Jump to content

Wat ga jij als eerste doen als jij GTA V binnen hebt

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde meer dat er in de andere gebieden weinig tot niets te doen zal zijn voor een bepaald personage. ;) Maar dat is ook puur speculatie.

• Reacties 206
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommie59

7

• GrandTheftHaye

7

• bossofzeeland

6

• Faenty.

5

Geplaatst:

Ik dacht wel ergens gezien te hebben dat de personages elkaar op konden zoeken/ bellen en dan samen wat te doen, dus dan zal 1 van de 2 wel naar de andere kant van de map moeten.

Geplaatst:

Ik ga fietsen, FIETSEN, fietsen door de straten, vam de bergen af fietsen, in het water fietsen, op de fiets vluchten van de politie, frontal bostingen maken met de fiets, mensen aanfietsen, expirimenteren met een fiets, en de eerste missie die je niet verplicht moet doen fietsend afleggen.

Fietsen heb ik toch zo erg gemist in gta 4

Geplaatst:

Een multiplayergame opzetten in free mode en met een aantal leden van het forum de map verkennen.

Count me in! 8)

Geplaatst:

Met elke personage een kwartiertje missies doen zodat ik hun buurt en vrienden leer kennen. Dan een beetje rondcrossen en dingen testen. En dan komt de story line ik zelf altijd het beste van het spel vind. Ook zal ik wel online wat dingen gaan proberen

Geplaatst:

Waarschijnlijk zou ik heel erg lang gaan huilen in een hoekje waar ik het hoesje knuffel. Ik heb te lang moeten wachten :7

Geplaatst:

Kijken hoe lang het duurt om het op mn pc te installeren terwijl ik zit te mekkeren dat ik geen console heb. :7

Geplaatst:

Na het verplichte deel voltooid te hebben ga ik een auto jatten en een foto daarvan maken. En opslaan onder de naam 'mijn allereerste gejatte auto in gta5'

Geplaatst:

Kjken hoe het vliegen in heli's mij vergaat.

En aangezien de hele map direct begaanbaar is ook die vliegtuigen.

En kijken naar wapens.(ermee schieten :roll: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...