Jump to content

Euro Truck Simulator 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een Volvo gekocht, de goedkoopste van 100k :D

Zomg, AI kan ook goed spookrijden :7 Gelukkig kon ik m opzij duwen, want anders was ik de pineut :7 (in spoiler)

XwP4e.png

Waarschijnlijk een bug xD

Ja mijn grappies staan op zn allerallerlaagst, maar texture quality op hoog.

Weet je zeker dat dit niet in Engeland was?

Bewerkt: door Zombiespeed
  • Reacties 967
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BoerTijger

101

• moechy

86

• BiglifeRPG

68

• Sir_Ballas

45

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vreselijk ja, ik wou dus naar rechts op een driebaansweg, gaat die gast op de rechterbaan naar links. :7 Ik net op tijd ontwijken, wil ik weer naar links, GAAT DIE OOK NAAR LINKS, weer bijna aanrijding. :7

Wat ook vreselijk irritant is dat er net iemand op de andere baan inhaalt terwijl ik er aankom, en ja hoor, BOEM. Hebben jullie ook last van het sloom optrekken van de vrachtwagen en dat als je remt je al gauw stil staat?

Bewerkt: door Davedavy
Geplaatst:

Ik ben nu bezig met 1 van de langste routes. Van Plymouth(GB) naar Torino(IT) voor €72.563!

Het is wel een lange rit maar het betaalt goed en ik krijg er denk ik veel XP voor!

Ik zit nu al in level 12 en heb alle punten voor lange afstandsleveringen.

Jij hebt al een tijdje gespeeld volgens mij? :puh:

Jij hebt al een tijdje gespeeld volgens mij? :puh:

Ja ik speel hem al vanaf de eerste dag. 00:00 19 oktober. :puh:

En sindsdien speel ik hem elke dag. Ik heb al 3 werknemers €475.785 euro en 3 trucks. Per dag komt er iets van €100.000 binnen.

2 garages. Een in Luxemburg en een in Swansea(GB)

Mijn truck de Volvo FH16 Globetrotter 750PK is uitgerust met 6-as aandrijving de beste wielen met beacons op het dak (zwaailichten).

De truck zelf kostte €175.000 en de upgrades bij elkaar €35.000 dus bij elkaar opgeteld heb ik in totaal voor €210.000 uitgegeven aan mijn truck. Ik heb er al iets van 14.000km mee gereden en heb bijna alle steden ontdekt op Brno na.

Bewerkt: door Mitchelhal
Geplaatst:

Heb net mijn eigen truck gekocht

Nu wil ik ook een chauffeur in dienst nemen alleen ik krijg de melding dat ik mijn bedrijf moet upgraden omdat het te klein is, ik heb alleen geen idee hoe je je bedrijf kunt upgraden.

Iemand die dit wel weet?

Het hele spel gaat om die ritten, dus als je ze zat ben snap ik niet waarom je het nog speelt. Maarja, iedereen zijn eigen speelstijl, Ik houd mijn game gewoon mod vrij. :puh:

Ik ook, meestal maak ik een extra mod acc aan :puh:

Ik was iemand aan het inhalen, krijg ik een boete voor spookrijden, blijkbaar omdat het inhalen te lang duurde...

Moet je ook niet bij doorgetrokken streep inhalen vriend.. :7

Heb het ook bij wegen waar je mag inhalen :puh:

Of wat meer gas geven bij het inhalen :7

Gaat niet xD Soms dan kan ik m niet tussen 2 auto's duwen, of ik krijg een boete aanrijding :puh:

Zomg, AI kan ook goed spookrijden :7 Gelukkig kon ik m opzij duwen, want anders was ik de pineut :7 (in spoiler)

XwP4e.png

Waarschijnlijk een bug xD

Ja mijn grappies staan op zn allerallerlaagst, maar texture quality op hoog.

Ach ik speel ook laag (op 100% 1280x1020 en alles uit of op z'n laagst :puh:

Je hoeft je niet te schamen xD

Bewerkt: door nyltje

Ja. Als het goed is heb je standaard 1 garage genoeg voor 1 truck en 1 personeels lid. Als je deze wilt upgraden moet je er minimaal €100.000 voor betalen.

Om je garage te upgraden ga je naar je garage of in het menu naar Garagebeheer en linksbovenin op Upgrade klikken.

@nyltje

Ik speel op Ultra. Dus alles op zijn max! Dat ziet er echt geweldig uit. En m`n PC kan het makkelijk aan!

Bewerkt: door Mitchelhal
Geplaatst:

Trouwens die 6x2 heeft geen noemenswaardig voordeel vind ik.

Wel een gigantisch nadeel en dat is dat je tankinhoud van 800 + 600L krimpt naar 600 + 200L.(!)

Dus ik raad het niet echt aan :puh:

Geplaatst:

Dat dan weer wel. Maar ik heb nu net de laatse vaardigheidspunt van milieuvriendelijk rijden, dus ik verbruik nu veel minder benzine en hoef minder vaak te tanken.

Geplaatst:

@Mitchelhal

Thnx het is gelukt ik keek over die knop heen :puh:

Alleen moet je je chauffeur zelf werk geven of gaat hij vanzelf rijden als hij eenmaal in dienst bij je is?

Geplaatst:

@nyltje

Ik speel op Ultra. Dus alles op zijn max! Dat ziet er echt geweldig uit. En m`n PC kan het makkelijk aan!

Ja tuurlijk joh, schep maar op! Nou Dipsie8 en ik blijven sterk! Het maakt ons helemaal niets uit dat wij een slechte game pc hebben!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...