Kloep Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Leuk foutje gevonden. ^^ Op deze locatie: staat dit bord: En dat terwijl je volgens mij toch echt Frankrijk ingaat, en niet Nederland. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 (bewerkt) Waarom is trouwens de Scania R620 goedkoper als de R420, ik weet dat je de R420 eerder kan krijgen qua level en hij heeft een ander chassis. Maar heeft hij voordelen? Want de R620 heeft wel 200 extra PK. Bewerkt: 23 oktober 2012 door Redfire18 Reageren
Sublime Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Actieshots: Tip: Nooit 90 gaan rijden met third person camera, en dan een beetje de truck filmen ipv de weg Trouwens dit heb ik nu allemaal gereden: Hoeveel jullie? Eigenlijk heeft ETS2 een subforum nodig op GTAForum Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Leuk foutje gevonden. ^^ Op deze locatie: Afbeelding staat dit bord: Afbeelding En dat terwijl je volgens mij toch echt Frankrijk ingaat, en niet Nederland. Stuur het naar SCS. Reageren
moechy Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Ik heb ondertussen iets van een 9% ontdekt geloof ik, Rijdt nu met een eigen truck, dus zo meteen wat vrachtjes vervoeren, die 100k lening terug betalen en nog wat levelen . Spijtig dat er geen belgische radiostations inzitten, dan maar op 835 Fm Reageren
gta_rulez Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Heeft de stad Groningen ook bebouwing en zo ja, kan iemand daar misschien een screenshot of filmpje van maken? Reageren
moechy Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Overigens hoe slaap je? Ik sta nu op de parking van een hotel maar ik zie niet hoe ik kan aangeven dat ik wil slapen? Ik zie ook zo geen blauw cirkeltje met "ZZZ" zoals in ETS1? Dit is men truck btw, trekt goed op enkel de remmen zijn wat ondermaats . Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Is droog ja, je moet goed parkeren op de juiste parkeerplaats. dan krijg je bericht van Druk op E om je motor uit te zetten. enz... Reageren
moechy Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 En welke parkeerplaats is dit dan? Sta ik niet goed nu? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Nee, kijk naar je aanhanger.. Reageren
moechy Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Hmm had me paar mm naar voor gezet en toen was het wel juist . Zo net in Frankfurt aangekomen met een lading auto's, helft van de winst gaat naar de lening afbetalen . Reageren
SpacyColours Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Huh, staat heel Nederland er in of zo? Nou toeter maar even als je langs de voormalige meelfabriek in Leiden rijdt. Reageren
Sublime Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 (bewerkt) Nouw alleen de snelwegen de belangrijkste en eventuele belangrijke normale wegen. De steden zijn ook vrij beperkt hoor, meestal maar iets van 10 wegen op het industrieterrein. Bewerkt: 23 oktober 2012 door Maikle Reageren
TalkingPear Geplaatst: 23 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Ben nu level 6, en ben begonnen om mijn vaardigheidspunten te besteden aan die extra geld en XP bonussen. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 23 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2012 Moest godsamme overnieuw beginnen, door een bug vloog ik ver waardoor mijn trailer en truck allebei 100% schade hadden, helaas moest ik mijn rit dus opgeven, ondertussen had ik 50k, en daarna had ik mijn truck naar de reparatie dienst gedaan, 80k schade. En toen -30k schuld. Geprobeerd met Cheat Engine de boel weer terug te brengen (aangezien het een bug was :S) maar is helaas mislukt, toen zat ik 4,2 miljard euro in de schuld. Dus overnieuw begonnen, morgen maar de eerste ritten doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.