MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Dat is gewoon idioot, je kon gokken tot gisterenavond. Ik had een drukke week, was niet zeker of ik perse kon gokken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Zo, dan is het nu slechts wachten tot die Moltest. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 (bewerkt) Inderdaad, ik denk wel dat het net zoals de vorige keer weer een lastige test is. Edit: Och te juj, ik heb een vrijstelling.. faaaaaaaalll.. Bewerkt: 1 februari 2013 door Cabyon Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Elke test is lastig, dat zal deze week niet anders zijn. Maar ik heb me goed voorbereid, dus ik zie de executie met vertrouwen tegemoet. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Laat ik even melden dat je niet de enige bent die een degelijke voorbereiding heeft. Ik vraag me af wanneer we de test krijgen. Ik heb hem liever nu dan middernacht omdat ik niet zo'n nacht-/ochtendmens ben. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Ben wel benieuwd wat die "voorbereiding" inhoudt.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Je hebt geen idee. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 De basisvoorbereiding, he. Ten eerste is alles al mooi uitgeschreven. Ten tweede heb ik geoefend op mijn aanduidsnelheid, zodat ik snel mijn juiste antwoord kan aanduiden. Ook heb ik sneller leren typen, ik typ nu sneller dan de gemiddelde secretaris. Dan heb ik een heel instrument naast me geïnstalleerd dat bij één oogwenk het zweet wegveegt, bij twee me cola laat drinken en bij drie me een volledig vijfgangenmenu serveert. Daarnaast ben ik naar de FBI gegaan om jullie echte namen te achterhalen en weet ik nu de hele biografie van elke kandidaat vanbuiten. Bovendien zijn er bij iedereen camera's geïnstalleerd bij de computer, slaapkamer en douche. Tot slot heb ik met brandende fakkels gejongleerd terwijl ik op een Wheel of Death wandel die boven de Niagarawatervallen staat, waar voor de gelegenheid de meest dodelijke zeewezens zijn bijgestoken. Om mijn zenuwen wat te verstalen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Ik heb precies hetzelfde gedaan, maar dan heel anders. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Ik heb Emile Ratelband ingehuurd die zo nu en dan keihard ''TSJAKKAAA'' in mijn oor roept. Houdt je wel wakker, moet ik toegeven. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Ik ben gewoon lekker gewoon gebleven. Gewoon omdat het gewoon kan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die Hard Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 (bewerkt) Ik ben gewoon lekker gewoon gebleven. Gewoon omdat het gewoon kan. Bewerkt: 1 februari 2013 door Die Hard Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 [media] [/media] Ik ben gewoon lekker gewoon gebleven. Gewoon omdat het gewoon kan. Wat zijn beide heren toch in een heerlijk originele bui. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 1 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2013 Maar ik was eerder. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts