Dippie Geplaatst: 16 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 Ik ben persoonlijk iemand die voortdurend achteruit kijkt bij GTA's. ik ook! weet eigenlijk ook niet waarom Haha, ik kijk dan weer niet zo vaak achter me... Ik speel IV op de PC en heb de verkeersintensiteit op z'n hoogst staan, dus ik kan het me dan niet permitteren achterom te kijken. Dan bots ik sowieso op een andere auto ON: Het zou me ook leuk lijken als de stoplichten niet op tijd werken, maar op verkeersdrukte. Komt er van één kant geen auto, dan zal dat licht niet op groen springen. Dit bevordert de doorstroom van de andere wegen Ikzelf zou dus héél graag files willen zien, en een goed en duidelijk verschil tussen spits en de rest van de dag Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 Het zou me ook leuk lijken als de stoplichten niet op tijd werken, maar op verkeersdrukte. Komt er van één kant geen auto, dan zal dat licht niet op groen springen. Dit bevordert de doorstroom van de andere wegen Nou, zo werkt drie kwart van de lichten hier ook niet hoor, dus ik denk niet dat je daar op moet gaan rekenen ;P Wat wel eens zou mogen zijn logisch aangelegde wegen (als je eens kijkt naar de kaart van San Andreas begrijp je dat wel denk ik :3 ) Reageren
Dippie Geplaatst: 16 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 Nou, zo werkt drie kwart van de lichten hier ook niet hoor, dus ik denk niet dat je daar op moet gaan rekenen ;P Wat wel eens zou mogen zijn logisch aangelegde wegen (als je eens kijkt naar de kaart van San Andreas begrijp je dat wel denk ik :3 ) Ja, maar hier in Fryslân werken de meeste stoplichten wel zo Die springen op groen wanneer er verkeer is. Is er maar van één kant verkeer, dan kunnen die mooi doorrijden en hoeven ze niet voor een stoplicht te wachten, omdat voor de andere lichten geen auto's staan xD Dat vind ik trouwens maar irritant, stoplichten op tijd. Sta je voor een stoplicht, moet je wachten en dan staan er bij dat kruispunt verder geen auto's. Ja, de wegen mogen wel wat logischer aangelegd worden. In San Andreas was dat niet altijd het geval... Bedoel je dan alle wegen, of alleen de wegen buiten de steden bijvoorbeeld? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 16 februari 2012 Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 Gewoon alles, ik bedoel vooral de onlogisch aangelegde snelwegen in Bone County en Tierra Robada, die slaan echt nergens op... Wat doet die snelweg daar toch linksboven? Daar moet toch niemand zijn? Wel, zo zijn er wel meerdere weggetjes in San Andreas - die zijn er in IV met mindere mate, dat is zeker. Maar in Liberty City had je dan ook geen platteland buiten je stad liggen uiteraard. Reageren
Dippie Geplaatst: 16 februari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 februari 2012 (bewerkt) Ik heb hieronder de kaart nog maar even toegevoegd, van GTA SA. Die snelweg linksboven was wat doelloos inderdaad. Daarnaast is de oprit naast Las Venturas niet heel logisch. En die hele snelweg onderlangs dan. Trek die dan meteen rechtdoor van Los Santos naar San Fierro xD En dan heb je die weg die naar de Area 69 lijdt. Die konden ze beter vanaf het vliegveld erboven aan kunnen leggen naar de basis... En waarom komt er geen trein linksboven? Er ligt wel een snelweg, dus een trein had dan ook best gekund Maar goed, dit is een beetje offtopic Bewerkt: 16 februari 2012 door Doemar Reageren
Doetho Geplaatst: 17 februari 2012 Rapport Geplaatst: 17 februari 2012 Ja maar rond Area 69 heb je ook allemaal bergen enzo hè Dus dan is het wat logischer en realistischer als ze er omheen liggen en niet er strak tegen op, omhoog en dan weer steil naar beneden. Area 69 is ook (eigelijk) geheim bedoelt, dus dan is het wel zo logisch dat er een landweggetje naartoe gaat dan vanaf een vliegveld er strak naartoe:P Reageren
JerraGTA Geplaatst: 17 februari 2012 Rapport Geplaatst: 17 februari 2012 "Die snelweg linksboven was wat doelloos inderdaad. Daarnaast is de oprit naast Las Venturas niet heel logisch" Waarom? Wil je dat misschien uitleggen? + "En die hele snelweg onderlangs dan. Trek die dan meteen rechtdoor van Los Santos naar San Fierro xD" Ik vind dit juist wel een leuke route om van LS naar SF en andersom te rijden. Een rechte streep ziet er ook niet uit vind ik. Kijk maar als voorbeeld naar die "mooiste" fake GTA V map. Reageren
