Jump to content

DiRT 2


Gijsso

Recommended Posts

  • 1 maand later...

Bump.

nou, gedownload voor de pc, en zoals het er nu uit ziet gaat hij niet super worden, de installatie is het zelfde als gta4, er komt een hoop meuk mee die je nooit van je leven zult gebruiken, als het spel verder maar goed is.

Link to comment
Delen op andere websites

Bump.

nou, gedownload voor de pc, en zoals het er nu uit ziet gaat hij niet super worden, de installatie is het zelfde als gta4, er komt een hoop meuk mee die je nooit van je leven zult gebruiken, als het spel verder maar goed is.

Als je een hekel heb aan installaties moet je gewoon een console kopen. Je gooi de cd er in en 9/10 speel je na vijf minuutjes de game al. Met de game is overigens niks mis, hij kreeg niet voor niet vele negens. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bump.

nou, gedownload voor de pc, en zoals het er nu uit ziet gaat hij niet super worden, de installatie is het zelfde als gta4, er komt een hoop meuk mee die je nooit van je leven zult gebruiken, als het spel verder maar goed is.

Als je een hekel heb aan installaties moet je gewoon een console kopen. Je gooi de cd er in en 9/10 speel je na vijf minuutjes de game al. Met de game is overigens niks mis, hij kreeg niet voor niet vele negens. ;)

kan ik net zo geod helemaal niks kopen, met die controllers kan ik niet omgaan, dus heeft hetgeen enkele zin.

ik heb ook het spel geinstalleert en ff gedaan, vet rare bug, in je huis is de fps maximaal 3, als ik door de duur ga loopt het spel weer soepel

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk dat moet je nou tegen gaan!

Toen ik vroeger nog geen ps3 had en ik bij een vriendje ging spelen(vaak) kon ik het ook nooit maar toen ik er zelf een had...KOn ik er binnen een dag mee werken ;)

ja en? niet eidereen heeft er de ruimte voor, het geld voor en de tijd ervoor.

De reden dat ik voor de pc kies is heel simpel

-Games zijn stukken goedkoper

-Modding

-Toetsenbord en muis

-illegale games.

nou, dat laatse is al moeilijk, als ik nu moet kopen houd ik het ook bij dat ene spel erbij, ik heb heus geen 200 over om een console te kopen, 40 euro voor live, en dan nog een aantal keren 65 euro voor games die ik een uurtje per week speel, kijk, als ik het nou hardcore zou spelen okee, maar dat doe ik dus niet.

EDIT: okee, ff info gezocht over DiRT2 met de bug die ik heb, niks gevonden, nu ff hotfix installeren voor DiRT2(ATI drivers). Wat mij al enorm is opgevallen is dat DiRT2 met een hoop gelijke problemen kampt als gta4, lijkt me nu steeds meer richting GFWL te lopen, Codies maakt altijd enorm goed geoptimaliseerde games, dat is nu verre van het geval. Het spel kampt met memory leaking, stuttering en keypress problemen, grote gelijkenissen met gta4 dus, de overeenkomst, ze gebruiken beiden GFWL...

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Graag ontopic blijven allemaal ;)

Zelf zit ik er aan te denken de game aan te schaffen zodra deze een zacht prijsje heeft. Ik heb het eerste deel met heel veel plezier gespeeld en zover ik gezien heb (en kort gespeeld) gaat deze game me zeker bevallen. In dit drukke najaar moeten echter keuzes gemaakt worden dus deze game moet nog even wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Was toch wel het spel waar ik naar uitkeek dit jaar.

Grafisch issie helemaal top, zelfs met mijn DirectX 9 kan ik em nog gewoon spelen op Ultra High en hij loopt zelfs nog vele malen soepeler dan het eerste deel van DiRT.

Ook de besturing is heel wat realistischer geworden naar mijn mening vooral het driften in een bocht is meer mogelijk dan in het eerste deel, menu ziet er ook heel gaaf uit, dat het lijkt alsof je zelf in de game loopt.

De crashes zien er ook zeer gedetailleerd uit, ook een handig systeem is de flashback, als je een fout hebt gemaakt of zwaar gecrasht bent is het mogelijk om het opnieuw te proberen, vrij ideaal toch wel.

Maar hier zit dan ook weer meteen een nadeel aan, want de ene keer duurt die replay vrij lang en de andere keer dan is het zo kort dat je niet eens meer terug kan gaan naar het punt dat je een crash kan voorkomen waardoor je dus weer helemaal opnieuw moet beginnen.

Toch ben ik wel een beetje teleurgesteld.

Er is weinig variatie in de parcours die er zijn per land, er zijn dan ook maar 9 landen.

Ik mis landen zoals Spanje, Finland, Zweden en de bossen en modder in Engeland, waarmee ik dus eigenlijk zeg dat er geen officiele WRC rally wedstrijden en wagens in het spel zitten, en daar ging het toch eigenlijk wel om als je de naam Colin McRae gebruikt voor een game.

In DiRT waren er veel meer landen en veel meer losse rally disciplines ook kon er nog gereden worden met de wat oudere wagens van vroeger en dat mis ik heel erg.

Wat ik ook jammer vind is dat de parcours vrij kort zijn, vooral in het begin heb ik dat gemerkt, binnen nog geen minuut was ik soms al over de finish.

Mijn conclusie is dat het wel een gave game is maar ze hebben heel veel dingen die in DiRT zaten eruit gehaald, vooral het echte realistische WRC gedeelte waardoor het na een tijdje een beetje eentonig wordt door steeds over hetzelfde parcour te moeten rijden en dezelfde tegenstanders tegen te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

okee, ik moet mijn mening n uheel erg veranderen, wat een vet spel. De gameplay is zo leuk, de landen zijn enorm afwisselend qua grond enzo.

Het mist idd aan banen en autos, maar dat word meer dan goed gemaakt aan de gameplay en het grafische. Het water reageert enorm realistisch en ook hebben bandensporen wel degelijk een effect op je eigen run.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Nadat DiRT 2 een tijdje stof heb zitten happen in mijn kastje heb ik hem sinds vorige week weer is uit de kast gehaald. Inmiddels ben ik nu al bijna klaar met de gehele singleplayer inclusief trophies en ben ik dus aangebroken bij de multiplayer. Ik kan gewone Jam Sessies en Pro Tours opstarten, maar zodra ik op het DiRTNet wil om een Ghost te downloaden, of ik me wil inschrijven voor een toernooi kan hij nooit verbinding maken met het DiRTNet. Ik speel de game overigens op de PlayStation 3 en mijn vraag hebben meer mensen hier last van. En weet iemand of je hier wat aan kan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...