Jump to content

DiRT 2


Gijsso

Recommended Posts

  • 2 weken later...

Ik houd normaal gesproken niet van Race-spellen, maar dit interesseert mij wel eigenlijk. Is dit net zoiets als Race driver Grid? Dat is namelijk echt top! Ik ga dit spel zeker in de gaten houden, en misschien koop ik hem wel. Mara dat zie ik nog wel, wanneer komt hij eigenlijk uit? Of is hij al uit? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik houd normaal gesproken niet van Race-spellen, maar dit interesseert mij wel eigenlijk. Is dit net zoiets als Race driver Grid? Dat is namelijk echt top! Ik ga dit spel zeker in de gaten houden, en misschien koop ik hem wel. Mara dat zie ik nog wel, wanneer komt hij eigenlijk uit? Of is hij al uit? :7

Ongeveer dezelfde Engine, maar dan veel meer op modder en gravel, en minder asfalt. 10 september komt ie uit. Ik wil 'm dan gaan kopen. Als je niet helemaal overtuigd bent, wacht dan even een paar dagen en dan kom ik met een uitslag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik houd normaal gesproken niet van Race-spellen, maar dit interesseert mij wel eigenlijk. Is dit net zoiets als Race driver Grid? Dat is namelijk echt top! Ik ga dit spel zeker in de gaten houden, en misschien koop ik hem wel. Mara dat zie ik nog wel, wanneer komt hij eigenlijk uit? Of is hij al uit? :7

Ongeveer dezelfde Engine, maar dan veel meer op modder en gravel, en minder asfalt. 10 september komt ie uit. Ik wil 'm dan gaan kopen. Als je niet helemaal overtuigd bent, wacht dan even een paar dagen en dan kom ik met een uitslag.

10 september? Dan kan ik hem mooi voor mijn verjaardag vragen, als ik volledig overtuigd ben, ik ben namelijk 10 september jarig! :D

Ik ben inderdaad nog niet 100% overtuigd, dus ik ga inderdaad nog even wachten op rencensies van bijvoorbeels insidegamer of van andere forums. Daarna ga ik er nog wel goed over nadenken! :)

Link to comment
Delen op andere websites

van de screens die ik heb gezien ziet eht er echt realistisch uit, water reageert realistisch, gravel ook.

Hier kunnen de high res games zoals forza en gt5 een puntje aan zuigen, deze game kan het antwoord zijn voor wat er als pc gamer mogelijk is, namelijk veel meer dan op een console

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand ook de demo gespeeld?

@FF: misschien moet je die dan eerst spelen. Het geeft je een hele goede indruk van het spel.

Ik heb hem gespeeld, en een filmpje er van gemaakt. Alleen youtube werkt niet mee met het uploaden... :N

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Even een bumpje :engel:

Over 2 dagen komt DiRT 2 uit. Gaan jullie hem ook halen op de dag? Het schijnt de beste race-game van het jaar te zijn, en vele reviews (onderandere van Gamekings en Gametrailers) zijn allemaal heel positief.

Link to comment
Delen op andere websites

nee, ik ga hem niet halen, ten eerste omdat de pc versie pas de 30e is. Ik zal hem dan wss gaand ownloaden, er zit GFWL in, er kwam geen pc demo en hij komt ook nog eens later uit, genoeg redenen om dat niet te doen, ik ga shift, die in oktober uitkomt dacht ik daarintegen wss wel kopen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...