Wooods Geplaatst: 18 februari 2012 Rapport Geplaatst: 18 februari 2012 Wat ik zo pauper vind is dat je 's nachts boven de stad vliegt en allemaal van die rode/gele stipjes ziet alsof het intens druk is met wagens, daal je af blijkt er werkelijk geen hond te rijden. Dan denk ik van kom op.. Reageren
Maarten11 Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Bedoel je die weg bij Bayside? Die is inderdaad een beetje nutteloos. Bayside is sowieso nogal nutteloos. Je kunt er niks, behalve de Boating School. Terwijl Bayside best een mooi dorpje is. Ze hadden Bayside iets meer zuidelijker moeten maken, of wat meer te doen in Bayside. Ik hoop gewoon dat Rockstar het heel realistisch maakt. Het lijkt me idd wel mooi als het bijvoorbeeld tussen 7:00 en 9:00 en tussen 16:00 en 18:00 echt druk is op de snelwegen enzo. En dat het in weekenden over de hele dag wat drukker is, vooral rond uitgaansgelegenheden enzo, en bij het strand als het mooi weer is. En ook dat de parkeerplaatsen erom heen dan ook echt over vol zijn enzo. En, dit is misschien een beetje off-topic, maar ook dat je pedestrians in de zee en zwembaden ziet zwemmen. En dat je soms de strandwachters mensen uit het water ziet vissen en achter mensen aan rennen die zich misdragen Reageren
thebig Geplaatst: 19 februari 2012 Rapport Geplaatst: 19 februari 2012 Zeker dat mensen eens zwemmen, want het strand ziet er meteen een stuk minder uit als er niemand in het water ligt te baden of op het strand. Behalve als je in GTA SA eens een vriendin mee uitnam en in het water reed, had je nooit een zwemcompagnon. En die wachter is ook best grappig ;p En om dan toch nog wat ontopic te blijven: er kan inderdaad nog veel worden gedaan aan realisme van verkeer. Ik hoop dat R* er wat op vindt. Dan is het nog alleen maar wachten totdat je dat schijfje met GTA V op in je console/PC kunt schuiven. Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 24 maart 2012 Rapport Geplaatst: 24 maart 2012 1.Het zou leuk zijn als er eens in de tijd ergens random een straat word gerepareerd.. MAAR dat er even geen auto's doorheen rijden.. en dat voor een week bijv, *Ik weet dat dit in gta 4 ook is.. maar die straten blijven een bouwval..en het veranderd niet van plek* 2.Een auto museum met oude auto's die niet op straat rijden, ook niet waneer je er 1 steelt, Reageren
Merc Geplaatst: 25 maart 2012 Rapport Geplaatst: 25 maart 2012 (bewerkt) Als ik een auto steel, dan zie ik die auto ineens veel vaker door de GTA's heen rijden. Ik vind dat het realisme hiermee te niet gedaan wordt, zoveel mogelijk verschillende auto's is nog steeds het leukst. Bewerkt: 25 maart 2012 door Merc Reageren
thebig Geplaatst: 26 maart 2012 Rapport Geplaatst: 26 maart 2012 Dat had te maken met het algoritme (weet niet zeker of dat wel met een algoritme gaat, maar goed) waarmee de auto's in de buurt worden bepaald. Dat is deels gebaseerd op andere auto's die er al rijden. Als jij dus een zeldzame auto steelt, zal het veranderen en is het dus bijna zeker dat je nog een tweede tegenkomt. Het is inderdaad irritant en hopelijk kunnen ze het verhelpen. Reageren
MisterDM Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Geplaatst: 1 april 2012 Ik denk dat de snelwegen in de ochtend, middag en avond gewoon hetzelfde zijn netzoals in het normale LA. Wat vervelend was dat als je in SA op snelwegen reedt, dat je weleens geramdt kon worden door een auto. En zoals Phoenyxar al schreef, je hoefde even achterom te kijken en er stond een hele rij auto's voor je neus Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 1 april 2012 Rapport Geplaatst: 1 april 2012 Ik denk dat de snelwegen in de ochtend, middag en avond gewoon hetzelfde zijn netzoals in het normale LA. Wat vervelend was dat als je in SA op snelwegen reedt, dat je weleens geramdt kon worden door een auto. En zoals Phoenyxar al schreef, je hoefde even achterom te kijken en er stond een hele rij auto's voor je neus Dat is ind. waar.. ook in Gta 4 heb je daar last van, Ik had met een missie ook dat een auto ineens voor me neus spawnde.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.