-Omar- Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Ik ga ook een PSP kopen! Maar wat voor games vinden jullie leuk?!? Ik vind haast alles leuk hoor. Ik heb een oneindig budget. Noem gewoon games die jullie leuk vinden. Bedankt MVG, OmarM Reageren
Big Playahh Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Ik ga ook een PSP kopen! Maar wat voor games vinden jullie leuk?!? Ik vind haast alles leuk hoor. Ik heb een oneindig budget. Noem gewoon games die jullie leuk vinden.Bedankt MVG, OmarM gta medal of honor daxter tekken forumle 1 06 Reageren
gammie_ Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Ik ga ook een PSP kopen! Maar wat voor games vinden jullie leuk?!? Ik vind haast alles leuk hoor. Ik heb een oneindig budget. Noem gewoon games die jullie leuk vinden.Bedankt MVG, OmarM Die ik tot nu toe gespeeld heb, en erg leuk vind: Ratchet & Clank - Size Matters Gta VC stories Gta LC stories Reageren
Venzio Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Ik ga ook een PSP kopen! Maar wat voor games vinden jullie leuk?!? Ik vind haast alles leuk hoor. Ik heb een oneindig budget. Noem gewoon games die jullie leuk vinden.Bedankt MVG, OmarM Ik vind Syphon Filter Dark Mirror (Afgekort SF:DM) echt een top game vooral online is heel leuk zelf vind ik de Gta's op de PSP tegenvalen Fifa en Pes zijn ook wel leuk ik heb zelf : GTA:LCS GTA:VCS SF:DM Bijna alle Need For Speeds's op Carbon na Fifa Street 2 Fifa 07 en nog een paar maar weet niet welke zelf zou ik voor SF:DM gaan je bent er online zoet mee maar offline ook online vind ik het leukst waar je Tot T3 kan levelen ( zelf T2 ) je moet voordat je dat kan zijn 9 omhoog en je hebt er 10 je begint bij R0 dan na R1 R2 R3 01 02 03 04 T1 T2 en dan T3 je hebt ook verschillende wapens en je moet ongeveer 2580 kills voor T2 en ong 3000 voor T3 ik hoop dat je hem koopt dan kunnen we samen spelen Groetjes Venzio. Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Ik heb een psp screen protector gekocht, en net aangebracht op mijn psp alleen nu heb ik allemaal van die luchtbelletjes op mijn scherm. heb ik nu iets verkeerds gedaan? Hoe kan ik dit oplossen want het heeft me wel 13 euro gekost Edit: nog even iets anders. Ik heb net op de officiële psp site (waar ik al op geregistreerd ben) een demo game gratis gedownload. Alleen dan kun je hem dus downloaden, dat heb ik gedaan en vervolgens kan ik nergends meer die game vinden alleen op die site daar staat dat ik hem gedownload heb... Bij vragenlijst stond ook een vraag met waar het gedownloade bestand dan staat maar dan zeggen hun dat je dat in het begin kon aangeven. Maar dat heb ik dus nooit gehad. Bewerkt: 15 maart 2008 door Global Reageren
Rullez Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Ik heb een psp screen protector gekocht, en net aangebracht op mijn psp alleen nu heb ik allemaal van die luchtbelletjes op mijn scherm. heb ik nu iets verkeerds gedaan? Hoe kan ik dit oplossen want het heeft me wel 13 euro gekost Edit: nog even iets anders. Ik heb net op de officiële psp site (waar ik al op geregistreerd ben) een demo game gratis gedownload. Alleen dan kun je hem dus downloaden, dat heb ik gedaan en vervolgens kan ik nergends meer die game vinden alleen op die site daar staat dat ik hem gedownload heb... Bij vragenlijst stond ook een vraag met waar het gedownloade bestand dan staat maar dan zeggen hun dat je dat in het begin kon aangeven. Maar dat heb ik dus nooit gehad. Ik heb ook zo'n protector gekocht. En als het goed is heb je er ook een zwart staaltje bij gehad. Daarmee kan je de luchtbelletjes eruit strijken. Overigens over dat download probleem. Als je Vista heb. Staat hij in de map 'Downloads' Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Ik heb ook zo'n protector gekocht. En als het goed is heb je er ook een zwart staaltje bij gehad. Daarmee kan je de luchtbelletjes eruit strijken. Overigens over dat download probleem. Als je Vista heb. Staat hij in de map 'Downloads' Nee ik heb er geen staaltje bij gehad en heb het ook al met een liniaal geprobeerd, maar dat werkt ook niet... En over de download ik heb windows xp en ook een mapje met downloads maar daar staat het niet in ook niet onder programma's :S Reageren
