Gijsso Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 Idd, maar was Dirt niet gewoon dirt? volgens mij stond er bij de naam geen 'colin mcrae' meer, mss dat ze het nu uit respect doen. Er staat nog steeds Colin McRea boven. Maar deze keer, omdat McRea overleden is, is Ken Block de grote man. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 idd, ik speelde het net en zag het idd. maar imo is de naam 'colin mcrae' een beetje weggevallen. In DiRT deed colin mcrae ook geen stemmen meer, die deed travis pastrana allemaal geloof ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 idd, ik speelde het net en zag het idd.maar imo is de naam 'colin mcrae' een beetje weggevallen. In DiRT deed colin mcrae ook geen stemmen meer, die deed travis pastrana allemaal geloof ik. Volgens mij ook, maar in races was CMR altijd iets van in de top 3, net als Pastrana. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Eergisteren is bekend geworden dat wij vanaf 10 september kunnen gaan genieten van DiRT 2. BRON Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 mooi, maar ik heb nu nog alleen maar rally gezien, ik hoop dat e buggys enzo er wel inzitten, dat was echt lachen, ik heb dirt uitgespeelt en latijd als ik het doe ga ik voor hillclimb, de 20 kilometer pikes peak, onmogelijk om die foutloos te doen, maar wel leuk. Die disciplines maakten DiRT DiRT, en dat moetne ze doorzetten, nu je ze kunt upgraden(wat hoop ik wel verschillend is, meer vermogen maar mindere betrouwbaarheid) is het nog vetter. Hoop niet da tje levels hebt, maar dat er een hoop verschillende zijn met verschillende karakteristieken(wow, das een mond vol), anders rijd je straks als je de beste upgrades hebt met 2 vingers in de neus naar de overwinning, end at is niet leuk. Dat was ook zo Goed aan DiRT, ze wisten de spanning erin te houden. Ik hoop dat er veel meer autos in zitten, ik vond dat in DiRT toch wel ene beetje mager. Ook leuk is als je een eigen team hebt, zoals in GRiD, kan je je eigen autos inzetten ed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 Ga hem zeker kopen voor PS3. Dit soort racegames vind ik nou leuk. Hij zal vast wel €64,99 kosten, Ik ga denk ik eerst maar een race stuur kopen... Dan kan ik mooi genieten van Dirt 2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juli 2009 mooi, maar ik heb nu nog alleen maar rally gezien, ik hoop dat e buggys enzo er wel inzitten, dat was echt lachen, ik heb dirt uitgespeelt en latijd als ik het doe ga ik voor hillclimb, de 20 kilometer pikes peak, onmogelijk om die foutloos te doen, maar wel leuk. Die disciplines maakten DiRT DiRT, en dat moetne ze doorzetten, nu je ze kunt upgraden(wat hoop ik wel verschillend is, meer vermogen maar mindere betrouwbaarheid) is het nog vetter.Hoop niet da tje levels hebt, maar dat er een hoop verschillende zijn met verschillende karakteristieken(wow, das een mond vol), anders rijd je straks als je de beste upgrades hebt met 2 vingers in de neus naar de overwinning, end at is niet leuk. Dat was ook zo Goed aan DiRT, ze wisten de spanning erin te houden. Ik hoop dat er veel meer autos in zitten, ik vond dat in DiRT toch wel ene beetje mager. Ook leuk is als je een eigen team hebt, zoals in GRiD, kan je je eigen autos inzetten ed. Als ik het goed heb gezien waren er een aantal buggy's in wat trailers. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 (bewerkt) Kijk maar in de E3 trailers (hoofdpost ). Daar zie je ze zat. 10 september is net na mijn verjaardag. Maar dan krijg ik m'n laptop en dat kost veel, maar ik ga echt proberen om 'm te kopen rond die tijd. Nog meer nieuws. De officiele site is geüpdatet. Is nu nog mooier, en er staat daar flink wat mooie plaatjes. Je kunt zien dat Nederland een vrij groot land is voor de CMR serie. Nederland is daar lekker groot. Maar ik geloof dat de Nederlandse gamers qua percentage het meeste racen http://www.dirt2game.com/ Bewerkt: 20 juli 2009 door GTAGijsso Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 idd mooie plaatjes, maar zie ik dat nou goed? zit er een Nissan GTR in? Zo te zien aan de screens kun je ook je eigen livery gebruiken, dus is je auto altijd uniek. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 idd mooie plaatjes, maar zie ik dat nou goed? zit er een Nissan GTR in? Misschien voor Rallycross. Hij lijkt er inderdaad wel veel op. De kans is ook groot want in een screen, kun je heel goed een Porsche zien. En een GT-R is een 911 killer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Er staan ook weer 2 nieuwe filmpjes op de site. Battersea rallycross en een Wii trailer, in eerstgenoemde is goed te zien hoe je auto gemodificeerd kan owrden, de Evo die je zelf volgt heeft een adere achterspoiler misschien ook wel leuk om ene lijstje bij te houden welke autos erin komen, de we in de trailers hebben gezien. Deze heb ik iig al gezien: Mitsubishi lancer Evo X Nissan GTR Subaru impreza WRX-STi(nieuwe en oude) Colin McRae R4 Mitsubishi Montero(De laatste Dakar wagen) Toyota Tundra BMW Z3 ik heb er wel meer gezien, maar die kon ik niet ontcijferen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 20 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juli 2009 Bedankt. Heb ze gelijk in de hoofdpost geplaatst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 de site heeft een flinke makeover gekregen, er staat nu veel meer info op. Je kunt, zoals het er staat je autos modificeren zodat ze legaal zijn voor andere events, echt vet! En de upgrades lijken ook niet weinig te zijn, begin steeds meer zin in het spel te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 9 augustus 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Dat was volgens mij al bekend, maar dat stond nog niet op de site. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 het was idd al bekent, alleen nu is het duidelijker Volgens mij waren de gamemodes nog niet bekent en dat je auto's voor andere klasses legaal kon maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.