xoex23 Geplaatst: 7 februari 2013 Rapport Geplaatst: 7 februari 2013 Kben nu de aftrap van het seizoen aan het kijken, kheb zin in van Gerwin Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2013 Ik heb helaas enkel de laatste legs van de laatste partij, Taylor tegen Van Gerwen, kunnen zien. Van Gerwen gaf een zeker lijkende overwinning uit handen door matchdarts te missen, met een gelijkspel als resultaat. Maar goed, een punt tegen Taylor, dat zullen er weinig doen, dus op zich prima. Ook mooi dat Van Barneveld won, zo hebben de Nederlanders een prima start Volgende week in Aberdeen, dat is echt gekkenhuis volgens mij. Hopelijk kan ik 't dan wel volledig zien Reageren
Cabyon Geplaatst: 15 februari 2013 Rapport Geplaatst: 15 februari 2013 (bewerkt) Newton tegen Barneveld is nu bezig, best of 12 legs en Barney doet het prima. Edit: hij heeft met 7-2 gewonnen. Bewerkt: 15 februari 2013 door Cabyon Reageren
NandroDavids Geplaatst: 15 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 15 februari 2013 Newton tegen Barneveld is nu bezig, best of 12 legs en Barney doet het prima. Gister al gespeeld Spoiler dus: Barney was inderdaad weer prima, al was Newton ook wel te matig voor in een Premier League. Keurige overwinning en koploper, dat dan weer wel. Van Gerwen moet nog een beetje loskomen, maar die gaat normaal gesproken ook zeker wel meedoen om de bovenste 4 plaatsen. Enkel Lewis staat niet waar hij normaal gesproken hoort te staan, want als tweevoudig wereldkampioen hoor je natuurlijk punten te pakken. Reageren
Cabyon Geplaatst: 15 februari 2013 Rapport Geplaatst: 15 februari 2013 Ik zit dus de samenvattingen te kijken, haha. Reageren
xoex23 Geplaatst: 21 februari 2013 Rapport Geplaatst: 21 februari 2013 Iemand nu ook darts aan het kijken? Nette overwinning van Wade, maar wat is er in godsnaam met Lewis aan de hand? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 22 februari 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2013 Iemand nu ook darts aan het kijken? Nette overwinning van Wade, maar wat is er in godsnaam met Lewis aan de hand? Ik heb enkel de samenvattingen gezien, en ze lieten niet alles zien. Alleen MVG-Barney en Taylor-Whitlock. Maar over Lewis: die heeft de afgelopen 2 jaar eigenlijk nergens echt gepresteerd, behalve op het WK. Het lijkt altijd wel of-ie op andere toernooien heel nonchalant en ongeïnteresseerd is. Zonde, want hij kan net als Van Gerwen zo verschrikkelijk makkelijk gooien. Volgens mij is het z'n motivatie en houding dus. Verder was 't niet zo'n heel bijzondere ronde, vond ik. Taylor staat weer gewoon bovenaan, Van Gerwen dendert door en verder waren er ook geen verrassingen. Volgende week gelukkig weer live op RTL7, dus dan eindelijk weer 's alle wedstrijden zien Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 3 maart 2013 Rapport Geplaatst: 3 maart 2013 Maar over Lewis: die heeft de afgelopen 2 jaar eigenlijk nergens echt gepresteerd, behalve op het WK. Het lijkt altijd wel of-ie op andere toernooien heel nonchalant en ongeïnteresseerd is. Zonde, want hij kan net als Van Gerwen zo verschrikkelijk makkelijk gooien. Volgens mij is het z'n motivatie en houding dus. Wat was die ook weer slecht hè... Als er toch iemand is waar je punten tegen kunt pakken is het Wes Newton wel. En de gemiddelden van die partij waren ook zwaar onder de maat. Niet Premier League waardig. Maar goed, het is pas net begonnen. Hopelijk trekt Lewis nog wat bij, want eenmaal op stoom is het een fantastische speler. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2013 Hopelijk trekt Lewis nog wat bij, want eenmaal op stoom is het een fantastische speler. En gisteren was de oude Lewis er weer een beetje hoor: een keurig overwinning op MVG. Nu speelde Van Gerwen ook wel ver beneden zijn niveau van de laatste maanden, maar Lewis speelde ook gewoon prima. Verdiende overwinning wat dat betreft, en hopelijk weet hij de top-8 nog te halen voordat de onderste twee eruit zullen vliegen. Tof dat Taylor ook weer 's verloor en helemaal mooi dat Van Barneveld gewoon blijft winnen. Hamilton stond 100 gemiddeld te gooien, maar Barney pakte 'm toch maar mooi. Daardoor nu de koploper van de Premier League Reageren
