Foreigner97 Geplaatst: 1 december 2012 Rapport Geplaatst: 1 december 2012 (bewerkt) Introductiemissie(s) uitvoeren. Dan even spelen met het wisselen van characters, kijken hoe alles (wanted level, schieten, drive by, customisation, vliegen, fietsen en uiteraard het 'gewone' rijden) werkt/is. Omgeving verkennen, met name gebieden die gebaseerd zijn op bekende wijken in LA, zoals Compton. Dan uiteraard verder gaan met de missies, want ook aan de hand daarvan kom je veel te weten over de omgeving, situatie, features, eventuele gangs, etc. Oftwel: eerst flink free-roamen, het is niets voor niets een sandbox:) Bewerkt: 1 december 2012 door Foreigner97 Reageren
PatricknL Geplaatst: 5 december 2012 Rapport Geplaatst: 5 december 2012 Politie autos zoeken wanted krijgen en zoeken naar hoeren die je kan (..) >>> Door Svenie: Voortaan even je capslock uitzetten graag.<<< Reageren
Tommie59 Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 kijken welke wapens er in zitten dan een paar missies en dan iedereen van de stoep knallen. en de map verkennen >>> Door Svenie: Dubbelpost samengevoegd.<<< Reageren
commando Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Geplaatst: 29 december 2012 Dat zal op de PC nog een tijdje duren, maar ik denk dat ik eerst de eerste missie doe, totdat ik een safepoint heb en dan ga ik wat freeroamen Reageren
Kroketten Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Geplaatst: 30 december 2012 Lekker door de stad schuren en cheats zoeken. :') Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 2 januari 2013 Rapport Geplaatst: 2 januari 2013 (bewerkt) Eerste missie spelen, wagen jatten en dan heel LS door en lekker door de bergen heen, woestijn en zo verkennen. Dat lijkt me heerlijk! Bewerkt: 2 januari 2013 door Sammie_GTA Reageren
gta_player Geplaatst: 18 januari 2013 Rapport Geplaatst: 18 januari 2013 Ja als eerste de missies uiteraard. De rest komt spelende wijs wel voorbij. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Trouwens, het aller eerste wat ik ga doen is kijken wat er van Grove Street is overgebleven. Naar ben ik wel benieuwd naar. Reageren
Nyltje Geplaatst: 19 januari 2013 Rapport Geplaatst: 19 januari 2013 Meestal eerst de eerste missies want dan weet je hoe alles werkt, ik denk dat er vast ook extra opties zijn die dan in een missie worden uitgelegd. Dus eerst de begin missies en dan zie ik het wel. Ik gebruik nooit cheats. Alleen als ik er ff zin in heb, maar ik sla hem dan niet op. Reageren
Xrinkos Geplaatst: 20 januari 2013 Rapport Geplaatst: 20 januari 2013 Begin missies. Daarna een mooie auto pakken en meteen de snelweg op om te touren door LS en omgeving! Uiteraard ook de M. Chilliad op en de woestijn in! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 trein opzoeken en de machinist eruitschieten en dan gas geven kijken hoe het eruitziet als je ontspoort enz. en nu hopen dat je een trein kan besturen... Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Vooral checken hoe de Gameplay is geworden. Of de dingen die ik GTA IV niet werkte nu wel verbeterd zijn. Vooral het rijden van de auto's En ik ben erg benieuwd naar de wisselen tussen de 3 personages. Zodra dit kan is dit iets wat ik goed ga verkennen. Het rondrijden en verkennen van de omgeving komt vanzelf wel tijdens het spelen. Reageren
GrandTheftHaye Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 intoductie missies doen kijken wat je allemaal kan, en daarna de hele wereld afgaan en alle mogelijke en coole dingen doen. gewoon flink freeroamen Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 De storyline uitspelen zodat we alles mooi op tijd op WikiGTA hebben staan, en onderwijl even het speelgebied en alle andere leuke features verkennen Reageren
mekane Geplaatst: 21 januari 2013 Rapport Geplaatst: 21 januari 2013 Ik weet wel wat nieuws : door de stad heen racen en gedoe en tot die tijd w8en op een 100% save game XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.