Jump to content

GTA V map


Davedavy

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    12

  • Dutchy3010

    6

  • TalkingPear

    6

  • Foreigner97

    6

Het zou leuk zijn, maar het is niet echt waarschijnlijk. Rockstar streeft voornamelijk naar een realistische game.

Gezien het feit dat de map op Los Angeles + omstreken gebaseerd zal zijn en dat dat gebied in het echte leven gewoon 'een stuk land' is, is de kans klein dat het gebied in V uit allerlei eilanden zal bestaan. Wel is het mogelijk dat er bijvoorbeeld een eiland(je) aan de kust van LS zal liggen, dat zou mij erg leuk lijken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

er liggen toch gewoon eilanden voor de kust van LA, maar dan moet je wel net iets meer dan 30 km varen, dus ik betwijfel dat die er in komen, maar ik zou het wel leuk vinden. Ik vraag me ook af hoe ze de wereld gaan afsluiten, ligt er opeens een onbeklimbare berg of een wegversperring waar je niet over heen kunt? als het maar geen eindeloze oceaan is, dat vind ik tegenwoordig nogal onrealistisch en gewoon een simpel maniertje om je problemen op te lossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me ook af hoe ze de wereld gaan afsluiten, ligt er opeens een onbeklimbare berg of een wegversperring waar je niet over heen kunt? als het maar geen eindeloze oceaan is, dat vind ik tegenwoordig nogal onrealistisch en gewoon een simpel maniertje om je problemen op te lossen.

Aangezien er een kustlijn is zal er sowieso wel een oneindige oceaan liggen aan één kant. De rest zal wellicht begrensd worden door onbeklimbare bergen/onzichtbare muren. Een beetje zoals in RDR. Lijkt het meest waarschijnlijke.

En waarom steken ze vice city er ook ineens tussen? :puh:

Ik zie geen Vice City...?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie geen Vice City...?

Rechtsonder op de kaart in de hoofdpost. Bewijst dus direct dat de kaart volledige onzin is, maar toch leuk om even naar te kijken.

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vraag me ook af hoe ze de wereld gaan afsluiten, ligt er opeens een onbeklimbare berg of een wegversperring waar je niet over heen kunt? als het maar geen eindeloze oceaan is, dat vind ik tegenwoordig nogal onrealistisch en gewoon een simpel maniertje om je problemen op te lossen.

Aangezien er een kustlijn is zal er sowieso wel een oneindige oceaan liggen aan één kant. De rest zal wellicht begrensd worden door onbeklimbare bergen/onzichtbare muren. Een beetje zoals in RDR. Lijkt het meest waarschijnlijke.

En waarom steken ze vice city er ook ineens tussen? puh2.gif

Ik zie geen Vice City...?

Ik zie geen Vice City...?

Rechtsonder op de kaart in de hoofdpost. Bewijst dus direct dat de kaart volledige onzin is, maar toch leuk om even naar te kijken.

Idd rechtsonder ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...