j0uk3 Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik heb hem voor mijn PSP, Ik zag op internet dat de graphics wel goed waren voor de PSP... Maar het is een dikke tegenvaller (PSP) De graphics zijn waardeloos Maar ik denk dat ik hem binnenkort ook maar voor de PS3 ga halen... Dan weet ik zkers dat ik goed zit! 8,5/10 (PS3) 7/10 (PSP) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 Tot hoe hoog kan je levelen ik zit nu ergens in de 40.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 Ik zit nu al op iets van 65 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 wanneer komt hij nou eigenlijk op de pc uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 Ergens in december. Precies weet men nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2009 Het is in iedergeval een vette game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2009 haha okee, dat word dus ergens februari, het zal wel weer as usual uitgestelt worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 7 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2009 Nee. Het was eerst ongeveer dezelfde dag als de PS3/X360, maar toen is het uitgesteld. Maar ik geloof op 10 december. Codemasters kennende zal dat niet veel ernaast zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2009 (bewerkt) Hoeveel parcours zitten er nu eigenlijk in de game? Bewerkt: 7 oktober 2009 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weaponmr Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2009 Hoeveel parcours zitten er nu eigenlijk in de game? een stuk of 30 ofzo? Inclusief dat een groot gedeelte van de banen (ong. 7-8km) ook in 2en is gehakt en dat je dan het eerste of het laatste stuk kan spelen. In Allstar events krijg je dan de 2 delen los en de lange baan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2009 Ik kwam nog een geweldig filmpje tegen van Ben Buja op youtube: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 12 oktober 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 oktober 2009 Dat is zeker wel een mooi filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 oktober 2009 Als die veringen dan niet verrot gaan dan weet ik het ook niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Velaro Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 Deze komt sowieso nog eens bij mij in huis. De demo vond ik echt fantastisch. De combinatie tussen realisme en arcade is net goed. Als ik hem ergens voor €30 kan krijgen koop ik hem meteen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 31 oktober 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2009 Deze komt sowieso nog eens bij mij in huis. De demo vond ik echt fantastisch. De combinatie tussen realisme en arcade is net goed. Als ik hem ergens voor €30 kan krijgen koop ik hem meteen! Ik zou zeggen kijk voor een tweedehands exemplaar. Ik had hem voor 45 euro twee weken na de release. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.