viccard Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Ik heb het volgende gerucht gevonden:>>>Er gaat een gerucht rond dat de volgende GTA(5) de CryEngine 3 zal gebruiken.Ik heb hier een video hoe die engine eruit ziet: <<<Bron: Verschillende websites hebben dit gerucht laten rollen. Je kan ze gewoon opzoeken via Google.Ik geef als voorbeeld GTA.wikia.com Ik heb het volgende gerucht gevonden:>>>Een Rockstar Games tester zou gepraat hebben over de volgende GTA.<<<Bron: Klik Wow, ziet er goed uit Ik zie Rockstar er best voor aan om de losse eindjes van GTAIV op te pakken en daarmee verder te gaan. Als hoofdpersoon natuurlijk een nieuw iemand, althans, dat verwacht ik. Ik denk niet dat Niko terug komt, maar bijvoorbeeld Packie zou best kunnen. Wat ik hoop, is dat het spel uitgebreid en levendig is. Seizoenen misschien wel. En sneeuw
Jacky-2007 Geplaatst: 10 januari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 Het volgende onderdeel uit "het grote de volgende GTA" -topic is bijgewerkt:
JEMOEDER. Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 ik ben echt aan een nieuwe GTA toe :$
GTAKevin023 Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Het lijk mij ook wel vet een een commandslijst in de pauzemenu te hebben. Zitten of liggen of iemand z'n nek breken als je vlak achter hem staat. Gewoon leuke commands.
Da Phoenix Geplaatst: 23 januari 2011 Rapport Geplaatst: 23 januari 2011 (bewerkt) ik ben echt aan een nieuwe GTA toe Wie niet Bewerkt: 23 januari 2011 door Da Phoenix
nekschot Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Wanneer komt GTA V uit? Het is op 2 maanden na al 3 jaar geleden dat GTA IV is uit gekomen, en tussen GTA San Andreas en GTA IV ( de 2 laatste echte grote GTA's ) zat 3 en half jaar tussen. Dus kunnen we eind dit jaar of begin volgend jaar GTA V verwachten? Na dat die dit jaar is aangekondigd door rockstar bij de E3? Want de rage engine is er al.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Zoals ik in je topic al vermeldde, zal de volgende GTA waarschijnlijk in 2012 uitkomen. Misschien toch wel in 2011, maar Rockstar kennende wordt de datum dan weer opgeschoven naar 2012.
nekschot Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Oh spannend, ik heb er zin in. Als GTA V dit jaar komt en ze zeggen de datum erbij, dan neem ik gelijk op die dag vrij.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Nou, dat zou zelfs ík er niet voor over hebben. Zo'n game addict ben ik nou ook weer niet.
Guardian1980 Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 De allereerste datum die Rockstar noemt als releasedatum voor een volgende GTA, zal ik volledig negeren. Die dag zal ik eerder zien als "Niet voor die tijd". Want als Rockstar ergens goed in is, is het wel het uitstellen van de release.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 Ja, Rockstar kennende wel ja...
thug Geplaatst: 14 februari 2011 Rapport Geplaatst: 14 februari 2011 ik hoop toch al een sneak preview op de E3 te zien.
BigM Geplaatst: 15 februari 2011 Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 De allereerste datum die Rockstar noemt als releasedatum voor een volgende GTA, zal ik volledig negeren. Die dag zal ik eerder zien als "Niet voor die tijd". Want als Rockstar ergens goed in is, is het wel het uitstellen van de release. Eigenlijk erg. Nadat ik jouw zin zo las.. Dat zo'n groot bedrijf als Rockstar hun eigen afspraken niet nakomt vind ik echt schrikbarend. Ik kan dat niet eens doen op mijn eigen werk als iemand van 18. Maar zo'n groot bedrijf wel.
Jacky-2007 Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2011 Vergeet niet dat dat komt omdat ze extreem hoge eisen aan zichzelf stellen, en doordat ze zo kritisch zijn naar hun eigen product, stellen ze liever uit dan een game te releasen die half af is. Vergelijk het eens met EA? Die released zich helemaal suf, altijd op de genoemde datum, maar het product is van veel minder hoge kwaliteit. Nog zo één; Mafia II, heb je daar de kritieken op gelezen? Ik ben niet voor niets fan van Rockstar Games, daar wil ik best voor uitkomen. Die staan tenminste voor het product, in plaats van voor het snelle geld te gaan.
pilot Geplaatst: 23 februari 2011 Rapport Geplaatst: 23 februari 2011 Ik heb het volgende gerucht gevonden: Dat er een nieuwe game van Taketwo getest is door de Australische Classificatie Database en dat de inhoud wat weg heeft van Gta. gerucht
Recommended Posts