$NeoSyp$ Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2013 Ik heb er deze ronde weinig vertrouwen in dat we het voor één der opdrachten op een akkoordje zullen weten te gooien heren. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2013 Ik heb er deze ronde weinig vertrouwen in dat we het voor één der opdrachten op een akkoordje zullen weten te gooien heren. Valt te proberen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 28 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2013 (bewerkt) Kloep is er anders nog, voor moest het toch lukken. Bewerkt: 28 januari 2013 door MegaPilot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2013 Het is een opvallend rustige opdracht. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2013 Tja, helaas gaat het meeste via PM. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 29 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2013 Ik denk dat we deze week niet meer dan 1000 euro op zullen halen, haha. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2013 We hebben veel om over te praten, lijkt me. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thundercover Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2013 Ik denk dat ik aan het paintballen blijvend psychische en fysieke schade overhoud. Ben ik uitgeschakeld, schieten thebig en Silverbyte nog eens drie kogels op mijn gesneuvelde lichaam. Ik kan niet meer levens kwijtraken dan drie, jongens... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2013 Organisatie: bedankt voor het (alsnog) posten van de Jokerkapers. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 31 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2013 Vind het een goede zaak dat de organisatie sommigen van ons nog even wakker schudt. Voor mij was het wel duidelijk dat je in dit spel niet te goed van vertrouwen moet zijn, daar pas ik mijn speltactiek ook continu op aan, maar soms heb je toch even die natte doek in je gezicht nodig. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Ik had erop gerekend dat de namen nog gepost zouden worden. Hebben we toch nog iets bijgeleerd. Dit ga ik vanavond grondig analyseren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Had trouwens mijn laatste gok juist voor de verandering. Pot is wat gespijsd. Heb je trouwens echt last van slaapeloosheid mp? Domweg je eigen naam invullen.voor een finale waar je geen deel van uitmaakt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Ik had al ingezet nog voor de finale aanving.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Chillings, een vrijstelling! Gelukkig is de pot ook weer wat gespekt met deze opdracht. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Dat is gewoon idioot, je kon gokken tot gisterenavond. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts