Jump to content

[Wens] Verkeer


Dippie

Recommended Posts

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    21

  • thebig

    11

  • Maarten11

    10

  • Dippie

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Rotondes zal je niet echt vaak zien in Los Santos denk ik hoor :7

Bordjes met afslagen had je grotendeels ook al in IV ;)

En dat met die bekeuringen lijkt me wel een goed idee, alleen lijkt het me een beetje vaag als je word ''bekeurd'' voor bijvoorbeeld het afvuren van een wapen.

Maar misschien als ze de stad opnieuw ontwerpen wel.(net zoals ze bij GTA IV Liberty City opnieuw 'maakten')

Als je schiet dan krijg je 2 sterren.

Dan kunnen ze toch ook doen dat als je schiet twee sterren krijgt. blij.gif

Daar dacht ik ook al aan, :)

Ja en als ze je bij 6 sterren niet kunnen vinden, dat ze na een kwartier stoppen met zoeken en dat als je de stad bewandelt overal posters hangen met jou gezicht en wanted eronder :schater:

Net zoals in Assassin's Creed.Leuk idee. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Jup, of eventueel dat je ster half flikkert als je het risico loopt een boete te krijgen. Dat is niet echt het probleem.

Dat lijkt mij ook wel wat. Net als wat je altijd hebt als je een pay 'n spray verlaat na een bepaald aantal sterren. En dan kunnen ze misschien ook politievoertuigen op de radar weergeven als je het risico loopt een boete te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Jup, of eventueel dat je ster half flikkert als je het risico loopt een boete te krijgen. Dat is niet echt het probleem.

Dat lijkt mij ook wel wat. Net als wat je altijd hebt als je een pay 'n spray verlaat na een bepaald aantal sterren. En dan kunnen ze misschien ook politievoertuigen op de radar weergeven als je het risico loopt een boete te krijgen.

Boetes lijken mij een leuk idee :)

Verder hoop ik toch echt op een spitsuren-systeem, en een midweek-weekend-systeem. In de midweek rijden er meer vrachtwagens en forenzen, en in het weekend zijn er meer mensen die een dagje uit gaan, naar bijvoorbeeld een museum. Het zou helemaal mooi zijn als parkeerterreinen bij bijvoorbeeld een museum in het weekend voller staat dan op een gewone werkdag.

Misschien is het zelfs mogelijk dat er vakanties in het spel zit. In de vakantie zijn er ook veel meer dagjesmensen.

Link to comment
Delen op andere websites

Boetes komen er waarschijnlijk toch niet in. Veel mensen klaagden dat GTA IV al véél te realistisch was en niet 'leuk' genoeg was. Het zou raar zijn als R* het dan nu nog realistischer zou maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Liever wel, als mensen GTA IV té realistisch vonden dan kunnen ze zich ook gaan amuseren met genoeg wat onrealistische alternatieven als SR3 en JC2, ik heb liever een realistische V, hop hop met die boetes :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, ik zou het ook wel leuk vinden dat het realistisch is. Maar het moet ook niet té worden. Dan kan je geen stap zetten zonder een wanted level te krijgen.(of net zoals in IV, dat je door je vrienden om de 5 sec word gebeld om uit te gaan. Het word dan gwn iets dat je irriteert na een tijdje.) Ik heb liever gwn het realisme uit IV. Als ze boetes gaan doen zullen ze mischien 20% van hun fanbase blij maken. En tsja ze moeten toch geld verdienen. En daarom denk ik dat er geen boete systeem komt.

Bewerkt: door Redfire18
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het fijn vinden als ze het Boete-systeem van Midnight Club Los Angeles hergebruiken. Daar kreeg je ook een boete als je bijvoorbeeld spookreed, of te hard reed.

Je kon dan naar de kant gaan en dan zag je een kleine cutscene dat meneer de agent jouw een boete gaf. Dat vond ik altijd wel mooi gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Het spelplezier moet er wel in blijven hé. Ik ben het liefst zo snel mogelijk op de plaats van bestemming zonder dat ik me aan allerlei verkeersregels moet houden. Boetes voor spookrijden kan ik me nog wel indenken en het is ook niet de fijnste manier om op de plaats van bestemming te komen lijkt me. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Niets weerhoudt je daar dan ook van hè? Je zit enkel in de problemen als je gepakt wordt, want dat hebben de meeste hier blijkbaar nog niet helemaal door. Daar zit hem ook het plezier nog, je kunt overtredingen begaan, maar als je niet gepakt wordt heb je toch ook helemaal geen problemen? ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Dan moet je altijd nog van de politie af zien te komen. Ze kunnen je op een snelweg achterna zitten en je ook nog eens opwachten bij de volgende afrit. Als ik op de plaats van bestemming wilt komen wil ik dit soort situaties liever vermijden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie geen probleem. Volgens mij zijn er genoeg manieren om boetes te vermijden, als R* het maar goed genoeg speelt. Dit is wat ik denk:

Als eerste moeten er veel minder agenten op straat zijn. 99% van de tijd dat je in het echt op straat loopt, kom je geen politieagenten tegen. Dus al ze minder agenten op straat laten lopen, heb je al heel wat minder kans om een boete te krijgen voor te snel te rijden, door het rood te rijden of tegen iemand te rijden.

Natuurlijk heeft men daar dingen op gevonden, zoals camera's en flitspalen. Daarmee kom ik aan het tweede punt: vanaf nu moeten nummerplaten een belangrijke rol spelen én uniek zijn. Camera's en flitspalen registreren namelijk je nummerplaat en je overtreding. Daarna stuurt men een boete door naar het adres dat gelinkt is aan die nummerplaat. Die dingen verhogen de kans dan weer op een boete, maar zijn makkelijk te vermijden.

Wanneer je een auto steelt en te snel rijdt, zal die boete natuurlijk niet naar jou worden gezonden, maar naar de eigenlijke eigenaar van de auto. Dus met een gestolen auto doorkruis je het hele land zonder ook maar last te hebben van boetes. Dat ligt natuurlijk anders als we aannemen dat je auto's gaat kunnen kopen. Die zijn wel op jou naam geregistreerd en dus krijg jij die boetes ook. Als je dus met je eigen auto rijdt, zit er niet veel anders op dan rustig te rijden. Tenzij je in staat gaat zijn valse nummerplaten te bestellen of je auto niet aan te geven.

Maar ook met gestolen auto's moet je oppassen, want de oorspronkelijke eigenaar gaat dit niet zomaar laten gebeuren. De auto zal geseind worden en als je te lang dezelfde auto houdt, durft de politie wel eens achter je aan te komen.

Dat wordt dan weer simpel opgelost door regelmatig van auto te veranderen :tu:

Je moet wel oppassen dat er soms wél een politieagent voorbij kan rijden en dat die je achterna kan zitten als hij je betrapt. Zoals gezegd is dit maar 1% van de tijd.

Dit lijkt me het enige realistische systeem dat ook de kans geeft om boetes te vermijden en je zo snel als je wilt door de stad te bewegen. Ik ben er mij van bewust dat het niet makkelijk is om het te programmeren, maar ik denk dat andere systemen je niet zoveel ruimte bieden.

Voor de mensen die van gevechten met de politie houden en bang zijn dat dit niet meer gaat kunnen, aangezien er minder politie op de straat loopt: geen paniek. Wanneer je écht iets fout doet, zoals spookrijden, een kettingbotsting veroorzaken, granaten uit je auto smijt of in het wilde weg iedereen neerschiet, denk ik wel dat de kans erin zit dat omstaanders de politie bellen. Dus de gevechten met de politie ga je niet moeten missen.

Link to comment
Delen op andere websites

En niet vergeten: mochten boetes worden opgestuurt, dan kun je nog altijd zelf kiezen om ze te betalen of niet. Doe je het niet, krijg je toch stilletjes aan problemen, bouw je een extra pagina aan je strafblad in de politie-database etc... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie geen probleem. Volgens mij zijn er genoeg manieren om boetes te vermijden, als R* het maar goed genoeg speelt. Dit is wat ik denk:

Als eerste moeten er veel minder agenten op straat zijn. 99% van de tijd dat je in het echt op straat loopt, kom je geen politieagenten tegen. Dus al ze minder agenten op straat laten lopen, heb je al heel wat minder kans om een boete te krijgen voor te snel te rijden, door het rood te rijden of tegen iemand te rijden.

Natuurlijk heeft men daar dingen op gevonden, zoals camera's en flitspalen. Daarmee kom ik aan het tweede punt: vanaf nu moeten nummerplaten een belangrijke rol spelen én uniek zijn. Camera's en flitspalen registreren namelijk je nummerplaat en je overtreding. Daarna stuurt men een boete door naar het adres dat gelinkt is aan die nummerplaat. Die dingen verhogen de kans dan weer op een boete, maar zijn makkelijk te vermijden.

Wanneer je een auto steelt en te snel rijdt, zal die boete natuurlijk niet naar jou worden gezonden, maar naar de eigenlijke eigenaar van de auto. Dus met een gestolen auto doorkruis je het hele land zonder ook maar last te hebben van boetes. Dat ligt natuurlijk anders als we aannemen dat je auto's gaat kunnen kopen. Die zijn wel op jou naam geregistreerd en dus krijg jij die boetes ook. Als je dus met je eigen auto rijdt, zit er niet veel anders op dan rustig te rijden. Tenzij je in staat gaat zijn valse nummerplaten te bestellen of je auto niet aan te geven.

Maar ook met gestolen auto's moet je oppassen, want de oorspronkelijke eigenaar gaat dit niet zomaar laten gebeuren. De auto zal geseind worden en als je te lang dezelfde auto houdt, durft de politie wel eens achter je aan te komen.

Dat wordt dan weer simpel opgelost door regelmatig van auto te veranderen :tu:

Je moet wel oppassen dat er soms wél een politieagent voorbij kan rijden en dat die je achterna kan zitten als hij je betrapt. Zoals gezegd is dit maar 1% van de tijd.

Dit lijkt me het enige realistische systeem dat ook de kans geeft om boetes te vermijden en je zo snel als je wilt door de stad te bewegen. Ik ben er mij van bewust dat het niet makkelijk is om het te programmeren, maar ik denk dat andere systemen je niet zoveel ruimte bieden.

Voor de mensen die van gevechten met de politie houden en bang zijn dat dit niet meer gaat kunnen, aangezien er minder politie op de straat loopt: geen paniek. Wanneer je écht iets fout doet, zoals spookrijden, een kettingbotsting veroorzaken, granaten uit je auto smijt of in het wilde weg iedereen neerschiet, denk ik wel dat de kans erin zit dat omstaanders de politie bellen. Dus de gevechten met de politie ga je niet moeten missen.

Ik kan je verzekeren, daar waar ik woon, daar kom je misschien 0,0001% van de tijd een politieauto tegen.

Ze moeten dan wel een verschil houden in stedelijk en niet stedelijk gebied. In stedelijk gebied rijden er meer politiewagens dan daarbuiten. En politiemotoren zouden ook wel weer vet zijn (maar dan zonder een pistool op de motor, zoals in SA) :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...