moet GT5 en DiRT II niet met elkaar vergelijken. bij een rally spel hoef je je daar ook alleen maar op te focussen, dus kunnen ze ene hoop werk doen om het gravel zo realistisch mogelijk te maken, net zoals het water. En Gt5 en Dirt2 zijn idd niet met elkaar te vergelijken, dirt draait compleet om het rallyrijden terwijl dat in GT5 maar ene heel klein deel is. Ik hoop dat in het spel er ook dgelijk verschil is tussen eerste en laatste de proef moetne rijden, en dat er tijdens ene klassementsproef er ook andere deelnemers op de baan zijn, die dus voor je pech kunnen krijgen enzo waardoor je ze kunt inhalen. Ik vrees na het zien van de trailer dat het een sepl word met ene story line, en met evenementen, dat zie ik niet echt zitten, ik wil gewoon kunnen scheuren zoals dat in Dirt en Grid kon. Dat kan je zeker wel doen, maar in de trialers laat CM zien waarop ze zijn vooruit gegaan, waar de echte fanatiekelingen op letten. Veel meer realisme. Maar er is multiplayer. Dat is de ultieme vorm van lekker scheuren. Dirt 1 had ook gewoon multiplayer. Maar met realisme hoop ik ook echt op realisme, andere deelnemers verder op de baan, die dus ook kunnen crashen waaarna je ze tgenkomt. Je eigen team zoals in Grid, dat vond ik ehct vet. Dat je een character speelt lijkt me dus neit vet, daar heb ik eigenlijk ene redelijke hekel aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 De screens en de filmpjes zien er vet uit. hopelijk wordt de gameplay net zo vet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Dit wordt een zwaar jaar voor m'n portemonnee (of internet ), zoveel nieuwe games die nog gaan verschijnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) Boxart is bekend Heel anders dan de eerste, of enig ander game dat in de schappen ligt. Bewerkt: 17 juni 2009 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2009 Lekker opvallend! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2009 Idd, maar was Dirt niet gewoon dirt? volgens mij stond er bij de naam geen 'colin mcrae' meer, mss dat ze het nu uit respect doen. Net zoals GRiD gewoon GRiD werd genoemd en neit race driver grid. Dat begrijp ik ook wel weer, de verkopen gingen steeds slechter(De Laatste CMR's En Race Driver 3 waren echt geen hol aan). GRiD en DiRT zijn daarintegen een grote verandering, en ene vernadering in de goede richting. Ik hoop zelf nog op een GRiD2, ik vond GRiD echt ubervet, het is arcade en realistisch tegelijk, en dat vond ik echt meesterlijk gedaan, Hoop dna ook wel dat je ook je auto kan modificeren met andere spoilers enzo, dat zou echt vet zijn. De Box is idd erg opvallend en ziet er vet uit, hij is veel 'ruiger' gestyled dan DiRT 1, wat wss ook de gameplay wewl aangeeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.