Rullez Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 Ik heb ook zo'n protector gekocht. En als het goed is heb je er ook een zwart staaltje bij gehad. Daarmee kan je de luchtbelletjes eruit strijken. Overigens over dat download probleem. Als je Vista heb. Staat hij in de map 'Downloads' Nee ik heb er geen staaltje bij gehad en heb het ook al met een liniaal geprobeerd, maar dat werkt ook niet... En over de download ik heb windows xp en ook een mapje met downloads maar daar staat het niet in ook niet onder programma's :S Tja een andere manier zou ik niet weten om de lucht belletjes eruit te halen. Ik heb het namelijk met het bijbehorende staaltje gedaan. Overigens kan je misschien op Start drukken -> en dan zoeken gebruiken. -> Dan typ je de naam van de demo in. En dan kijken of Windows hem wel vind. Reageren
gammie_ Geplaatst: 15 maart 2008 Rapport Geplaatst: 15 maart 2008 (bewerkt) Dat heb ik gedaan maar is er niks gevonden bij zoeken... Ik heb maar een mail gestuurd naar die site, weet het anders ook niet meer. Wel vreemd allemaal want ik heb het gewoon gedownload maar er word nergends verteld/gevraagd waar ik het opgeslagen wil hebben of waar het dan moet staan... Edit: ik heb het al opgelost. Ik had namelijk mijn psp nog aan een usb kabeltje dus hij heeft alles dus meteen gedownload naar me psp Bewerkt: 15 maart 2008 door Global Reageren
DJRobin Geplaatst: 21 maart 2008 Rapport Geplaatst: 21 maart 2008 Ik ga ook een PSP kopen! Maar wat voor games vinden jullie leuk?!? Ik vind haast alles leuk hoor. Ik heb een oneindig budget. Noem gewoon games die jullie leuk vinden.Bedankt MVG, OmarM Leuke games zijn : GTA VCS & LCS Fifa street Medal of honour(heeft volgens mijn vriend niet zo'n mooie graphics maarja.) Reageren
Venzio Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Ik heb een psp screen protector gekocht, en net aangebracht op mijn psp alleen nu heb ik allemaal van die luchtbelletjes op mijn scherm. heb ik nu iets verkeerds gedaan? Hoe kan ik dit oplossen want het heeft me wel 13 euro gekost Heb je hem er wel goed op gedaan dus ik bedoel dat hij je hem strak vast houdt en niet dat je hem zo vast houdt dat het een beetje naar beneden hangt en anders moet je tog naar de winkel of ze het daar doen of voor het staaltje vragen Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Heb je hem er wel goed op gedaan dus ik bedoel dat hij je hem strak vast houdt en niet dat je hem zo vast houdt dat het een beetje naar beneden hangt en anders moet je tog naar de winkel of ze het daar doen of voor het staaltje vragen Ja ik had hem zelf er nog weer opnieuw erop geplakt en strakker, zelfs nog met mijn kleine linieal erover heen gestreken, heeft een beetje geholpen. Je ziet nog maar een paar kleine luchtbelletjes maar die vallen niet op onder het spelen gelukkig. Volgende keer laat ik het wel bij een winkel doen. Reageren
Forever GTA Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Heb een vraagje: Op de psp komen games uit die ik wel leuk vind maar wil ze groter zien en spelen, kan je de psp aansluiten op je tv? en kan je ook zonder batterijen spelen>oplader dus en hoe lang is de duur dat je kan spelen dan. Reageren
Rullez Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Het is mogelijk om je PSP aantesluiten, maar dan moet je wel de PSP Slim'n Lite hebben. Dan moet je een kabeltje kopen. Die plug je er dan in en klaar. Dan nog over je andere vraag, maar die vond ik nog al vaag bedoel je dat je zonder batterijen in je PSP en dan met oplader erin wilt spelen? Nou ik denk niet dat dit mogelijk is, want je moet er simpelweg batterijen in hebben. Wat wel kan is je batterijen erin. En dan te gelijk opladen. Let er wel op dat je leeftijdsduur van je batterijen sneller zullen gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.