Jump to content

Het grote PSP topic


Insanity Prawn Boy

Recommended Posts

Psp krijgt gps-accescoire

Nu nog een uitbreiding dat je een broodrooster kan aansluiten en het is de perfecte kampeervriend, een beetje nutteloos als je het mij vraagt.. :zz:

Ik vind het best een goed idee, Niet iedereen kan een GPS in zijn auto kopen, Dus is een PSP daar wel een goed inatief voor... :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 504
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tunix

    45

  • Rullez

    39

  • The GamerII

    35

  • SamShine

    32

Ik vind het best een goed idee, Niet iedereen kan een GPS in zijn auto kopen, Dus is een PSP daar wel een goed inatief voor... :sigaar:

Het lijkt me sterk dat iemand die alleen naar een GPS-systeem op zoek is een PSP aanschaft.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het best een goed idee, Niet iedereen kan een GPS in zijn auto kopen, Dus is een PSP daar wel een goed inatief voor... :sigaar:

Het lijkt me sterk dat iemand die alleen naar een GPS-systeem op zoek is een PSP aanschaft.. :7

Enw at nou als de mensen er al een hebben, Op willen game muziek enz enz willen doen. Dan is dit wel handig...

Link to comment
Delen op andere websites

En wat nou als de mensen er al een hebben, op willen game muziek enz enz willen doen. Dan is dit wel handig...

Dan is mijn tost-uitbreiding ook handig... Het gaat er om dat het een gameconsole (handheld) is, Sony komt er met allemaal bull op wat niks met gaming te maken heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

En wat nou als de mensen er al een hebben, op willen game muziek enz enz willen doen. Dan is dit wel handig...

Dan is mijn tost-uitbreiding ook handig... Het gaat er om dat het een gameconsole (handheld) is, Sony komt er met allemaal bull op wat niks met gaming te maken heeft.

Tja... Ze moeten toch ergens winst vandaan halen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

En wat nou als de mensen er al een hebben, op willen game muziek enz enz willen doen. Dan is dit wel handig...

Dan is mijn tost-uitbreiding ook handig... Het gaat er om dat het een gameconsole (handheld) is, Sony komt er met allemaal bull op wat niks met gaming te maken heeft.

SOny komt met iets(dat beter is dan sommige consoles).En waarom moet het altijd met gaming te maken hebben :duh: Nu kun je tenminste muziek afspelen(zonder een ipod te kopen)films bekijken(zonder een dvd recorder te kopen)op internet zitten,spellen spelen,gps kopen(is goed voor met de fiets :clown: )en foto's trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

En waarom moet het altijd met gaming te maken hebben :duh:

Waarom is het anders een gameconsole? :cab:

De grootste fout van Sony in de handheldmarkt is het feit dat ze zich teveel op de non-gaming kant richten, daardoor vielen de verkopen zo tegen. Sinds ze zich iets meer op de games gingen focussen stegen de verkoopcijfers ook, nu maken ze weer precies dezelfde fout. Al die extras zijn leuk, maar onnodig bij een gameconsole. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

En waarom moet het altijd met gaming te maken hebben :duh:

Waarom is het anders een gameconsole? :cab:

De grootste fout van Sony in de handheldmarkt is het feit dat ze zich teveel op de non-gaming kant richten, daardoor vielen de verkopen zo tegen. Sinds ze zich iets meer op de games gingen focussen stegen de verkoopcijfers ook, nu maken ze weer precies dezelfde fout. Al die extras zijn leuk, maar onnodig bij een gameconsole. ;)

Psp is een gameconsole en een mp3/digitale camera/gps/dvd recorder/internetserver :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

En waarom moet het altijd met gaming te maken hebben :duh:

Waarom is het anders een gameconsole? :cab:

De grootste fout van Sony in de handheldmarkt is het feit dat ze zich teveel op de non-gaming kant richten, daardoor vielen de verkopen zo tegen. Sinds ze zich iets meer op de games gingen focussen stegen de verkoopcijfers ook, nu maken ze weer precies dezelfde fout. Al die extras zijn leuk, maar onnodig bij een gameconsole. ;)

Psp is een gameconsole en een mp3/digitale camera/gps/dvd recorder/internetserver :clown: .

