Jump to content

[WidM] Praat- & Overlegtopic


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 491
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    103

  • thebig

    86

  • Die Hard

    73

  • Silverbyte

    60

Ik was vanavond afwezig en heb zojuist de nieuwe opdracht doorgelezen. Aangezien ik 14 pagina's achterloop en het inmiddels laat is, zal ik voordat ik zo ga slapen slechts een dreigement plaatsen en niet het hele topic doorlezen. Ik zie dat jullie al een aardig eind op weg zijn met de code gezien Die Hards bericht, maar vergeef mij voor het verder nog niet echt bijdragen. Ik zal het morgen eens op mijn gemak doornemen.

Heren, bedankt voor de medewerking tijdens de andere opdracht van deze week! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Foutje van mijn kant jongens, sorry. :$ Zal even uitleggen waar het misging. Ik ben te laat begonnen met het bijhouden van de scores. De topics van week 1 waren al offline gehaald. Er stond in week 2 hoeveel er in totaal in de pot zat, maar ik heb toen een fout gemaakt. Er stond in een topic dat er 1850 bij was gekomen, en het totaal 3035 was. In het andere topic was er 5 bij gekomen, maar heb ik 4 geteld. Ik dacht dat die 4 nog niet bij de 3035 zat. Dus dat er in week 1 (3035 - 1850 =) 1185. Dus 1185 voor week 1. In week 2 kwam ik op die 1850 + 4 = 1854. In week 1 en 2 dus (1185 + 1854 =) 3039. Dan nog van week 3 erbij is (1850 + 5900 =) 7750. Totaal dus 10789.

Kort verhaal: fout van mijn kant, heb het nu op orde. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal me er verder niet over uit laten, maar ik ben het niet helemaal eens met de manier waarop de Vrijstellingen zijn uitgedeeld. Maar ja, tijdens de juiste gok van de tweede code zat ik dan ook op school, en dit is nou eenmaal WidM.

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal me er verder niet over uit laten, maar ik ben het niet helemaal eens met de manier waarop de Vrijstellingen zijn uitgedeeld. Maar ja, tijdens de juiste gok van de tweede code zat ik dan ook op school, en dit is nou eenmaal WidM.

Hoezo? Wat is er nou eerlijker dan degene die meehelpt aan elke code een vrijstelling te geven?

Pech dat je niet kon gokken bij de tweede code(ik ook niet trouwens), maar het is nu eenmaal zo. Dat maakt er de vrijstellingen echter niet minder eerlijk op.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Och, een vrijstelling laten wegvallen is moeilijk, maar er een bij creëren is natuurlijk een fluitje van een cent. Wel, dat is het spel dan zeker.

Snap trouwens niet waarom ze verbaasd zijn dat we er niet naar omkeken. Als we er wel naar hadden omgekeken, hadden we nooit zoveel geld verdiend.

Link to comment
Delen op andere websites

Och, een vrijstelling laten wegvallen is moeilijk, maar er een bij creëren is natuurlijk een fluitje van een cent. Wel, dat is het spel dan zeker.

Snap trouwens niet waarom ze verbaasd zijn dat we er niet naar omkeken. Als we er wel naar hadden omgekeken, hadden we nooit zoveel geld verdiend.

Zelfde mening hier, als er dan in groepsverband gewerkt wordt is het weer niet goed.

We hebben het spel gewoon goed gespeeld, alleen jammer dat inzet zich niet vertaalt in jokers ed.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...