NandroDavids Geplaatst: 14 maart 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 maart 2013 Van Barneveld nog altijd de koploper, ondanks de 6-6 tegen Thornton, en Van Gerwen inmiddels op plek 2. Gaat lekker zo voor de Nederlanders! Taylor verloor met maar liefst 3-7 van Hamilton, en dat zien we toch niet vaak. Helemaal omdat 't ook nog de tweede nederlaag op rij is en dat zijn we niet gewend van Taylor. Zijn wel wat eventuele verklaringen voor: het publiek was extreem luidruchtig en onrustig, erg afleidend. Maar daar had Hamilton natuurlijk net zo veel last van. Iets anders wat een rol kan hebben gespeeld is dat Taylor met nieuwe pijlen speelt. Vorige week ook al, dus dat lijkt niet goed te gaan. Volgende week zal-ie het tegen Newton denk ik nog wel even met deze pijlen proberen, dat is niet zo'n groot risico, maar als dat misgaat zal het de week erna tegen Barney vast weer met de oude pijlen gaan... Oh, en wat ik mooi vond: in de eerste partij stond op een gegeven moment iemand op een finish van 141, maar die gooide hij niet. Op zich niets bijzonders, maar ik gooide vandaag zelf nog wel een 141-finish Reageren
NandroDavids Geplaatst: 4 april 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2013 Zo, en de eerste 9 weken zitten erop, en dus zijn de 2 'degradanten' bekend: Wes Newton en Gary Anderson zien we volgende week niet meer terug. Prima wat mij betreft, want Newton is gewoon te onopvallend en net niet goed genoeg en Anderson haalt z'n niveau van 2/3 jaar terug gewoonweg niet meer. Dan liever het stugge van Hamilton en het ongekend hoge niveau wat debutant Thornton de laatste tijd haalt. Want man, wat is die lekker bezig. Taylor-/MVG-achtige gemiddelden gooit-ie nu al twee weken op rij. En vanavond was dat zelfs genoeg voor een 7-4 overwinning op Taylor. Als ik het zo uit m'n hoofd goed zeg staat Taylor nu zelfs vijfde, achter MVG (1), Wade (2), Barney (3) en Thornton (4). Hamilton staat ook nog 's direct achter Taylor, dus het zal spannend worden om de eerste vier posities, die immers recht geven op een plek in de halve finales. Gezien z'n vorm van de afgelopen weken zie ik Lewis daar nog wel bij in de buurt komen, maar Whitlock moet maar gewoon blij zijn dat-ie er nog bij zit en de komende weken maar zien als training. Want die achterstand lijkt me, ook gezien zijn spel, te groot om nog te overbruggen. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 Nog anderen die op 't moment kijken naar de halve finales en straks de finale? Live op RTL7. Van Barneveld - Taylor is nu bezig, van zeer hoog niveau tot nu toe. Straks Wade tegen Van Gerwen en dan vanavond ook meteen de finale. Mooie wedstrijden, sowieso, dus zeker kijken! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 Ja, ik heb net de livestream aangezet. Van Barneveld - Taylor helaas net gemist, maar ik heb begrepen dat Taylor weer eens zeer goed speelde (164 finish). Over de hele competitie gezien vond ik 'm niet echt een sterke indruk maken, maar het lijkt wel alsof Van Barneveld 'm altijd op het verkeerde moment treft... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 16 mei 2013 Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 Ja, ik heb net de livestream aangezet. Van Barneveld - Taylor helaas net gemist, maar ik heb begrepen dat Taylor weer eens zeer goed speelde (164 finish). Over de hele competitie gezien vond ik 'm niet echt een sterke indruk maken, maar het lijkt wel alsof Van Barneveld 'm altijd op het verkeerde moment treft... Ja Taylor speelde zeker goed. Helaas dat Van Berneveld na de 6de leg een beetje inzakte. Gelukkig is Van Gerwen Wade op dit moment billenkoek aan het geven dus het zal wel weer Van Gerwen-Taylor worden. ^^ Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 mei 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2013 Mooie finale was dat...man, hoog niveau weer. Die 160-finish van Taylor, en die 132-finish van MVG in de laatste leg, heerlijk. Finishes op de bull vind ik altijd 't meest spectaculair en het mooist om te zien, dus perfect einde zo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.