Dan is het maar voor een heel klein deel een gameconsole. Ik ben het met Jowx eens, maar ik vind alle functies wel leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

En wat nou als de mensen er al een hebben, op willen game muziek enz enz willen doen. Dan is dit wel handig...

Dan is mijn tost-uitbreiding ook handig... Het gaat er om dat het een gameconsole (handheld) is, Sony komt er met allemaal bull op wat niks met gaming te maken heeft.

Een kleine verbetering, Jowx :engel: De PSP is een multimedia-apparaat. Netals de PS2 :Y Een multifunctionele apparaat. Tegenwoordig word het niet eens meer als een handheld gezien, maar als een Alles-In-1 apparaat :?

Waar je wel gelijk in hebt, is dat het nergens op slaat. Waarom al die extra's erin zetten? :?

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

En wat nou als de mensen er al een hebben, op willen game muziek enz enz willen doen. Dan is dit wel handig...

Dan is mijn tost-uitbreiding ook handig... Het gaat er om dat het een gameconsole (handheld) is, Sony komt er met allemaal bull op wat niks met gaming te maken heeft.

Een kleine verbetering, Jowx :engel: De PSP is een multimedia-apparaat. Netals de PS2 :Y Een multifunctionele apparaat. Tegenwoordig word het niet eens meer als een handheld gezien, maar als een Alles-In-1 apparaat :?

Waar je wel gelijk in hebt, is dat het nergens op slaat. Waarom al die extra's erin zetten? :?

Ik denk dat het dan meer verkoopt. Meer mensen willen een apparaat waar je muziek mee kan luisteren, kan gamen etc. dan een apparaat waarmee je alleen kan gamen. Goed voor de verkoopcijfers dus. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geruchten op mijn school gehoord dat als je vaak achter je handheld (PSP) zit, dat je ogen dan extra slecht kunnen worden. Vinden jullie dat het waar is? Ik heb mijn psp sinds kort, en vermijd hem nu vaak. Want ikzelf vind dat mijn ogen toch wel iets achteruit zijn gegaan de laatste 5 maanden (-0,3)

Apple-Mac

>>> Door Jowx: Topics samengevoegd.<<<

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geruchten op mijn school gehoord dat als je vaak achter je handheld (PSP) zit, dat je ogen dan extra slecht kunnen worden. Vinden jullie dat het waar is? Ik heb mijn psp sinds kort, en vermijd hem nu vaak. Want ikzelf vind dat mijn ogen toch wel iets achteruit zijn gegaan de laatste 5 maanden (-0,3)
Vage geruchten... Het zou sowieso niet aan de PSP zelf kunnen liggen, want dan was gamen in het algemeen, computeren en TV kijken slecht voor je ogen, wat het ook vast wel zou zijn, maar niet zo heel erg.

Ik denk dat je ogen eerder niet tegen snelle lichtflitsen kunnen, die wel is in games kunnen voorkomen. Ik denk dat je beter op een goed, representatief onderzoek kan gaan wachten, want een paar geruchten op jou school zijn niet zo heel betrouwbaar. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

nieuwe Firmware.

Er bestaat een nieuwe firmware(kun je maar updaten als je 3.11 hebt)

Maar ik heb het nog niet uitgeprobeerd omdat ik maar juist 3.11 heb.

Voor de intreseerde ga naar 'instellinge' en dan 'software updaten'.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag is eindelijk de Go!cam (Foto- / Videocamera voor de PSP) uitgekomen! :eten:

Alleen vraag ik me af waar hij te koop zou komen, want ik kan er nog niks over lezen op internet.

Ik had verwacht dat er op de officieële site van Sony wel nieuws over de camera de lezen was...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...