Jump to content

Darts | PDC WK 2014 | 13-12 t/m 1-1


NandroDavids

Recommended Posts

Soms ben ik gedwongen zoals bij het BDO WK naar Engelse commentators te kijken, dit vind ik niet echt een probleem, en zelfs soms zeer vermakelijk.

Toch heb ik liever een Nederlandse commentator omdat ik voor mijn gevoel het beter snap, mijn engels is niet al te slecht, maar af en toe kan ik in een verhaal een paar zinnen niet meer volgen, terwijl ik dat in het Nederlands gewoon kan verstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 273
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NandroDavids

    98

  • Venzio

    33

  • -Matthijs-

    28

  • xoex23

    26

Top Posters In This Topic

Posted Images

RTL7 zendt Lakeside niet uit en streams zijn vaak van zeer matige kwaliteit, dus ik hou het bij de BBC en Eurosport. Ligt eraan welke zender het uitzendt, maar bij de Lakeside prefereer ik Engels commentaar. Maar goed, nu begint de uitzending zo op Eurosport, dus dan kijk ik daar gewoon :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dartliefhebbers dienen nú in te schakelen op Eurosport: beslissende 7e set in de tweede-ronde-partij tussen Norris (9e geplaatst) en Wesley Harms (8e geplaatst) :)

Overigens zijn we de nummer 1 van de plaatsingslijst inmiddels ook kwijt: Bunting verloor van Darryl Fitton. Overigens eindelijk een partij van hoog niveau. Had niet misstaan op het PDC WK.

Edit

En dat was 'm al: 3 - 1 voor Harms in de laatste set! :) In de kwartfinale moet 'ie tegen Fitton...dat wordt vast een mooie partij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan nergens het programma van wedstrijden voor de Premier League vinden, is die al vrij gegeven of moet die nog komen?

Daarnaast vind ik de BDO maar een saaie bedoening, ik kijk veel liever naar het format van de PDC, zit voor mijn gevoel meer sfeer in :puh:

Barney is trouwens te zien in Andere Tijden sport, wat vinden jullie hier van? Ik zelf vind het nog iets te vroeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie niet echt in waarom het te vroeg is dat Barney in Andere Tijden Sport te zien is/was. Tenslotte gaat de aflevering met name over z'n deelname aan The Embassy in de jaren '90, wat inmiddels echt een andere tijd is. Ik had het er laatst met iemand over dat darters sowieso al veel langer meegaan dan andere sporters. Phil Taylor domineert bijvorbeeld al zo'n twintig (!) jaar. Ik vind het juist mooi om zoiets te zien, want het laat goed zien waarom darts plotseling zo populair geworden is in Nederland.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar hij is nog geen eens gestopt, ik zou het zelf toepasselijker vinden als hij gestopt is met darten, dat hij er dan in komt.

Natuurlijk is het mooi om zo'n mooi moment in beeld te brengen, maar ik zou het (nogmaals) toepasselijker vinden als hij gestopt is.

Link to comment
Delen op andere websites

Wesley Harms voor het tweede jaar op rij in de halve finale! :)

Een partij van een zeer goed niveau, tussen Harms en Fitton. Veel hoge scores, prima finishes, alleen de spanning ontbrak toch een beetje, gezien de eindstand van 5 - 2.

De kans is aanwezig dat Harms net als vorig jaar O'Shea treft in de halve finale. Die speelt namelijk zometeen z'n kwartfinale. Vorig jaar versloeg O'Shea Harms met 6 - 5 in de halve finale, dus hopelijk krijgt hij de kans op revanche.

Link to comment
Delen op andere websites

Helemaal niets van dit WK gevolgd, het niveau en vooral ook de sfeer staat mij veel minder aan dan de PDC.

Soms is het gewoon niet om aan te zien, en ik zeg ook niet dat ik zelf het niveau van de BDO haal. (sinds kort begonnen, nog ver onder dat). Maar als we zoveel moois op de PDC hebben gezien, is dit echt totaal niks.

Heb wel zin in de Premier league!

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas niks meegekregen van dit WK, maar vanavond toch nog even kijken naar de kwartfinales. (half negen op Eurosport) :)

Maar verwacht er alsjeblieft niet te veel van. Harms, Fitton, O'Shea en Green lieten gisteren absoluut goed spel zien, wat niet zou misstaan bij de PDC. Maar Dekker, George en Jennings zijn bij dat niveau tot nu toe totaal niet in de buurt gekomen. Enkel Waites zou dat moeten kunnen. Ik denk dan ook dat de winnaar uit de wedstrijd Harms - O'Shea komt, of Waites moet nog boven zichzelf uit gaan stijgen.

Hoofdpost en topictitel even aangepast, zodat we die mooi per toernooi kunnen gebruiken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het niveau en vooral ook de sfeer staat mij veel minder aan dan de PDC.

Dat heb ik nu ook, ik vind het maar een saaie bedoening.

Taylor eindigde gisteren (?) met een gemiddelde van 112.79, iemand die het gezien heeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Taylor eindigde gisteren (?) met een gemiddelde van 112.79, iemand die het gezien heeft?

Waar haal je dat vandaan dan? Volgens mij wordt er op het moment helemaal niet gespeeld, zelfs geen vloertoernooi. Sowieso is er geen PDC-darts op tv op het moment, waar dan ook. Dus niemand zal het gezien hebben, als 'ie het al gegooid heeft. Bronnetje a.u.b.?

Link to comment
Delen op andere websites

Niveau van BDO ligt wel wat lager dan PDC moet ik zeggen, met name de afwerking is soms om te huilen. Maar: er zijn wel spannende matches, en dat is toch ook wel leuk, in plaats van een inmaking. Ik schat O'Shea als winnaar in, het moet toch eens voor hem gebeuren en hij lijkt de man in vorm. Al sluit ik het bij Waites ook niet uit, als O'Shea toch weer op het einde in de problemen komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Scotty 2 Hotty (ja, sorry, da's echt z'n bijnaam :7) Waites staat nu anders heel behoorlijk te gooien in de eerste halve finale. Hij heeft de eerste 6 legs gewonnen en staat dus al op 2 - 0 in sets tegen Richie George. Net zelfs 7 darts richting een 9-darter. Dus, dartliefhebbers: BBC 1, daar moet je zijn! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...